Trailer komt er op 02.11.11. Ik neem alvast een week (of meer) verlof van school.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wat verwachten jullie van de game?
Ik ben niet echt een groot gamer (heb nog een oude ps2 en die kocht ik dan ook nog eens 2ehands). Daarop speelde ik ook liefst GTA3 en 4Far Cry 3 heb ik gekocht maar eigenlijk had ik er spijt van want zoveel vind ik het niet.
Ik zal voor u beslissen: PS3selder schreef:Duss... Da spel ligt vanaf vandaag in de winkel.
Hoe moet ik nu beslissen of ik het voor PS3 of voor Xbox360 ga halen?
In bepaalde documenten of broncode zijn verwijzingen naar een PC en "orbis" (lees PS4) versie gevonden. Dus nog even geduld.Maglor schreef:Moest er een versie voor de PS4 zijn, ik bestelde er me direct een. Ik heb nooit een console gehad, maar nu met FIFA 14 en die nieuwe Assassin's Creed (en mijn nieuwe TV) lijkt het me wel leuk om eens de sprong te wagen. Ik kan natuurlijk wachten tot het op PC uitkomt, maar als die net zo brak loopt als de vorige keer dan bedank ik feestelijk.
Goh, enige onderbouwing?Trojan schreef:Ik zal voor u beslissen: PS3selder schreef:Duss... Da spel ligt vanaf vandaag in de winkel.
Hoe moet ik nu beslissen of ik het voor PS3 of voor Xbox360 ga halen?
Ja, dit had ik ook al gelezen. Ik vind het langs de ene kant wel redelijk onbegrijpelijk dat GTA V niet beschikbaar zal zijn bij de launch van de PS4. Dit zou een enorme invloed kunnen hebben op de verkoop ervan. Laat ons hopen dat het niet te lang zal duren en dat de PS4 versie er uitziet om duimen en vingers van af te likken.Trojan schreef:In bepaalde documenten of broncode zijn verwijzingen naar een PC en "orbis" (lees PS4) versie gevonden. Dus nog even geduld.Maglor schreef:Moest er een versie voor de PS4 zijn, ik bestelde er me direct een. Ik heb nooit een console gehad, maar nu met FIFA 14 en die nieuwe Assassin's Creed (en mijn nieuwe TV) lijkt het me wel leuk om eens de sprong te wagen. Ik kan natuurlijk wachten tot het op PC uitkomt, maar als die net zo brak loopt als de vorige keer dan bedank ik feestelijk.
Sony geeft enorm veel odnersteuning aan developers om het meeste uit de PS3 te halen, dus dat zal wel snor zitten.selder schreef:Correct, omdat de PS3 naar verluidt veel moeilijker was om voor te developen ... We zijn nu wel weer een aantal jaar verder, volgens mij moet Rockstar die PS3 nu toch onder de knie hebben...
Die komen ook voor op de PS3. Het is jammer, maar momenteel hebben ze mij nog niet gestoord (of ze zijn nog niet voorgevallen, zat teveel in het spel verdieptAnD schreef:Die van tweakers hadden het ook getest op de Xbox360 en daar zeiden ze dat er framedrops waren.
tja, dat blijkt te kloppen. Die GTA gamers hebben zelfs geen tijd om hier eens een al dan niet enthousiaste reactie te posten ...krisken schreef:Selder, het was leuk jou te leren kennen hier op UB. Veel plezier in je verdere GTA leven...