GTA V, het komt!

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

http://www.rockstargames.com/

Trailer komt er op 02.11.11. Ik neem alvast een week (of meer) verlof van school. :P

Wat verwachten jullie van de game?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

... Betere performance op m'n desktop dan GTA IV, want dat was niet te spelen.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik hoop dat het niet zo triestig is dan gta4 want dat was wel heel slecht. Persoonlijk vind ik dat de gta serie z'n charme aan het verliezen is. Ik heb vroeger nog het meeste plezier gehad met gta2 en gta vice city met het echte 80's gevoel.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

http://videos.rockstargames.com/streams ... mv-640.wmv (normale def)
http://videos.rockstargames.com/streams ... v-1280.wmv (high def)

Lijkt er op dat het spel zich gaat afspelen in San Andreas (je moet op pauze drukken tijdens de politie-achtervolging, staat op de nummerplaat). Die huge berg uit San Andreas is terug. Je kan blijkbaar ook golfen, jetskyen, opnieuw met straaljagers vliegen (wrs dus ook andere vliegtuigen). En precies ook dieren (hond)?

Maar vooral: die map lijkt ENORM. Als het echt een namaak van San Andreas is, dan kunnen we opnieuw de beste fun beleven met dit spel. Uit GTA IV werd dat ons wat ontnomen spijtig genoeg.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Eindelijk ...

Heb GTA IV uitgespeeld en maanden plezier aan beleefd (ik vond de storyline leuk, maar doelloos afreageren en alles opblazen en chaois maken nog veel leuker). En TBOGT in no-time uitgespeeld, de motorbende content ben ik aan begonnen maar vond het niet mijn ding.

Heb zelfs twee verschillende schijfjes van GTA IV liggen, de originele en die met de twee DLC's erop voor 40 EURO ofzo :)

Ik heb ook lang met GTA San Andreas gespeeld op pc, maar veel te groot en veel te veel te doen. Dus maar doelloos rondlopen en nooit uitgespeeld.
GTA IV vond ik daarom meer gestructureerd en mooier. En ook veel betere graphics, maar een beetje traag op PS3 ivg 60 Hz games zoals Burnout Paradise.

Maar als je ziet hoeveel meer dynamische content er in de GTA IV wereld zat, best wel te begrijpen. En TBOGT had gewoon een iets betere framerate dan het origineel. Misschien een meer up to date engine ik kan het niet direct verklaren.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Waw, ze hebben zelfs chemtrails nagemaakt (zit ook o.a. in cars 1):

http://img5.imageshack.us/img5/7145/gta ... trails.jpg
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Contrails, niet chemtrails, tenzij je nu ook gaat zeggen dat die dingen ook schadelijk zijn voor de gezondheid...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Contrails zijn niet persistent. De condensstrepen van een vliegtuig is max zo'n 20x de lengte van een vlieger en schuift live mee op.
Dit is hiet niet het geval. Als je GTA IV een beetje kent hebben ze zelfs een conspiracy radiozender. Dus benieuwd naar de ingame radio content van GTA V.
Alexke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 07 jun 2010, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 17 keer

GTA IV was hier altijd perfect te draaien op een Q6600 met 2x 8800GTX in SLi ! nu met mijn nieuwe pc ist helemaal niets meer
en dat aan 1920x1080 , vond ik niet slecht
kwa uiterlijk design en details was het wel een topper!
Specs: Intel i7 5960x @ 4.3ghz - Rampage V Extreme - 16gb DDR4 Dual Channel 2800mhz - 2 x 980GTX Ti - AX1200i - 1Tb Samsung 840 EVO
GSM : Duosim Base Business 7 : iPhone 6S + iPhone 5S
Tablet : iPad Air 2
Belgacom TV en Intense Internet
crezzeke225
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 24 keer

Mijn copy is alvast gepreorderd :)
Internet - Fibernet
Telefonie - Freephone europe
Televisie - Telenet digital tv
Mobile - Telenet King


Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Een versie voor pc is nog onder voorbehoud, het kan dus goed zijn dat er geen pc versie komt.
Naar deze versie kijk ik enorm uit, ik verveelde me op den duur dood in GTA IV, steeds hetzelfde, enkel beton. De wereld gaat naar 't schijnt ook groter zijn dan die van Red Dead Redemption, en GTA IV samen, wat dus gigantisch zal zijn :banana: . Alleen hoop ik dat je deze keer vanop een hoog gebouw nog steeds mensen op straat kan snipen, dat is bij GTA IV niet :(
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De PC-versie komt zeker, maar om de PS3 en Xbox sales niet te dempen, zeggen ze dat het heel misschien er aan komt. Iedere grote GTA is al op pc verschenen, zou dus raar zijn moest dat nu niet gebeuren.

