De nieuwe rode knop!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

[youtube]316AzLYfAzw[/youtube]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Mooi gedaan wel ... :lol:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zoals ik deze middag om 2u op Twitter zei: "@meon: En, is dit hier al viral aan't gaan? http://t.co/wNzU2TrH #tnt" :-).
Toen waren d'er nog maar zo'n 500 thumb ups of zo, nu zitten we aan 41k views :)
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Filmpje is opgenomen in Aarschot op de grote markt. (sorry voor de irrelevante info) :-)
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Tja, 't is eens iets anders - maar zouden ze niet beter investeren in ontdubbeling van nodes en upgrading van lijnen, afschaffen van limieten dan dit soort bullshit waar geen enkele bestaande klant eigenlijk mee gediend is?

PS: de auteur is al Telenet klant sinds de beschikbaarheid in zijn woonplaats, en dat is toch al wel even ...
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Telenet?
Het gaat over de Amerikaanse zender TNT die beschikbaar komt eh... Voorlopig enkel bij Telenet.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Stormlord schreef:Tja, 't is eens iets anders - maar zouden ze niet beter investeren in ontdubbeling van nodes en upgrading van lijnen, afschaffen van limieten dan dit soort bullshit waar geen enkele bestaande klant eigenlijk mee gediend is?
Ze zijn daar al een paar jaar mee bezig, in het kader vh pulsar project 2015 ( ontdubbelen van nodes ) tegen eind dit jaar zouden de meesten mogelijks kunnen afgewerkt zijn.
Limieten zullen er denk ik altijd wel blijven ......

Code: Selecteer alles

Netwerk
 Op vlak van de netwerkvernieuwing zit Telenet te midden van het Pulsar-project, dat als doel heeft het aantal knooppunten in het netwerk te vergroten. Doel is tegen 2015 nog maar om en bij de 500 huizen per node te hebben, wat de performantie van het netwerk verhoogt. Volgens Sickinghe is het project nu op kruissnelheid. In 2012 zouden zo 60 procent meer nodes gesplitst worden en zou ook de activatie ervan van start moeten gaan. Sickinghe gaf aan dat daardoor, mogelijk nog dit jaar, de internetspecificaties zullen vooruitgaan.
 
http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 205937.htm
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

Stormlord schreef:Tja, 't is eens iets anders - maar zouden ze niet beter investeren in ontdubbeling van nodes en upgrading van lijnen, afschaffen van limieten dan dit soort bullshit waar geen enkele bestaande klant eigenlijk mee gediend is?

PS: de auteur is al Telenet klant sinds de beschikbaarheid in zijn woonplaats, en dat is toch al wel even ...
Man, wat ben jij negatief ! Zowel Belgacom als Telenet moet het ontgelden. Ik vind de promo anders geweldig geslaagd, hahaha :P
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 208 keer
Contacteer:

Patje schreef:Op vlak van de netwerkvernieuwing zit Telenet te midden van het Pulsar-project, dat als doel heeft het aantal knooppunten in het netwerk te vergroten. Doel is tegen 2015 nog maar om en bij de 500 huizen per node te hebben, wat de performantie van het netwerk verhoogt. Volgens Sickinghe is het project nu op kruissnelheid. In 2012 zouden zo 60 procent meer nodes gesplitst worden en zou ook de activatie ervan van start moeten gaan. Sickinghe gaf aan dat daardoor, mogelijk nog dit jaar, de internetspecificaties zullen vooruitgaan.
Dat is interessante informatie en duidt ook aan dat TN, net als BGC, hun backbone dienen te upgraden.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Mooi filmpje, zo zie je waar het geld naartoe gaat van de telenet klanten ;)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

meon schreef:Telenet?
Het gaat over de Amerikaanse zender TNT die beschikbaar komt eh... Voorlopig enkel bij Telenet.
Dat filmpje zou ook wel passen voor de zenders die verdwijnen op analoog
de koe zegt boe
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

AnD schreef:Mooi filmpje, zo zie je waar het geld naartoe gaat van de telenet klanten ;)
Ik dacht exact hetzelfde: mooi en leuke reclame; en dat alleen maar voor een nieuwe zender. Dan zie je maar dat hun reclamebudget redelijk groot is, al wisten we dat al.

