De nieuwe rode knop!
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Mooi gedaan wel ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Zoals ik deze middag om 2u op Twitter zei: "@meon: En, is dit hier al viral aan't gaan? http://t.co/wNzU2TrH #tnt" .
Toen waren d'er nog maar zo'n 500 thumb ups of zo, nu zitten we aan 41k views
Toen waren d'er nog maar zo'n 500 thumb ups of zo, nu zitten we aan 41k views
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Tja, 't is eens iets anders - maar zouden ze niet beter investeren in ontdubbeling van nodes en upgrading van lijnen, afschaffen van limieten dan dit soort bullshit waar geen enkele bestaande klant eigenlijk mee gediend is?
PS: de auteur is al Telenet klant sinds de beschikbaarheid in zijn woonplaats, en dat is toch al wel even ...
PS: de auteur is al Telenet klant sinds de beschikbaarheid in zijn woonplaats, en dat is toch al wel even ...
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ze zijn daar al een paar jaar mee bezig, in het kader vh pulsar project 2015 ( ontdubbelen van nodes ) tegen eind dit jaar zouden de meesten mogelijks kunnen afgewerkt zijn.Stormlord schreef:Tja, 't is eens iets anders - maar zouden ze niet beter investeren in ontdubbeling van nodes en upgrading van lijnen, afschaffen van limieten dan dit soort bullshit waar geen enkele bestaande klant eigenlijk mee gediend is?
Limieten zullen er denk ik altijd wel blijven ......
Code: Selecteer alles
Netwerk
Op vlak van de netwerkvernieuwing zit Telenet te midden van het Pulsar-project, dat als doel heeft het aantal knooppunten in het netwerk te vergroten. Doel is tegen 2015 nog maar om en bij de 500 huizen per node te hebben, wat de performantie van het netwerk verhoogt. Volgens Sickinghe is het project nu op kruissnelheid. In 2012 zouden zo 60 procent meer nodes gesplitst worden en zou ook de activatie ervan van start moeten gaan. Sickinghe gaf aan dat daardoor, mogelijk nog dit jaar, de internetspecificaties zullen vooruitgaan.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
- vuurvos
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Man, wat ben jij negatief ! Zowel Belgacom als Telenet moet het ontgelden. Ik vind de promo anders geweldig geslaagd, hahahaStormlord schreef:Tja, 't is eens iets anders - maar zouden ze niet beter investeren in ontdubbeling van nodes en upgrading van lijnen, afschaffen van limieten dan dit soort bullshit waar geen enkele bestaande klant eigenlijk mee gediend is?
- vuurvos
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Dat is interessante informatie en duidt ook aan dat TN, net als BGC, hun backbone dienen te upgraden.Patje schreef:Op vlak van de netwerkvernieuwing zit Telenet te midden van het Pulsar-project, dat als doel heeft het aantal knooppunten in het netwerk te vergroten. Doel is tegen 2015 nog maar om en bij de 500 huizen per node te hebben, wat de performantie van het netwerk verhoogt. Volgens Sickinghe is het project nu op kruissnelheid. In 2012 zouden zo 60 procent meer nodes gesplitst worden en zou ook de activatie ervan van start moeten gaan. Sickinghe gaf aan dat daardoor, mogelijk nog dit jaar, de internetspecificaties zullen vooruitgaan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Dat filmpje zou ook wel passen voor de zenders die verdwijnen op analoogmeon schreef:Telenet?
Het gaat over de Amerikaanse zender TNT die beschikbaar komt eh... Voorlopig enkel bij Telenet.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik dacht exact hetzelfde: mooi en leuke reclame; en dat alleen maar voor een nieuwe zender. Dan zie je maar dat hun reclamebudget redelijk groot is, al wisten we dat al.AnD schreef:Mooi filmpje, zo zie je waar het geld naartoe gaat van de telenet klanten
Al is de kans groot dat TNT mee deze spot heeft opgezet, want ze starten met uitzenden in België; en dan kan een beetje reclame geen kwaad.
De website van den nieuwe zender: http://www.tnt-tv.be/
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
zou me niets verbazen...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
TNT is dan ook gewoon een betaalzender, ook bij de andere tv providers... viel me gisteren al op in de comments op internationale newssites waar dit filmpje naar boven kwam.
