Uit nieuwsgierigheid:
ongelofelijk maar waar, sommige mensen hebben nog geen Twitter of Facebook (dat is gewoon een feit, geen discussie punt voor deze topic)
nu vroeg ik support voor Yelo, via het contactformulier, waarin ik al specifiek en letterlijk vermeld dat ik geen Twitter of Facebook account gebruik!
krijg ik als antwoord dat ik maar support moet vragen via Twitter of Facebook, ticket closed.
Na nogmaals opnieuw mijn request te doen, met nog eens extra vermeld dat ik dus geen Twitter/Facebook gebruik.
Reactie : geen support
(terwijl het uiteindelijk toch op dezelfde helpdesk komt blijkbaar)
Hoe kan een service provider (afgezien van machtsmisbruik) nu een klant verplichten om een Twitter account aan te maken, om support te krijgen?
zijn er nog in deze situatie, of anderen die hun support vraag liever niet publiek stellen, en hoe hebben zij support gekregen?
L.
P.S. ik ben zakelijke/professionele klant
Yelo Support ?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Staan veel vragen/antwoorden op de support site
http://search.telenet.be/search/apaches ... earch/yelo
Veel lees plezier.
http://search.telenet.be/search/apaches ... earch/yelo
Veel lees plezier.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Pro Member
- Berichten: 335
- Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Je kan eventueel wel het feedback formulier proberen: http://yelo.be/feedback maar support voor Yelo is nu eenmaal via social media. Persoonlijke info geef je enkel via DM uiteraard.
Het komt trouwens niet bij dezelfde personen terecht.
Het komt trouwens niet bij dezelfde personen terecht.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Uw yelo account is toch met een telenet login dat je moet aanmelden ?
ik begrijp niet goed wat je bedoeling echt is...
Je kan gaan naar http://www.yelo.be _ inloggen en daar uw profiel bewerken indien nodig.
ik begrijp niet goed wat je bedoeling echt is...
Je kan gaan naar http://www.yelo.be _ inloggen en daar uw profiel bewerken indien nodig.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Premium Member
- Berichten: 511
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
- Locatie: wervik
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Tja, vind ik eigenlijk niet echt kunnen. Straks moet je nog tien telenet pagina's op facebook leuk vinden (zodat je vrienden het zien) vooraleer je support krijgtsupport voor Yelo is nu eenmaal via social media
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je kan genoeg rommelen met de instellingen op Facebook zodat je vrienden dat niet zien.
Uiteindelijk vind ik de support exclusief via Twitter en Facebook niet persé verkeerd, gezien het in de eerste plaats een bèta-versie product is (nog steeds gratis). Anderzijds: het wordt geadverteerd op tv en op de productpagina's van Telenet, dus zou je wel support via het gewone nummer kunnen verwachten.
Ik vind het misplaatst om te zeggen dat Telenet (of eender welke andere provider) machtsmisbruik toepast door gebruikers naar Facebook en Twitter te leiden. Uiteindelijk hebben heel veel Belgen een Facebook-account. Ik denk dat men ervan uitgaat dat als je genoeg geevolueerd bent om een tablet / iPhone te hebben of tv te kijken via pc, dat je wel een profiel op één van de twee sociaal netwerken hebt.
Als je supportvragen hebt, kan je die altijd stellen op het forum. Charlotte is hier ook actief.
Uiteindelijk vind ik de support exclusief via Twitter en Facebook niet persé verkeerd, gezien het in de eerste plaats een bèta-versie product is (nog steeds gratis). Anderzijds: het wordt geadverteerd op tv en op de productpagina's van Telenet, dus zou je wel support via het gewone nummer kunnen verwachten.
Ik vind het misplaatst om te zeggen dat Telenet (of eender welke andere provider) machtsmisbruik toepast door gebruikers naar Facebook en Twitter te leiden. Uiteindelijk hebben heel veel Belgen een Facebook-account. Ik denk dat men ervan uitgaat dat als je genoeg geevolueerd bent om een tablet / iPhone te hebben of tv te kijken via pc, dat je wel een profiel op één van de twee sociaal netwerken hebt.
Als je supportvragen hebt, kan je die altijd stellen op het forum. Charlotte is hier ook actief.