Al is de kans groot dat TNT mee deze spot heeft opgezet, want ze starten met uitzenden in België; en dan kan een beetje reclame geen kwaad.

De website van den nieuwe zender: http://www.tnt-tv.be/
zerobug
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 nov 2002, 19:27
Bedankt: 2 keer

TNT – deze maand gratis te ontvangen voor alle Telenet digitale TV-klanten op kanaal 561!


Gevonden op de site van TNT zal dus betalend worden :s
elmariachi2920
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 aug 2011, 17:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

zou me niets verbazen...
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

TNT is dan ook gewoon een betaalzender, ook bij de andere tv providers... :) viel me gisteren al op in de comments op internationale newssites waar dit filmpje naar boven kwam.
Zie ook hun usa/internationele site op http://www.tntdrama.com/ ( en http://en.wikipedia.org/wiki/TNT_(TV_channel) )

Dus volgens mij gewoon een feature channel, zoals er meerdere zijn, tegen extra betaling :) (zal wellicht in 1 of ander pack belanden, zoals de meeste.. :) )
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Patje,

2015 ... zegt genoeg is het niet...

Vuurvos,

de stunt is geslaagd, alleen vind ik het jammer dat ze voor zulke dingen blijkbaar geld in overvloed hebben. Als men nu eens een fractie van dat marketingbudget aan verbeteringen van de bestaande producten zou gebruiken waren we misschien meer tevreden...
Afbeelding
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Haha wat een video xD

TNT Enige wat mij dat aan doet denken is "pakjespost", dat het nu ook al een zender is, nog nooit van gehoord :P
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Stormlord schreef:de stunt is geslaagd, alleen vind ik het jammer dat ze voor zulke dingen blijkbaar geld in overvloed hebben. Als men nu eens een fractie van dat marketingbudget aan verbeteringen van de bestaande producten zou gebruiken waren we misschien meer tevreden...
Ik vraag me nog steeds af wat jullie door mekaar aan het haspelen zijn? Wat heeft Telenet hier mee te maken? (met deze virale video en het marketingbudget van deze nieuwe zender).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

meon schreef:Wat heeft Telenet hier mee te maken? (met deze virale video en het marketingbudget van deze nieuwe zender).
Hangt ervan af wie de opdrachtgever is... Telenet of TN of beide ?
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Hahaha, dit is zowat de goedkoopste reclame die je je kan inbeelden. 3.500.000 hits in minder dan 24h
Iedereen heeft het er over, het is geen irritante reclame en het is nog origineel ook.
Mission Accomplished !
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

"from 10/4 on telenet" ....
Afbeelding
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

r2504 schreef:Hangt ervan af wie de opdrachtgever is... Telenet of TN of beide ?
Ik gok beide, vermits
  • tnt een nieuwe zender in de benelux is
  • exclusief te bekijken via telenet digital tv
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Ik denk dat Telenet hier niet veel in te pappen heeft gehad. Dan zou er volgens mij op die vlag minstens een logo van telenet gestaan hebben.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

meon schreef:Wat heeft Telenet hier mee te maken? (met deze virale video en het marketingbudget van deze nieuwe zender).
Telenet staat toch op het grote doek op het einde dus ze zullen er toch iets mee te maken hebben.
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Heb net eens de TV gids van op de website van TNT bekeken.
Moet er daarvoor zo een promotie gemaakt worden, voor oude tv series :(
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

De clip is gemaakt volgens de homestyle van turner benelux (Adultswim/TNT/TCM) telenet heeft daar niks mee te maken.

Op de site van de makers schrijft men :
After april 10th, the Flemish television landscape will never be the same. American drama station TNT Benelux (Turner Television Network) has taken its first tentative steps on Flemish soil. Their tagline: We know drama. And this is how we announced it.
Lijkt me dus duidelijk dat het in opdracht is van TNT en niet van Telenet.
toerist
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

blijft SCHANDALIG :

is alleen te bekijken voor HD klanten.
(ik heb een gewone digicorder gekocht en zal daarvoor nie veranderen.)
ALSOOK : is 1 maand gratis te bekijken, dan betalend ...

