E-mail adres klantenservice

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giljom
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 sep 2003, 11:29
Locatie: Belgisch Limburg
Bedankt: 2 keer

Waarom is het in godsnaam niet mogelijk om de klantendienst van Proximus te bereiken via e-mail, gisteren stond dat nog op de site , en nu is het er afgehaald, graag een antwoord
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Een andere toon aanhouden doet anders soms wonderen :roll:
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

de optie contact via mail is idd niet meer zichtbaar, maar hieronder is de link naar het contactformulier

http://support.nl.belgacom.be/app/ask
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Giljom
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 sep 2003, 11:29
Locatie: Belgisch Limburg
Bedankt: 2 keer

Hallo A3ke,
Ja mijn toon is interdaad niet juist , maar als ge al 14 dagen aan het wachten zijt en daar gebeurd niets, wat er nu met proximus bezig is , is onbegrijpelijk, ik ben klant van af het eerste uur , maar voor mij mogen ze die eerste lijn s hulp afschakken , dat is waardenloos, maar u kan daar niets aan doen, en de wonderen van Proximus die komen er nooit meer
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Offtopic: Dat is geen reden om de mensen hier af te blaffen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Giljom schreef:Hallo A3ke,
Ja mijn toon is interdaad niet juist , maar als ge al 14 dagen aan het wachten zijt en daar gebeurd niets, wat er nu met proximus bezig is , is onbegrijpelijk, ik ben klant van af het eerste uur , maar voor mij mogen ze die eerste lijn s hulp afschakken , dat is waardenloos, maar u kan daar niets aan doen, en de wonderen van Proximus die komen er nooit meer
Je kan altijd een belgacomcenter binnenlopen. Dit kan u eventueel iets sneller helpen :-)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”