E-mail adres klantenservice

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giljom
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 sep 2003, 11:29
Locatie: Belgisch Limburg
Bedankt: 2 keer

Waarom is het in godsnaam niet mogelijk om de klantendienst van Proximus te bereiken via e-mail, gisteren stond dat nog op de site , en nu is het er afgehaald, graag een antwoord
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: in't hol van pluto
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

Een andere toon aanhouden doet anders soms wonderen :roll:
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

de optie contact via mail is idd niet meer zichtbaar, maar hieronder is de link naar het contactformulier

http://support.nl.belgacom.be/app/ask
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Giljom
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 sep 2003, 11:29
Locatie: Belgisch Limburg
Bedankt: 2 keer

Hallo A3ke,
Ja mijn toon is interdaad niet juist , maar als ge al 14 dagen aan het wachten zijt en daar gebeurd niets, wat er nu met proximus bezig is , is onbegrijpelijk, ik ben klant van af het eerste uur , maar voor mij mogen ze die eerste lijn s hulp afschakken , dat is waardenloos, maar u kan daar niets aan doen, en de wonderen van Proximus die komen er nooit meer
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Offtopic: Dat is geen reden om de mensen hier af te blaffen.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Giljom schreef:Hallo A3ke,
Ja mijn toon is interdaad niet juist , maar als ge al 14 dagen aan het wachten zijt en daar gebeurd niets, wat er nu met proximus bezig is , is onbegrijpelijk, ik ben klant van af het eerste uur , maar voor mij mogen ze die eerste lijn s hulp afschakken , dat is waardenloos, maar u kan daar niets aan doen, en de wonderen van Proximus die komen er nooit meer
Je kan altijd een belgacomcenter binnenlopen. Dit kan u eventueel iets sneller helpen :-)
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”