Nog niet gepre-ordered, zal dat misschien doen. Ga het spelen op de PS3.
crezzeke225
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 nov 2012, 15:47
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 24 keer

ben hem gaan preorderen vorige week in de bart smit ;)
Internet - Fibernet
Telefonie - Freephone europe
Televisie - Telenet digital tv
Mobile - Telenet King


Afbeelding
depeje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 695
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 31 keer
Contacteer:

Ik hoop dat ze in GTA V voor de PC terug het goede savegamesysteem van GTA SA en ouder hebben gebruikt. Het systeem van GTA IV is echt onnodig ingewikkeld. Het haalt je ook helemaal uit de sfeer.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

PFFFF!!!!

http://www.rockstargames.com/newswire/a ... /#comments
17/09/2013 is de nieuwe releasedatum :evil: :evil: :evil:

Dear all,

Today, we have an official release date to share with you: Grand Theft Auto V will arrive in stores on September 17, 2013.

We know this is about four months later than originally planned and we know that this short delay will come as a disappointment to many of you, but, trust us, it will be worth the extra time. GTAV is a massively ambitious and complex game and it simply needs a little more polish to be of the standard we and, more importantly, you require.

To all Grand Theft Auto fans, please accept our apologies for the delay, and our promise that the entire team here is working very hard to make the game all it can be. We are doing all we can to help ensure it will meet if not exceed your expectations come September – we thank you for your support and patience.

Yours,
The GTA Team
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Geef toe TiTanium...Je kan het niet laten om de hoertjes op te pikken hé :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Mensen wachten al zo lang om eindelijk de nieuwe GTA te kunnen spelen.
Nu nog eens 7~8 maand wachten zal bij die mensen die al aan het aftellen waren een grote teleurstelling zijn. Ik hoor er bij, het is nog steeds een van men lievelingsgames. En wat die hoertjes betreft, gewoon afschieten kan je redelijk wat centjes van krijgen :p
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ben niet echt een gamefanaat maar begrijp het wel. Heb een van de eerste edities nog gespeeld en was wel best leuk.
Om je wachten wat te verzachten : koop emergency 2013 :-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

ach, gta5 ...
waar is de tijd van gta1 man! dat waren pas tijden! :D

en een paar maand langer wachten is nog steeds een paar jaar minder dan met duke nukem forever destijds.
god ben ik blij dat ik het uiteindelijk gedownload had en getest, want het was geen bal waard :(

er zijn, mijns insziens, tegenwoordig geen goede, innovatieve games meer.

een lijstje van de beste in de laatste x jaar

doom3 (als ik me niet vergis, want is al even geleden) : er zit wat spanning/angstaanjagen in
farcry (niet de nieuwste overigens, die is weer wat minder): de details en vrijheid, heerlijk
deus ex (ook weer, enkel de eerste) : meerdere manieren om het spel te spelen met meerdere eindes
red faction (zie hierboven, weer de eerste en de rest was een mager soepje) : geen zin de deur te openen? blaas de muur weg
en max payne (again, 1st) : euh... dit kan ik niet eens samenvatten als je het niet gespeeld hebt denk ik (+ is al even geleden :p )

games zoals die hierboven kom je (toch zeker op pc) eigenlijk niet meer tegen...
en dat is best spijtig.

