Hallo,
Heb me vorige week volgende telefoon aangeschaft om eens te testen. Het werkt echter niet.
Online account aangemaakt met voipbuster pro, op de pc getest en dat werkt. Heb trouwens 15€ betaald of iets meer + 1 jaar free days of zoiets.
Op de pc werkt dus alles perfect maar de gigaset geeft steeds de melding verbinding mislukt.
ik gebuik de settings vd site:
SIP port : 5060
Registrar : sip.voipbusterpro.com
Proxy server : sip.voipbusterpro.com
Outbound proxy server : leave empty
Account name : your VoipBuster Pro username
Password : your VoipBuster Pro password
Display name/number : your VoipBuster Pro username or voipnumber
Stunserver (option) : stun.voipbusterpro.com
gigaset A580ip+voipbuster
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
en hoe is de kwaliteit met voipbuster pro ??
Ik werk al een 2tal jaar met voipcheap, en sinds een tweetal weken zeer slechte kwaliteit.
( woorden die " gekapt " worden )
Ik werk al een 2tal jaar met voipcheap, en sinds een tweetal weken zeer slechte kwaliteit.
( woorden die " gekapt " worden )
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik geloof dejean.
Ik gebruik ook betamax voor alle uitgaand verkeer. Hoewel ik zelf voor 99pct tevreden ben, ligt het toch in periodes.
Ik heb ook een periode gehad (ik denk een 2-tal maanden terug), waar het gedurende 14 dagen ook niet zo goed was (af en toe gesprek onderbroken of slecht verstaanbaar).
De WAF (womens acceptance factor) voor VoIP daalde hier naar nul .
Gezien de verschillende Betamax clones allen dezelfde servers gebruiken, is er volgens mij géén onderscheid in kwaliteit.
De verschillen zullen eerder toevallig zijn.
Ik gebruik ook betamax voor alle uitgaand verkeer. Hoewel ik zelf voor 99pct tevreden ben, ligt het toch in periodes.
Ik heb ook een periode gehad (ik denk een 2-tal maanden terug), waar het gedurende 14 dagen ook niet zo goed was (af en toe gesprek onderbroken of slecht verstaanbaar).