Voor een project zou ik graag een beveiligde (lees: niet traceerbare) verbinding willen maken met Twitter. Dit om mijn locatie geheim te houden voor verschillende redenen. Het project ligt maatschappelijk soms nogal gevoelig en ervaring leert ook dat wij moeten opletten voor vandalisme en diefstal.
Ik maak jullie nieuwsgierig, waarvoor mijn excuses, maar voorlopig wens ik er niet verder over uitwijken behalve dan dat het legaal is.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nu zouden wij graag publiekelijk rapporteren over de vorderingen die wij maken, maar dat willen we enkel en alleen als het risico aanvaardbaar blijft zodat wij onze voorbereidingen niet verloren zien gaan. Daarom zoeken we dus een veilige manier om via Twitter tweets met onze vorderingen te verspreiden.
Ik heb reeds begrepen dat TOR niet de meest veilige wijze was. Ook kreeg ik al enkele tips over de VPN-dienst van Thepiratebay, maar helaas weet ik niet goed of dat wel voldoende veiligheid kan bieden.
Concreet zoeken we een betaalbare oplossing, we beschikken niet over een groot werkkapitaal.
Is VPN voldoende? Eventueel de dienst van TPB. Zijn er betere oplossing of handige tips? Bedankt alvast!
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
P.S. Ik begrijp dat ook de informatie die je zelf online gooit vaak meer informatie kan bieden over oa locatie. Daar zijn we ons van bewust en houden we ook rekening mee.
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)