- crosserke
- Member
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 13:53
- Locatie: Beringen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 5 keer
Hier geen enkel probleem.
De lang verwachte app voor android is er dan ook uiteindelijk...
Yelo - live televisie en film kijken op je tablet of smartphone.
Kijk met Yelo op jouw smartphone of tablet naar live TV-zenders. Kies uit een collectie films op aanvraag. Ontdek wat er de komende twee weken op TV is met de handige en complete TV-gids. Programmeer je Telenet Digicorder, waar je ook bent. Stuur vanuit Yelo rechtstreeks berichten naar Facebook en Twitter.
--- Voor iedereen, zowel Telenet-klanten als niet-klanten ---
https://market.android.com/details?id=be.telenet.yelo
De lang verwachte app voor android is er dan ook uiteindelijk...
Yelo - live televisie en film kijken op je tablet of smartphone.
Kijk met Yelo op jouw smartphone of tablet naar live TV-zenders. Kies uit een collectie films op aanvraag. Ontdek wat er de komende twee weken op TV is met de handige en complete TV-gids. Programmeer je Telenet Digicorder, waar je ook bent. Stuur vanuit Yelo rechtstreeks berichten naar Facebook en Twitter.
--- Voor iedereen, zowel Telenet-klanten als niet-klanten ---
https://market.android.com/details?id=be.telenet.yelo
Windows 10--- WIGO 9GB--- Wireless modem 3.0 all in one CH6643E--- Google Chrome Browser--- Avira Antivir--- Honda VFR 1200X.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Geen failwhale bij Yelo, maar een pink elephant:
- Bijlagen
-
- Am5OUpQCQAAaz4y.jpg large.jpg
- (49.2 KiB) Nog niet gedownload
- edon
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 01 jul 2011, 23:27
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 6 keer
Het begon tijd te wordencrosserke schreef:
De lang verwachte app voor android is er dan ook uiteindelijk...
Vanavond eens uitproberen...
Laatst gewijzigd door edon 02 maa 2012, 07:54, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
je kan niet meer zien wat er op een later tijdstip te zien is in tvgids? en je kan het dus ook niet meer opnemen??
epic fail
edit: gevonden, je moet op het logo van de zender klikken
epic fail
edit: gevonden, je moet op het logo van de zender klikken
Laatst gewijzigd door rtl 01 maa 2012, 17:46, in totaal 1 gewijzigd.
- crosserke
- Member
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 13:53
- Locatie: Beringen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 5 keer
Scrollen met de pijltjes en opnemen door de muispijl op het programma te zetten en dan op de P klikken.
Windows 10--- WIGO 9GB--- Wireless modem 3.0 all in one CH6643E--- Google Chrome Browser--- Avira Antivir--- Honda VFR 1200X.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Nu kan ik op beiden nikske doen?
Ik heb android en iphone toestel, bij geen van beiden kan ik iets doen nu, er komt op dat er geen verbinding is? mijne wifi werkt hier perfect?
Ik heb android en iphone toestel, bij geen van beiden kan ik iets doen nu, er komt op dat er geen verbinding is? mijne wifi werkt hier perfect?
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik kan inloggen ja .
Wat nog moet gebeuren is de kwaliteit bij voetbal optrekken want die is slecht. .
En wanneer komt vtm en 2be erbij en via 3G kijken?
[ Post made via mobile device ]
Wat nog moet gebeuren is de kwaliteit bij voetbal optrekken want die is slecht. .
En wanneer komt vtm en 2be erbij en via 3G kijken?
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Die kwaliteit van voetbal is bij mij wel goed hoor.
Kijken via 3G of een ander Wifinetwerk zou er idd snel mogen bijkomen. Dan wordt het eigenlijk pas echt interessant om te kijken.
Nu gebruik ik de app quasi nooit: het is nogal onozel om op je gsm naar tv te kijken terwijl de tv vlak voor je neus staat.
Kijken via 3G of een ander Wifinetwerk zou er idd snel mogen bijkomen. Dan wordt het eigenlijk pas echt interessant om te kijken.
Nu gebruik ik de app quasi nooit: het is nogal onozel om op je gsm naar tv te kijken terwijl de tv vlak voor je neus staat.