Al 3-4 Maanden geen activatie..

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tiptronic
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 feb 2006, 16:21
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Provider

Ik had eind november cityconnect lite besteld en betaald voor een jaar. Ik heb zelfs geen activatiedatum gekregen. Als ik bel zeggen ze dat ze geen datum kunnen geven en als je blijft vragen, geven ze u gewoon een valse datum. Ik heb mijn geld teruggevraagd en dat geven ze ook niet terug. Dus ik sta hier nu zonder internet, -geld voor abonnement -telefoonfactuur voor alle gesprekken naar dommel.

Dit is puur oplichterij en onaanvaarbaar.

Welke opties zijn er om ze aan te geven voor oplichting?
Laatst gewijzigd door Tiptronic 25 feb 2012, 01:59, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13626
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Check eens de tutorial hieromtrent in het tutorial forum.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer
Provider

Wat een triest verhaal
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer
Provider

Begin met een aangetekende brief te sturen waarin je Dommel een "redelijke termijn" geeft om je aan te sluiten (bv. 10 werkdagen). Je kan ze daarna in gebreke stellen en elders internet bestellen. Je geld van Dommel terugkrijgen zal een ander paar mouwen worden denk ik.

Ik zou alvast niet te veel geduld meer hebben met hen en er spoed achter zetten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”