Zie ook hun usa/internationele site op http://www.tntdrama.com/ ( en http://en.wikipedia.org/wiki/TNT_(TV_channel) )
Dus volgens mij gewoon een feature channel, zoals er meerdere zijn, tegen extra betaling (zal wellicht in 1 of ander pack belanden, zoals de meeste.. )
Zie ook hun usa/internationele site op http://www.tntdrama.com/ ( en http://en.wikipedia.org/wiki/TNT_(TV_channel) )
Dus volgens mij gewoon een feature channel, zoals er meerdere zijn, tegen extra betaling (zal wellicht in 1 of ander pack belanden, zoals de meeste.. )
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Patje,
2015 ... zegt genoeg is het niet...
Vuurvos,
de stunt is geslaagd, alleen vind ik het jammer dat ze voor zulke dingen blijkbaar geld in overvloed hebben. Als men nu eens een fractie van dat marketingbudget aan verbeteringen van de bestaande producten zou gebruiken waren we misschien meer tevreden...
2015 ... zegt genoeg is het niet...
Vuurvos,
de stunt is geslaagd, alleen vind ik het jammer dat ze voor zulke dingen blijkbaar geld in overvloed hebben. Als men nu eens een fractie van dat marketingbudget aan verbeteringen van de bestaande producten zou gebruiken waren we misschien meer tevreden...
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Haha wat een video xD
TNT Enige wat mij dat aan doet denken is "pakjespost", dat het nu ook al een zender is, nog nooit van gehoord
TNT Enige wat mij dat aan doet denken is "pakjespost", dat het nu ook al een zender is, nog nooit van gehoord
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik vraag me nog steeds af wat jullie door mekaar aan het haspelen zijn? Wat heeft Telenet hier mee te maken? (met deze virale video en het marketingbudget van deze nieuwe zender).Stormlord schreef:de stunt is geslaagd, alleen vind ik het jammer dat ze voor zulke dingen blijkbaar geld in overvloed hebben. Als men nu eens een fractie van dat marketingbudget aan verbeteringen van de bestaande producten zou gebruiken waren we misschien meer tevreden...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Hangt ervan af wie de opdrachtgever is... Telenet of TN of beide ?meon schreef:Wat heeft Telenet hier mee te maken? (met deze virale video en het marketingbudget van deze nieuwe zender).
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Hahaha, dit is zowat de goedkoopste reclame die je je kan inbeelden. 3.500.000 hits in minder dan 24h
Iedereen heeft het er over, het is geen irritante reclame en het is nog origineel ook.
Mission Accomplished !
Iedereen heeft het er over, het is geen irritante reclame en het is nog origineel ook.
Mission Accomplished !
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik gok beide, vermitsr2504 schreef:Hangt ervan af wie de opdrachtgever is... Telenet of TN of beide ?
- tnt een nieuwe zender in de benelux is
- exclusief te bekijken via telenet digital tv
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Telenet staat toch op het grote doek op het einde dus ze zullen er toch iets mee te maken hebben.meon schreef:Wat heeft Telenet hier mee te maken? (met deze virale video en het marketingbudget van deze nieuwe zender).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Heb net eens de TV gids van op de website van TNT bekeken.
Moet er daarvoor zo een promotie gemaakt worden, voor oude tv series
Moet er daarvoor zo een promotie gemaakt worden, voor oude tv series
- iceke
- Elite Poster
De clip is gemaakt volgens de homestyle van turner benelux (Adultswim/TNT/TCM) telenet heeft daar niks mee te maken.
Op de site van de makers schrijft men :
Op de site van de makers schrijft men :
Lijkt me dus duidelijk dat het in opdracht is van TNT en niet van Telenet.After april 10th, the Flemish television landscape will never be the same. American drama station TNT Benelux (Turner Television Network) has taken its first tentative steps on Flemish soil. Their tagline: We know drama. And this is how we announced it.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
blijft SCHANDALIG :
is alleen te bekijken voor HD klanten.
(ik heb een gewone digicorder gekocht en zal daarvoor nie veranderen.)
ALSOOK : is 1 maand gratis te bekijken, dan betalend ...
CONCLUSIE : ze smijten 3 analoge zenders eraf ( ongelooflijk ook BBC1,BBC2 )
ze brengen 4 zenders digitaal bij : 2 duitsers ( VOX en n-TV ) die TNT nu en dan sundance ( nederlands maar ook nie veel raars ).
PS prime hebben ze verhoogt in prijs, nu doen ze het prime boekje ook weg .... en tonen ze meer klassieke films dan op VT4 ...
Goe bezig die gasten in Mechelen, bij mij vliegen ze eruit
is alleen te bekijken voor HD klanten.
