E-mail adres klantenservice
- Giljom
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 16 sep 2003, 11:29
- Locatie: Belgisch Limburg
- Bedankt: 2 keer
Waarom is het in godsnaam niet mogelijk om de klantendienst van Proximus te bereiken via e-mail, gisteren stond dat nog op de site , en nu is het er afgehaald, graag een antwoord
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de optie contact via mail is idd niet meer zichtbaar, maar hieronder is de link naar het contactformulier
http://support.nl.belgacom.be/app/ask
http://support.nl.belgacom.be/app/ask
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Giljom
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 16 sep 2003, 11:29
- Locatie: Belgisch Limburg
- Bedankt: 2 keer
Hallo A3ke,
Ja mijn toon is interdaad niet juist , maar als ge al 14 dagen aan het wachten zijt en daar gebeurd niets, wat er nu met proximus bezig is , is onbegrijpelijk, ik ben klant van af het eerste uur , maar voor mij mogen ze die eerste lijn s hulp afschakken , dat is waardenloos, maar u kan daar niets aan doen, en de wonderen van Proximus die komen er nooit meer
Ja mijn toon is interdaad niet juist , maar als ge al 14 dagen aan het wachten zijt en daar gebeurd niets, wat er nu met proximus bezig is , is onbegrijpelijk, ik ben klant van af het eerste uur , maar voor mij mogen ze die eerste lijn s hulp afschakken , dat is waardenloos, maar u kan daar niets aan doen, en de wonderen van Proximus die komen er nooit meer
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Offtopic: Dat is geen reden om de mensen hier af te blaffen.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Je kan altijd een belgacomcenter binnenlopen. Dit kan u eventueel iets sneller helpenGiljom schreef:Hallo A3ke,
Ja mijn toon is interdaad niet juist , maar als ge al 14 dagen aan het wachten zijt en daar gebeurd niets, wat er nu met proximus bezig is , is onbegrijpelijk, ik ben klant van af het eerste uur , maar voor mij mogen ze die eerste lijn s hulp afschakken , dat is waardenloos, maar u kan daar niets aan doen, en de wonderen van Proximus die komen er nooit meer
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]