Ik had eind november cityconnect lite besteld en betaald voor een jaar. Ik heb zelfs geen activatiedatum gekregen. Als ik bel zeggen ze dat ze geen datum kunnen geven en als je blijft vragen, geven ze u gewoon een valse datum. Ik heb mijn geld teruggevraagd en dat geven ze ook niet terug. Dus ik sta hier nu zonder internet, -geld voor abonnement -telefoonfactuur voor alle gesprekken naar dommel.
Dit is puur oplichterij en onaanvaarbaar.
Welke opties zijn er om ze aan te geven voor oplichting?
Al 3-4 Maanden geen activatie..
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Begin met een aangetekende brief te sturen waarin je Dommel een "redelijke termijn" geeft om je aan te sluiten (bv. 10 werkdagen). Je kan ze daarna in gebreke stellen en elders internet bestellen. Je geld van Dommel terugkrijgen zal een ander paar mouwen worden denk ik.
Ik zou alvast niet te veel geduld meer hebben met hen en er spoed achter zetten.
Ik zou alvast niet te veel geduld meer hebben met hen en er spoed achter zetten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com