Yelo Support ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Litebit
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011, 10:39

Uit nieuwsgierigheid:

ongelofelijk maar waar, sommige mensen hebben nog geen Twitter of Facebook (dat is gewoon een feit, geen discussie punt voor deze topic)
nu vroeg ik support voor Yelo, via het contactformulier, waarin ik al specifiek en letterlijk vermeld dat ik geen Twitter of Facebook account gebruik!
krijg ik als antwoord dat ik maar support moet vragen via Twitter of Facebook, ticket closed.
Na nogmaals opnieuw mijn request te doen, met nog eens extra vermeld dat ik dus geen Twitter/Facebook gebruik.
Reactie : geen support
(terwijl het uiteindelijk toch op dezelfde helpdesk komt blijkbaar)

Hoe kan een service provider (afgezien van machtsmisbruik) nu een klant verplichten om een Twitter account aan te maken, om support te krijgen?
zijn er nog in deze situatie, of anderen die hun support vraag liever niet publiek stellen, en hoe hebben zij support gekregen?

L.

P.S. ik ben zakelijke/professionele klant
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Staan veel vragen/antwoorden op de support site

http://search.telenet.be/search/apaches ... earch/yelo

Veel lees plezier.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Litebit
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011, 10:39

Dat is inderdaad waar, en nog redelijk veel info
maar de support vraag was om mijn yelo account gereset te krijgen / gecorrigeerd te krijgen

L.
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Je kan eventueel wel het feedback formulier proberen: http://yelo.be/feedback maar support voor Yelo is nu eenmaal via social media. Persoonlijke info geef je enkel via DM uiteraard.

Het komt trouwens niet bij dezelfde personen terecht.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Uw yelo account is toch met een telenet login dat je moet aanmelden ?
ik begrijp niet goed wat je bedoeling echt is...
Je kan gaan naar http://www.yelo.be _ inloggen en daar uw profiel bewerken indien nodig.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

litebit,

Kun je mij jouw klantennummer en wat meer info doorsturen via PB? Ik help je graag verder.
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

support voor Yelo is nu eenmaal via social media
Tja, vind ik eigenlijk niet echt kunnen. Straks moet je nog tien telenet pagina's op facebook leuk vinden (zodat je vrienden het zien) vooraleer je support krijgt
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Je kan genoeg rommelen met de instellingen op Facebook zodat je vrienden dat niet zien.

Uiteindelijk vind ik de support exclusief via Twitter en Facebook niet persé verkeerd, gezien het in de eerste plaats een bèta-versie product is (nog steeds gratis). Anderzijds: het wordt geadverteerd op tv en op de productpagina's van Telenet, dus zou je wel support via het gewone nummer kunnen verwachten.

Ik vind het misplaatst om te zeggen dat Telenet (of eender welke andere provider) machtsmisbruik toepast door gebruikers naar Facebook en Twitter te leiden. Uiteindelijk hebben heel veel Belgen een Facebook-account. Ik denk dat men ervan uitgaat dat als je genoeg geevolueerd bent om een tablet / iPhone te hebben of tv te kijken via pc, dat je wel een profiel op één van de twee sociaal netwerken hebt.

Als je supportvragen hebt, kan je die altijd stellen op het forum. Charlotte is hier ook actief. :)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Kunne ze bij telenet nu niks goeds doen? Net update gedaan en lap, ik kan niet meer inloggen nu en kan yelo niet gebruiken.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
crosserke
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 dec 2010, 13:53
Locatie: Beringen
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 5 keer

Hier geen enkel probleem.

De lang verwachte app voor android is er dan ook uiteindelijk...

Yelo - live televisie en film kijken op je tablet of smartphone.

Kijk met Yelo op jouw smartphone of tablet naar live TV-zenders. Kies uit een collectie films op aanvraag. Ontdek wat er de komende twee weken op TV is met de handige en complete TV-gids. Programmeer je Telenet Digicorder, waar je ook bent. Stuur vanuit Yelo rechtstreeks berichten naar Facebook en Twitter.


--- Voor iedereen, zowel Telenet-klanten als niet-klanten ---

https://market.android.com/details?id=be.telenet.yelo
Windows 10--- WIGO 9GB--- Wireless modem 3.0 all in one CH6643E--- Google Chrome Browser--- Avira Antivir--- Honda VFR 1200X.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Geen failwhale bij Yelo, maar een pink elephant:
Bijlagen
Am5OUpQCQAAaz4y.jpg large.jpg
(49.2 KiB) Nog niet gedownload
Gebruikersavatar
edon
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 01 jul 2011, 23:27
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 6 keer

crosserke schreef:
De lang verwachte app voor android is er dan ook uiteindelijk...
Het begon tijd te worden :-)
Vanavond eens uitproberen...
Laatst gewijzigd door edon 02 maa 2012, 07:54, in totaal 1 gewijzigd.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

je kan niet meer zien wat er op een later tijdstip te zien is in tvgids? en je kan het dus ook niet meer opnemen??

epic fail


edit: gevonden, je moet op het logo van de zender klikken
Laatst gewijzigd door rtl 01 maa 2012, 17:46, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
crosserke
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 dec 2010, 13:53
Locatie: Beringen
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 5 keer

Scrollen met de pijltjes en opnemen door de muispijl op het programma te zetten en dan op de P klikken.
Windows 10--- WIGO 9GB--- Wireless modem 3.0 all in one CH6643E--- Google Chrome Browser--- Avira Antivir--- Honda VFR 1200X.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Nu kan ik op beiden nikske doen?

Ik heb android en iphone toestel, bij geen van beiden kan ik iets doen nu, er komt op dat er geen verbinding is? mijne wifi werkt hier perfect?
Ge kunt ze kussen
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Marlboro,

Heb je momenteel nog ergens problemen mee? Alles zou nu in orde moeten zijn.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik kan inloggen ja ;).
Wat nog moet gebeuren is de kwaliteit bij voetbal optrekken want die is slecht. ;).
En wanneer komt vtm en 2be erbij en via 3G kijken?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Drossie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 aug 2008, 22:34

Die kwaliteit van voetbal is bij mij wel goed hoor.

Kijken via 3G of een ander Wifinetwerk zou er idd snel mogen bijkomen. Dan wordt het eigenlijk pas echt interessant om te kijken.
Nu gebruik ik de app quasi nooit: het is nogal onozel om op je gsm naar tv te kijken terwijl de tv vlak voor je neus staat.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”