Geen factuurmails ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Zijn er nog mensen die geen factuurmails meer krijgen ?
Normaal moet ik telkens op de 4de betalen en doe dat normaal direct (met memo-datum) wanneer ik de factuurmail krijg. Vervolgens krijg je dan nog een tweede herinnering enkele dagen voor vervaldatum. Voor mijn laatste factuur, te betalen tegen 4/11, heb ik echter geen van beide mails gekregen. Gelukkig viel mijn frank dat we de 1ste zijn en ik me niet kon herinneren dat ik al betaald had. Op Mijn Telenet vond ik idd dat er een nieuwe factuur was..
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Tomby,

Heb je jouw aanrekening ondertussen ontvangen? Zo niet, kun je dan jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het graag verder na.
unwiseke
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 nov 2011, 14:06

Tomby schreef:Zijn er nog mensen die geen factuurmails meer krijgen ?
Normaal moet ik telkens op de 4de betalen en doe dat normaal direct (met memo-datum) wanneer ik de factuurmail krijg. Vervolgens krijg je dan nog een tweede herinnering enkele dagen voor vervaldatum. Voor mijn laatste factuur, te betalen tegen 4/11, heb ik echter geen van beide mails gekregen. Gelukkig viel mijn frank dat we de 1ste zijn en ik me niet kon herinneren dat ik al betaald had. Op Mijn Telenet vond ik idd dat er een nieuwe factuur was..
Ik had het probleem met zoomit... Ook telaat gekregen en geen herrinering. vroeger kreeg ik een smske als ik nog niet betaaldt had.

Nu betaal ik twee dagen naar vervaldatum (26/10) en 3 november hadden ze het nog niet ontvangen.. lap 7 euro herineringskosten.....
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Charlotte schreef:Tomby,

Heb je jouw aanrekening ondertussen ontvangen? Zo niet, kun je dan jouw klantennummer doorsturen via PB? We kijken het graag verder na.
Nope, heb uiteindelijk geen enkele mail gekregen, maar dus wel mooi op tijd betaald. Zal maar een herinnering in mijn agenda zetten zodat ik op 1/12 zeker kan zien of ik weer geen mails gekregen heb. Indien niet, ga ik je PMen.
fastman
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:42

21/6 Heb ik ook voor het laatst een e-mail gekregen met mijn aanrekening. Sindsdien niks meer. Dat ze hun systeem maar eens grondig nakijken. Ik betaal via domiciliëring, maar ook daar werkt hun systeem langs geen kanten en stonden er dit jaar al 4 (VIER) verkeerde zaken aangerekend die ik niet besteld had of er onterecht op stonden.

klantendienst: "Geen probleem meneer, uw domiciliëring is nog niet doorgestuurd naar de bank, ik zal deze wijzigen"
3 dagen later: "Foutief bedrag van mijn rekening"
brief telenet: "Uw volgende rekening zal verminderd worden met wat u te veel betaalde"

klantendienst: "Neen meneer, u hoeft helemaal geen activatiekosten te betalen als u dit doet"
volgende factuur: "50 euro activatiekosten"
klantendienst: "Sorry meneer, we zullen dit bedrag direct in mindering brengen op uw volgende aanrekening"

Hun "systeem" trekt op geen kl*ten ja!
unwiseke
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 nov 2011, 14:06

Daarmee dat ik geen domiciliëringneem...
timmmmmmmmmm
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2011, 19:13

Wij krijgen al een geruime tijd geen facturen meer op papier, wel altijd laatste verwittigingen, met 7euro extra te betalen; uiteindelijk internet afgesloten

meteen gemeld via de klachtendienst dat we het telenet emailadres niet gebruiken; nooit gebruikt. -> internet terug actief

terug brief met laatste verwittiging, zonder voorgaande factuur.

De brieven worden telkens ondertekend door een zekere Luc Verstraete

Blijkt die een zeer eenvoudig op te zoeken emailadres te hebben.

Kerel persoonlijk aangeschreven. met dit keer laatste verwittiging voor hem.

Reactie: binnen het uur mail met "gaat er onmiddellijk alles aan doen om situatie recht te zetten", dag nadien "blozende" medewerker aan telefoon met verontschuldigingen en belofte nalatigheidkost laten vallen enzovoor enzoverder.

Gevolg: terug brief met laatste verwittiging, terug ondertekend Luc Verstraete, inclusief alle nalatigheidsonkosten : > we gaan ondertussen naar een mooi bedragje extra.

Vandaag gemeld aan Luc Verstraete; benieuwd naar reactie.

Op zoek naar alternatief Telenet.

Beu

Groetjes

Tim
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Denk niet dat jij hier geld voor kan eisen hoor...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
unwiseke
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 nov 2011, 14:06

Zij kunnen ook niet na een paar dagen al nalatigheidskosten vragen..

Het kan pas na 30 dagen...
marijke1968
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jan 2009, 14:27
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Ik ontving de laatste tijd ook geen mails meer (vroeger wel)
Blijkbaar staat er geen mailadres meer in "mijn Telenet"/ "mijn aanrekeningen"
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Er is zeker iets mis bij Telenet.
Bij mijn reply hierboven heb ik Mijn Telenet gecheckt en toen stond duidelijk geconfigureerd dat ik de aanrekeningen elektronisch wil, en stond mijn e-mail adres juist.

Ik check net nog eens, en ineens staat er geconfigureerd dat ik papieren aanrekeningen krijg. Als ik dit terug wil veranderen naar elektronische aanrekeningen en op 'Bevestigen' klik, krijg ik de volgende foutmelding :
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Vandaag dus inderdaad blijkbaar een papieren aanrekening in de bus gekregen. Dan maar inloggen op Mijn Telenet om het terug te veranderen in elektronisch. Maar wat blijkt als ik inlog : het staat al (opnieuw) op Elektronisch...
Boeltje draait precies toch wel goed in de soep daar.
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Tomby,

Kun je mij jouw klantennummer en login doorgeven via PB? We kijken het graag verder na voor jou.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”