Hallo iedereen!
Voor een project zou ik graag een beveiligde (lees: niet traceerbare) verbinding willen maken met Twitter. Dit om mijn locatie geheim te houden voor verschillende redenen. Het project ligt maatschappelijk soms nogal gevoelig en ervaring leert ook dat wij moeten opletten voor vandalisme en diefstal.
Ik maak jullie nieuwsgierig, waarvoor mijn excuses, maar voorlopig wens ik er niet verder over uitwijken behalve dan dat het legaal is.
Nu zouden wij graag publiekelijk rapporteren over de vorderingen die wij maken, maar dat willen we enkel en alleen als het risico aanvaardbaar blijft zodat wij onze voorbereidingen niet verloren zien gaan. Daarom zoeken we dus een veilige manier om via Twitter tweets met onze vorderingen te verspreiden.
Ik heb reeds begrepen dat TOR niet de meest veilige wijze was. Ook kreeg ik al enkele tips over de VPN-dienst van Thepiratebay, maar helaas weet ik niet goed of dat wel voldoende veiligheid kan bieden.
Concreet zoeken we een betaalbare oplossing, we beschikken niet over een groot werkkapitaal.
Is VPN voldoende? Eventueel de dienst van TPB. Zijn er betere oplossing of handige tips? Bedankt alvast!
P.S. Ik begrijp dat ook de informatie die je zelf online gooit vaak meer informatie kan bieden over oa locatie. Daar zijn we ons van bewust en houden we ook rekening mee.
[ Post made via mobile device ]
Beveiligen verbinding met Twitter
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Wil je je locatie ontraceerbaar maken voor het Belgisch gerecht (en dan stel ik mij toch vragen bij het 'legale' aspect) of voor een 'gewone' internetgebruiker ? Als het voor de 'gewone' internetgebruiker is dan volstaat een proxy lijkt me (of verwacht je aanvallen van professionele hackers)
Edit: Via welke weg heb je geregistreerd op dit forum en heb je gepost ? We zijn je al aan't traceren !
Edit: Via welke weg heb je geregistreerd op dit forum en heb je gepost ? We zijn je al aan't traceren !
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Vanaf het ogenblik dat je een VPN / proxy en zo gebruikt, wordt je locatie en dergelijk compleet onvindbaar. de vraag die je je dan moet stellen is, hoe betrouwbaar is de partij die de VPN / proxy verzorgt? Want enkel die persoon kan je echt ip verbinden met het proxy ip.
Ik geef je een voorbeeld: je post hier op UB met ip x. Moest je via een proxy posten, dan gebeurt dat via ip y. De proxy-provider weet wat x en y zijn. Dus die heeft de "sleutel" in handen.
Open proxies verwerken natuurlijk miljoenen transacties. Ergens ga je sowieso waarschijnlijk wel verloren gaan in de grote massa. Maar als de FBI achter je aan zit, tja .
Ik geef je een voorbeeld: je post hier op UB met ip x. Moest je via een proxy posten, dan gebeurt dat via ip y. De proxy-provider weet wat x en y zijn. Dus die heeft de "sleutel" in handen.
Open proxies verwerken natuurlijk miljoenen transacties. Ergens ga je sowieso waarschijnlijk wel verloren gaan in de grote massa. Maar als de FBI achter je aan zit, tja .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
De FBI zal niet snel achter ons zitten, evenals er parket aangezien we alles legaal doen, helaas zijn andere personen wel in aanraking geweest met altijd een vrijspraak als gevolg. Het gaat hem vooral voor diefstal waar we ons zorgen voor maken.
Ik maak mij niet bepaald zorgen dat mijn IP hier beschikbaar komt. Ik post namelijk via een prepaidkaartje die met cash betaald werd en ik bevind me momenteel niet thuis noch op locatie. Veel plezier met het opzoeken .
De VPN dienst van TPB zit in Zweden vermoed ik. Een combinatie van proxy en VPN, brengt dat meer op? En wat met verkeerdie door ISP gezien kan worden?
Ik maak mij niet bepaald zorgen dat mijn IP hier beschikbaar komt. Ik post namelijk via een prepaidkaartje die met cash betaald werd en ik bevind me momenteel niet thuis noch op locatie. Veel plezier met het opzoeken .
