Zijn er nog mensen die geen factuurmails meer krijgen ?
Normaal moet ik telkens op de 4de betalen en doe dat normaal direct (met memo-datum) wanneer ik de factuurmail krijg. Vervolgens krijg je dan nog een tweede herinnering enkele dagen voor vervaldatum. Voor mijn laatste factuur, te betalen tegen 4/11, heb ik echter geen van beide mails gekregen. Gelukkig viel mijn frank dat we de 1ste zijn en ik me niet kon herinneren dat ik al betaald had. Op Mijn Telenet vond ik idd dat er een nieuwe factuur was..
Geen factuurmails ?
Ik had het probleem met zoomit... Ook telaat gekregen en geen herrinering. vroeger kreeg ik een smske als ik nog niet betaaldt had.Tomby schreef:Zijn er nog mensen die geen factuurmails meer krijgen ?
Normaal moet ik telkens op de 4de betalen en doe dat normaal direct (met memo-datum) wanneer ik de factuurmail krijg. Vervolgens krijg je dan nog een tweede herinnering enkele dagen voor vervaldatum. Voor mijn laatste factuur, te betalen tegen 4/11, heb ik echter geen van beide mails gekregen. Gelukkig viel mijn frank dat we de 1ste zijn en ik me niet kon herinneren dat ik al betaald had. Op Mijn Telenet vond ik idd dat er een nieuwe factuur was..
Nu betaal ik twee dagen naar vervaldatum (26/10) en 3 november hadden ze het nog niet ontvangen.. lap 7 euro herineringskosten.....
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Nope, heb uiteindelijk geen enkele mail gekregen, maar dus wel mooi op tijd betaald. Zal maar een herinnering in mijn agenda zetten zodat ik op 1/12 zeker kan zien of ik weer geen mails gekregen heb. Indien niet, ga ik je PMen.Charlotte schreef:Tomby,
Heb je jouw aanrekening ondertussen ontvangen? Zo niet, kun je dan jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het graag verder na.
21/6 Heb ik ook voor het laatst een e-mail gekregen met mijn aanrekening. Sindsdien niks meer. Dat ze hun systeem maar eens grondig nakijken. Ik betaal via domiciliëring, maar ook daar werkt hun systeem langs geen kanten en stonden er dit jaar al 4 (VIER) verkeerde zaken aangerekend die ik niet besteld had of er onterecht op stonden.
klantendienst: "Geen probleem meneer, uw domiciliëring is nog niet doorgestuurd naar de bank, ik zal deze wijzigen"
3 dagen later: "Foutief bedrag van mijn rekening"
brief telenet: "Uw volgende rekening zal verminderd worden met wat u te veel betaalde"
klantendienst: "Neen meneer, u hoeft helemaal geen activatiekosten te betalen als u dit doet"
volgende factuur: "50 euro activatiekosten"
klantendienst: "Sorry meneer, we zullen dit bedrag direct in mindering brengen op uw volgende aanrekening"
Hun "systeem" trekt op geen kl*ten ja!
klantendienst: "Geen probleem meneer, uw domiciliëring is nog niet doorgestuurd naar de bank, ik zal deze wijzigen"
3 dagen later: "Foutief bedrag van mijn rekening"
brief telenet: "Uw volgende rekening zal verminderd worden met wat u te veel betaalde"
klantendienst: "Neen meneer, u hoeft helemaal geen activatiekosten te betalen als u dit doet"
volgende factuur: "50 euro activatiekosten"
klantendienst: "Sorry meneer, we zullen dit bedrag direct in mindering brengen op uw volgende aanrekening"
Hun "systeem" trekt op geen kl*ten ja!
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 nov 2011, 19:13
Wij krijgen al een geruime tijd geen facturen meer op papier, wel altijd laatste verwittigingen, met 7euro extra te betalen; uiteindelijk internet afgesloten
meteen gemeld via de klachtendienst dat we het telenet emailadres niet gebruiken; nooit gebruikt. -> internet terug actief
terug brief met laatste verwittiging, zonder voorgaande factuur.
De brieven worden telkens ondertekend door een zekere Luc Verstraete
Blijkt die een zeer eenvoudig op te zoeken emailadres te hebben.
Kerel persoonlijk aangeschreven. met dit keer laatste verwittiging voor hem.
Reactie: binnen het uur mail met "gaat er onmiddellijk alles aan doen om situatie recht te zetten", dag nadien "blozende" medewerker aan telefoon met verontschuldigingen en belofte nalatigheidkost laten vallen enzovoor enzoverder.
Gevolg: terug brief met laatste verwittiging, terug ondertekend Luc Verstraete, inclusief alle nalatigheidsonkosten : > we gaan ondertussen naar een mooi bedragje extra.
Vandaag gemeld aan Luc Verstraete; benieuwd naar reactie.
Op zoek naar alternatief Telenet.
Beu
Groetjes
Tim
meteen gemeld via de klachtendienst dat we het telenet emailadres niet gebruiken; nooit gebruikt. -> internet terug actief
terug brief met laatste verwittiging, zonder voorgaande factuur.
De brieven worden telkens ondertekend door een zekere Luc Verstraete
Blijkt die een zeer eenvoudig op te zoeken emailadres te hebben.
Kerel persoonlijk aangeschreven. met dit keer laatste verwittiging voor hem.
Reactie: binnen het uur mail met "gaat er onmiddellijk alles aan doen om situatie recht te zetten", dag nadien "blozende" medewerker aan telefoon met verontschuldigingen en belofte nalatigheidkost laten vallen enzovoor enzoverder.
Gevolg: terug brief met laatste verwittiging, terug ondertekend Luc Verstraete, inclusief alle nalatigheidsonkosten : > we gaan ondertussen naar een mooi bedragje extra.
Vandaag gemeld aan Luc Verstraete; benieuwd naar reactie.
Op zoek naar alternatief Telenet.
Beu
Groetjes
Tim
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Denk niet dat jij hier geld voor kan eisen hoor...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 14:27
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik ontving de laatste tijd ook geen mails meer (vroeger wel)
Blijkbaar staat er geen mailadres meer in "mijn Telenet"/ "mijn aanrekeningen"
Blijkbaar staat er geen mailadres meer in "mijn Telenet"/ "mijn aanrekeningen"
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Er is zeker iets mis bij Telenet.
Bij mijn reply hierboven heb ik Mijn Telenet gecheckt en toen stond duidelijk geconfigureerd dat ik de aanrekeningen elektronisch wil, en stond mijn e-mail adres juist.
Ik check net nog eens, en ineens staat er geconfigureerd dat ik papieren aanrekeningen krijg. Als ik dit terug wil veranderen naar elektronische aanrekeningen en op 'Bevestigen' klik, krijg ik de volgende foutmelding :
Bij mijn reply hierboven heb ik Mijn Telenet gecheckt en toen stond duidelijk geconfigureerd dat ik de aanrekeningen elektronisch wil, en stond mijn e-mail adres juist.
Ik check net nog eens, en ineens staat er geconfigureerd dat ik papieren aanrekeningen krijg. Als ik dit terug wil veranderen naar elektronische aanrekeningen en op 'Bevestigen' klik, krijg ik de volgende foutmelding :
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Vandaag dus inderdaad blijkbaar een papieren aanrekening in de bus gekregen. Dan maar inloggen op Mijn Telenet om het terug te veranderen in elektronisch. Maar wat blijkt als ik inlog : het staat al (opnieuw) op Elektronisch...
Boeltje draait precies toch wel goed in de soep daar.
Boeltje draait precies toch wel goed in de soep daar.