GTA is denk ik de enige serie die zichzelf zolang, zo succesvol staande kan houden,
en meestal ook nog nieuwe elementen toevoegt.
alleen spijtig dat het mij niet meer zo interesseert na san andreas (nadien vond ik ze toch écht een beetje te eentonig worden)


voor zij die misschien nog wat meer willen "terugvinden" over oudere games, die totaal van de aarde zijn verdwenen,
maar zo'n mooie toekomst hadden kunnen hebben,

http://nl.wikipedia.org/wiki/Omikron:_The_Nomad_Soul (enorm grote levels, enorme vrijheid, en voor die tijd best gedetailleerd en intelligent!!!)
http://creatures.wikia.com/wiki/Creatures (artificial life met een zielig deuntje als er eentje sterft)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Dat is toch nog even wachten.
De laatste tijd zijn de games ook niet zoveel,
Far Cry 3 heb ik gekocht maar eigenlijk had ik er spijt van want zoveel vind ik het niet.
Dat geld ook voor Hitman: Absolution
Waar ik me nog het meeste mee heb geamuseerd is Dayz, dat speel ik de laatste tijd weer een beetje.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Far Cry 3 heb ik gekocht maar eigenlijk had ik er spijt van want zoveel vind ik het niet.


Ik ben niet echt een groot gamer (heb nog een oude ps2 en die kocht ik dan ook nog eens 2ehands). Daarop speelde ik ook liefst GTA3 en 4
Maar omdat ik net een nieuwe krachtige pc kocht (videobewerking) wou ik nu toch wel eens zo'n 'modern' spel in al zijn grafische glorie zien.
Getwijfeld om GTA 4 te kopen maar uiteindelijk maar eens gegaan voor wat anders : Far Cry

Far Cry 1-2 ken ik dus niet en 3 bevalt mij wel.

Ik krijg mijn pc gamepad (vroeger ook nog DTM online racen gedaan, was ook nog wel leuk) jammergenoeg niet aan de praat in dit spel. Mocht je de oplossing kennen, ik hoor het graag (drivers van de gamepad heb ik al vernieuwd) :-)
En ik weet het ... echte gamers gebruiken het keyboard
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Duss... Da spel ligt vanaf vandaag in de winkel.

Hoe moet ik nu beslissen of ik het voor PS3 of voor Xbox360 ga halen?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Moest er een versie voor de PS4 zijn, ik bestelde er me direct een. Ik heb nooit een console gehad, maar nu met FIFA 14 en die nieuwe Assassin's Creed (en mijn nieuwe TV) lijkt het me wel leuk om eens de sprong te wagen. Ik kan natuurlijk wachten tot het op PC uitkomt, maar als die net zo brak loopt als de vorige keer dan bedank ik feestelijk.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

selder schreef:Duss... Da spel ligt vanaf vandaag in de winkel.

Hoe moet ik nu beslissen of ik het voor PS3 of voor Xbox360 ga halen?

Ik zal voor u beslissen: PS3

Maglor schreef:Moest er een versie voor de PS4 zijn, ik bestelde er me direct een. Ik heb nooit een console gehad, maar nu met FIFA 14 en die nieuwe Assassin's Creed (en mijn nieuwe TV) lijkt het me wel leuk om eens de sprong te wagen. Ik kan natuurlijk wachten tot het op PC uitkomt, maar als die net zo brak loopt als de vorige keer dan bedank ik feestelijk.

In bepaalde documenten of broncode zijn verwijzingen naar een PC en "orbis" (lees PS4) versie gevonden. Dus nog even geduld.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Trojan schreef:
selder schreef:Duss... Da spel ligt vanaf vandaag in de winkel.

Hoe moet ik nu beslissen of ik het voor PS3 of voor Xbox360 ga halen?

Ik zal voor u beslissen: PS3


Goh, enige onderbouwing? :)

Pluspunt: PS3 is BR, dus maar 1 disk, X360 zijn 2 DVDs.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Review: http://tweakers.net/reviews/3223/grand- ... rwerk.html . En de scores op MetaCritic zeggen ook genoeg (97% a 98%).

Moest ik nu ook nog eens tijd hebben om te gamen... :D De controllers liggen waarschijnlijk al onder een laag stof :).

Ivm PS3 vs 360: volgens de reacties op Tweakers was bij GTA4 in elk geval de 360 versie beduidend beter qua graphics.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Correct, omdat de PS3 naar verluidt veel moeilijker was om voor te developen ... We zijn nu wel weer een aantal jaar verder, volgens mij moet Rockstar die PS3 nu toch onder de knie hebben...