(ik heb een gewone digicorder gekocht en zal daarvoor nie veranderen.)
ALSOOK : is 1 maand gratis te bekijken, dan betalend ...
CONCLUSIE : ze smijten 3 analoge zenders eraf ( ongelooflijk ook BBC1,BBC2 )
ze brengen 4 zenders digitaal bij : 2 duitsers ( VOX en n-TV ) die TNT nu en dan sundance ( nederlands maar ook nie veel raars ).
PS prime hebben ze verhoogt in prijs, nu doen ze het prime boekje ook weg .... en tonen ze meer klassieke films dan op VT4 ...
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Als je de laatste verhoging bedoeld, kan ik u vertellen dat telenet daar niet echt aan verdient. Het is namelijk de btw die omhoog is gegaan met 9%. Dit was een beslissing van de regering. Dat ze de boekjes hebben afgeslankt dat is een keus van telenet. Echter maak ik weinig tot geen gebruik van die boekjes. Maar voor mensen die bijvoorbeeld niet alles op het internet kunnen lezen of opzoeken kan dit wel nadelig zijn. De analoge kanalen die weggevallen zijn vind ik ook best schandalig. Vooral "ZDF" daar raken ze de mensen die van die duitste schlagerdingen houden het hardste mee. Maar ooit komt de dag dat analoog verdwijnt. Hopelijk verdwijnt de kabelkost ook. Dan heb ik het niet op de auteursrechten, al heb ik vandaag eens gekeken bij bgc hoe zij dit verrekenen aan de klant (bij tn is het bedrag gekend).PS prime hebben ze verhoogt in prijs, nu doen ze het prime boekje ook weg .... en tonen ze meer klassieke films dan op VT4 ...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Deel van't meubilair
Het even naar TNT gekeken... zelfs als hij gratis zou zijn zou ik vermoedelijk nog niet kijken.
Lijkt me saaie boel...
Lijkt me saaie boel...
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Nou... bij Duval Guillaume kunnen ze een paar extra pluimen in hun gat steken:
TNT Ad Becomes the Second Most-Shared of All Time
TNT Ad Becomes the Second Most-Shared of All Time
- iceke
- Elite Poster
Genoeg on-topic geluld, iedereen heeft hem nu al wel gezien.
We kopen toch ook geen cd's of films aan X € + X btw + X auteursrecht ? op lege media betalen we dan weer wel x€ auteursrecht, maar dat is dan weer een gunst(billijke vergoeding) omdat de producent misschien wel eens auteursrechten (waar ze wettelijk sowiso geen recht op hebben) zouden kunnen mislopen.
Ik snap trouwens niet waarom TN dit doorrekent aan de klant alszijnde auteursrechten, uiteindelijk zijn zij het die auteursrechten moeten betalen en niet de klant.TiTanium schreef:... Hopelijk verdwijnt de kabelkost ook. Dan heb ik het niet op de auteursrechten, al heb ik vandaag eens gekeken bij bgc hoe zij dit verrekenen aan de klant (bij tn is het bedrag gekend).
We kopen toch ook geen cd's of films aan X € + X btw + X auteursrecht ? op lege media betalen we dan weer wel x€ auteursrecht, maar dat is dan weer een gunst(billijke vergoeding) omdat de producent misschien wel eens auteursrechten (waar ze wettelijk sowiso geen recht op hebben) zouden kunnen mislopen.
-
- Deel van't meubilair
Is dat naief of wat... uiteindelijk betalen de klanten ALLES (alléén zal je provider het anders verantwoorden). In essentie heeft de kabelkost bij TN trouwens nog maar weinig te maken met auteursrechten, maar alles met een equivalent van de raw copper kost bij BGC.iceke schreef:uiteindelijk zijn zij het die auteursrechten moeten betalen en niet de klant
- iceke
- Elite Poster
Goh, wat is daar naief aan ? Auteursrecht wordt betaald door de verspreider, (net als water, elektriciteit enz. enz...) dat men dit doorrekent is niet meer dan normaal, dat men dit apart op de factuur zet niet.
Tenzij ik iets gemist heb natuurlijk.
Tenzij ik iets gemist heb natuurlijk.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Een beetje raar is het toch, van de ene kant willen we een gedetailleerde factuur met alles uitgesplitst en in dit geval willen we niet weten wat we betalen en zouden we liever hebben dat er een kost voor 'wc papier voor de baas van telenet' op ons factuur staat.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...