CONCLUSIE : ze smijten 3 analoge zenders eraf ( ongelooflijk ook BBC1,BBC2 )
ze brengen 4 zenders digitaal bij : 2 duitsers ( VOX en n-TV ) die TNT nu en dan sundance ( nederlands maar ook nie veel raars ).

PS prime hebben ze verhoogt in prijs, nu doen ze het prime boekje ook weg .... en tonen ze meer klassieke films dan op VT4 ...
Goe bezig die gasten in Mechelen, bij mij vliegen ze eruit
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Hier gaat morgen de brief "aangetekend met bevestiging van ontvangst" naar het postkantoor.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

PS prime hebben ze verhoogt in prijs, nu doen ze het prime boekje ook weg .... en tonen ze meer klassieke films dan op VT4 ...
Goe bezig die gasten in Mechelen, bij mij vliegen ze eruit
Als je de laatste verhoging bedoeld, kan ik u vertellen dat telenet daar niet echt aan verdient. Het is namelijk de btw die omhoog is gegaan met 9%. Dit was een beslissing van de regering. Dat ze de boekjes hebben afgeslankt dat is een keus van telenet. Echter maak ik weinig tot geen gebruik van die boekjes. Maar voor mensen die bijvoorbeeld niet alles op het internet kunnen lezen of opzoeken kan dit wel nadelig zijn. De analoge kanalen die weggevallen zijn vind ik ook best schandalig. Vooral "ZDF" daar raken ze de mensen die van die duitste schlagerdingen houden het hardste mee. Maar ooit komt de dag dat analoog verdwijnt. Hopelijk verdwijnt de kabelkost ook. Dan heb ik het niet op de auteursrechten, al heb ik vandaag eens gekeken bij bgc hoe zij dit verrekenen aan de klant (bij tn is het bedrag gekend).
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Het even naar TNT gekeken... zelfs als hij gratis zou zijn zou ik vermoedelijk nog niet kijken.

Lijkt me saaie boel...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Nou... bij Duval Guillaume kunnen ze een paar extra pluimen in hun gat steken:
TNT Ad Becomes the Second Most-Shared of All Time
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Genoeg on-topic geluld, iedereen heeft hem nu al wel gezien. :angel:
TiTanium schreef:... Hopelijk verdwijnt de kabelkost ook. Dan heb ik het niet op de auteursrechten, al heb ik vandaag eens gekeken bij bgc hoe zij dit verrekenen aan de klant (bij tn is het bedrag gekend).
Ik snap trouwens niet waarom TN dit doorrekent aan de klant alszijnde auteursrechten, uiteindelijk zijn zij het die auteursrechten moeten betalen en niet de klant.
We kopen toch ook geen cd's of films aan X € + X btw + X auteursrecht ? op lege media betalen we dan weer wel x€ auteursrecht, maar dat is dan weer een gunst(billijke vergoeding) omdat de producent misschien wel eens auteursrechten (waar ze wettelijk sowiso geen recht op hebben) zouden kunnen mislopen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

iceke schreef:uiteindelijk zijn zij het die auteursrechten moeten betalen en niet de klant
Is dat naief of wat... uiteindelijk betalen de klanten ALLES (alléén zal je provider het anders verantwoorden). In essentie heeft de kabelkost bij TN trouwens nog maar weinig te maken met auteursrechten, maar alles met een equivalent van de raw copper kost bij BGC.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Goh, wat is daar naief aan ? Auteursrecht wordt betaald door de verspreider, (net als water, elektriciteit enz. enz...) dat men dit doorrekent is niet meer dan normaal, dat men dit apart op de factuur zet niet.

Tenzij ik iets gemist heb natuurlijk.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Een beetje raar is het toch, van de ene kant willen we een gedetailleerde factuur met alles uitgesplitst en in dit geval willen we niet weten wat we betalen en zouden we liever hebben dat er een kost voor 'wc papier voor de baas van telenet' op ons factuur staat.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”