Mmm, nu dat ik er aan denk, ik denk dat de X360 controller wat beter in m'n hand lag dan de PS3...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Trojan schreef:
Maglor schreef:Moest er een versie voor de PS4 zijn, ik bestelde er me direct een. Ik heb nooit een console gehad, maar nu met FIFA 14 en die nieuwe Assassin's Creed (en mijn nieuwe TV) lijkt het me wel leuk om eens de sprong te wagen. Ik kan natuurlijk wachten tot het op PC uitkomt, maar als die net zo brak loopt als de vorige keer dan bedank ik feestelijk.

In bepaalde documenten of broncode zijn verwijzingen naar een PC en "orbis" (lees PS4) versie gevonden. Dus nog even geduld.


Ja, dit had ik ook al gelezen. Ik vind het langs de ene kant wel redelijk onbegrijpelijk dat GTA V niet beschikbaar zal zijn bij de launch van de PS4. Dit zou een enorme invloed kunnen hebben op de verkoop ervan. Laat ons hopen dat het niet te lang zal duren en dat de PS4 versie er uitziet om duimen en vingers van af te likken. :)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Deze nacht staan aanschuiven voor 3 special editions in Sint-Niklaas. Ik dacht ik doe eens zot (en ik had er snel spijt van want het was ontzettend druk, ik haat wachten :( ). Alleszins, zalig spel! Grafisch wel wat minder dan wat de screenshots toonden maar dat is altijd wel te verwachten, ze zijn alleszins niet slecht en als de game op next-gen uitkomt koop ik het wellicht nog eens :) dat zal in mijn geval dan Xbox One zijn. Jammer genoeg werkdag vandaag dus doorspelen zal voor vanavond zijn.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

selder schreef:Correct, omdat de PS3 naar verluidt veel moeilijker was om voor te developen ... We zijn nu wel weer een aantal jaar verder, volgens mij moet Rockstar die PS3 nu toch onder de knie hebben...


Sony geeft enorm veel odnersteuning aan developers om het meeste uit de PS3 te halen, dus dat zal wel snor zitten.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Die van tweakers hadden het ook getest op de Xbox360 en daar zeiden ze dat er framedrops waren.

Als het op pc uitkomt en volgens de reviews draait het goed dan koop ik het ook.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Onder de middagpauze naar de Game Mania gegaan. Daar werd er zo binnensmonds gelachen à la "allez, weette gij da nu ni" toen ik "nee" antwoordde op de vraag "hebt ge 'm besteld"? kthxbye en tot nooit meer :)

Dan naar de Carrefour, daar gewoon uit het rek gehaald, betaald, nog eens gelachen met GameMania, daarna nog harder gelachen omdat 'm goedkoper was in de Carrefour et voila.

Dat het nu maar snel 17h is dat ik heel de avond kan verprutsen met "gta-rondklooien" :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Selder, het was leuk jou te leren kennen hier op UB. Veel plezier in je verdere GTA leven... :p

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

AnD schreef:Die van tweakers hadden het ook getest op de Xbox360 en daar zeiden ze dat er framedrops waren.

Die komen ook voor op de PS3. Het is jammer, maar momenteel hebben ze mij nog niet gestoord (of ze zijn nog niet voorgevallen, zat teveel in het spel verdiept :lol: ).
Qua graphics loopt het ook ongeveer gelijk, de 360 versie voelt op momenten wat mooier aan maar ik heb het gevoel dat de draw distance op de PS3 net dat tikkeltje verder gaat. Niet echt opvallende verschillen.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Hier GTA5 besteld op 5 juli via Bol.com voor 55 euro (PS3 versie), en zou vandaag geleverd worden, maar tot op heden nog geen PostNL gezien.
Hopelijk kan ik me vanavond ook in deze game storten :-)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

€48 en een klets via amazon.fr.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Dat het maar snel bij de 5 gratis games van het psplus account zit :-) . Ma da zal wel niet snel gebeuren denk ik

[Afbeelding Post made via mobile device ]
kloon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 sep 2005, 18:18
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 14 keer

Ik wacht op de ps4 versie. Ik ga Men xbox360 verkopen en wachten.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Een pc versie zou ik ook kopen, een maand of zes geduld hebben zeker ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

krisken schreef:Selder, het was leuk jou te leren kennen hier op UB. Veel plezier in je verdere GTA leven... :p

tja, dat blijkt te kloppen. Die GTA gamers hebben zelfs geen tijd om hier eens een al dan niet enthousiaste reactie te posten ... :-)
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Plaats reactie

Terug naar “Games”