De VPN dienst van TPB zit in Zweden vermoed ik. Een combinatie van proxy en VPN, brengt dat meer op? En wat met verkeerdie door ISP gezien kan worden?
-
- Moderator
- Contacteer:
Maar jouw kaartje zit in een gsm toestel met een IMEI nummer waarmee ze je kunnen traceren!
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Modbreak:
Filmpje niet toegelaten.
Filmpje niet toegelaten.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
Bon, we weten niet wat je precies aan het uitspoken bent, maar laten we er even vanuit gaan dat het zoiets is als het op vergunde wijze verbouwen van genetisch gemanipuleerde hennep, op een veld, kassen of een loods. Natuurlijk wil je dan niet dat onbevoegden jou gemakkelijk kunnen traceren. Maar eerlijk gezegd vind ik twitter op zich dan niet de zwakste schakel, maar wel de communicatie op zichzelf. Als je publiek aankondigingen doet over je werkzaamheden, zullen er altijd wel nieuwsgierige geesten zijn die op onderzoek uittrekken, en altijd zal er wel iemand uit de omgeving van de proefopstellen iets buitengewoons hebben opgemerkt of domweg zijn mond voorbij praten. Als je op zeker wil spelen, kan je beter niet gaan twitteren. Dan wek je überhaupt geen nieuwsgierigheid en nog minder slapende honden. Als je toch wil gaan twitteren, denk ik dus niet dat je moet overdrijven inzake beveiliging daarvan, maar moet je vooral op je fysieke goederen passen.
Laten we het houden op biologische lokale kweek van een plant met medische bruikbare eigenschappen voor eigen gebruik en voor personen met een doktersattest die anders moeten invoeren (illegaal) of beroep moeten doen op de zwarte markt.
Doel: duidelijk maken dat het ook anders kan dan de gemiddelde persoon van op de hoogte is.
Gevolg: diefstal en of onnodige tussenkomst van het parket waarbij soortgelijke initiatieven uiteindelijk werden vrijgesproken is mogelijk. Toch lijkt het ons fijn dat we dit kunnen delen, of het slim is dat is een discussie die hier niet hoort lijkt me. Wel is het aftasten van de mogelijkheden om het project toch te beschermen iets waar we liever tijd in investeren.
Of we het gaan doen is nog niet eens duidelijk. Maar daarom ook dat ik eens kom informeren.
Doel: duidelijk maken dat het ook anders kan dan de gemiddelde persoon van op de hoogte is.
Gevolg: diefstal en of onnodige tussenkomst van het parket waarbij soortgelijke initiatieven uiteindelijk werden vrijgesproken is mogelijk. Toch lijkt het ons fijn dat we dit kunnen delen, of het slim is dat is een discussie die hier niet hoort lijkt me. Wel is het aftasten van de mogelijkheden om het project toch te beschermen iets waar we liever tijd in investeren.
Of we het gaan doen is nog niet eens duidelijk. Maar daarom ook dat ik eens kom informeren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Kunt ge zoiets niet beter via nen tweet aan quickie vragen?
Die is ook bekend met "een plant met medische bruikbare eigenschappen voor eigen gebruik".
Die is ook bekend met "een plant met medische bruikbare eigenschappen voor eigen gebruik".
-
- Moderator
- Contacteer:
Graag rekening houden met volgende forumregels!
Niet toegelaten acties:
berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend, beledigend, in strijd zijn met de Belgische wet of de wet op de privacy schenden.
Niet toegelaten acties:
berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend, beledigend, in strijd zijn met de Belgische wet of de wet op de privacy schenden.
Telefonie = EDPnet + OVH
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Kweken van hennep planten en de vraag om ontraceerbaar te worden, geeft mij de indruk dat dit naar de illegale toer opgaat. Na wat opzoek werk moet u blijkbaar een vergunning hebben op deze planten te mogen kweken. Het grappige is dat je het mag kweken maar niet mag "oogsten", los van dit blijf ik het een illegaal tintje hebben.
Na een bespreking hebben we besloten om deze gewoon te sluiten.
Indien u niet akkoord ben kan u altijd ons een Prive Bericht sturen met u verweer.
Met vriendelijke groeten
TiTanium
Na een bespreking hebben we besloten om deze gewoon te sluiten.
Indien u niet akkoord ben kan u altijd ons een Prive Bericht sturen met u verweer.
Met vriendelijke groeten
TiTanium
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]