lifetab medion uitgaande mails telenet instellingen
Hallo, ik heb mij gisteren een lifetab Medion aangeschaft. Ik heb problemen met de instellingen van mijn uitgaande mail instellingen. Kan er mij iemand bij helpen. Volgens de helpdesk moet ik de uitgaande mail via gmail doen. Ik denk dat het probleem met de juiste instelling van de poort te maken heeft.
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Gebruik je 3G of enkel wifi thuis? Als je via 3G surft (niet via Telenet) moet je een andere smtp server dan die van Telenet instellen. Als je van plan bent de tablet enkel via vifi te gebruiken (via een telenet verbinding) kan je uit.telenet.be gebruiken op poort 25.
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Ik weet niet precies hoe het zit op je tablet, maar voor uit.telenet.be is geen verificatie nodig. Kan je ergens authenticatie/verificatie/ssl/login/... uitzetten? Om mails te verzenden is geen wachtwoord of gebruikesnaam nodig.
Ik heb het volgende teruggevonden op het internet en met dit lukt het.
Voor zover ik weet is dit een bug in de Android emailclient. Ik heb het zo opgelost:
- vul bij de uitgaande email-server de juiste gegevens in
- backspace de username en paswoord die hij automatisch invult weg VOOR je het vakje require signin uitvinkt
- als het veld van username en paswoord leeg zijn, vink dan require signin uit
- next en dat zou het moeten doen...
EDIT: voor details over de bug, check deze link http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=19394
En trouwens, in 3.2.1 is het probleem nog steeds niet opgelost
Voor zover ik weet is dit een bug in de Android emailclient. Ik heb het zo opgelost:
- vul bij de uitgaande email-server de juiste gegevens in
- backspace de username en paswoord die hij automatisch invult weg VOOR je het vakje require signin uitvinkt
- als het veld van username en paswoord leeg zijn, vink dan require signin uit
- next en dat zou het moeten doen...
EDIT: voor details over de bug, check deze link http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=19394
En trouwens, in 3.2.1 is het probleem nog steeds niet opgelost
-
- ISP Official
- Berichten: 229
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
- Twitter: Telenet
- Bedankt: 49 keer
Heb je al gekeken op http://klantenservice.telenet.be/suppor ... net/e-mail ?
Hier staat veel info over het instellen van je e-mail.
Hier staat veel info over het instellen van je e-mail.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 nov 2008, 09:00
- Bedankt: 1 keer