mijn Fritzbox geraakt niet connected met weepee account
ik geraak bovendien niet op https://ssl.weepee.org/klanten/dhtml
provider belgacom, maar geen idee of dat er iets mee te maken heeft?
geen connectie Weepee
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Er waren gisteren reeds problemen gemeld via Belgacom via Twitter
http://twitter.com/#!/weepeetelecom
http://twitter.com/#!/weepeetelecom
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bedankt voor de info.... wreed ambetant, hoop dat dit niet te lang aansleept
kreeg ondertussen antwoord op mijn mail na 32 minuten
kreeg ondertussen antwoord op mijn mail na 32 minuten
Code: Selecteer alles
Dear xenne,
Er zijn nog altijd problemen bij Belgacom. Als je problemen ondervindt, raden we je aan om Belgacom rechtstreeks te contacteren. Het gaat om een routing probleem waarbij een stuk van hun dsl klanten een stuk van het internet (waaronder ons) niet meer kan bereiken.
http://twitter.com/#!/weepeetelecom
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter Plus
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 28 mei 2009, 13:25
- Bedankt: 11 keer
Hier een tracertoute:
Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1. bgp0.brussels.weepee.org 0.0% 13 0.3 0.2 0.1 0.5 0.1
2. unknown.Level3.net 7.7% 13 0.7 1.1 0.2 6.3 1.6
gi9-47.242.ccr01.bru01.atlas.cogentco.com
3. 212.3.238.70 91.7% 13 1.0 1.0 1.0 1.0 0.0
4. ???
5. ???
6. ae-24-1000.iarstr1.isp.belgacom. 91.7% 13 46.1 46.1 46.1 46.1 0.0
7. ???
erg he strafste is dat belgacom via geen enkel van de kanalen reageert ... en er zijn al een 10 tal klanten die bot hebben gevangen via hun helpdesk ...
Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1. bgp0.brussels.weepee.org 0.0% 13 0.3 0.2 0.1 0.5 0.1
2. unknown.Level3.net 7.7% 13 0.7 1.1 0.2 6.3 1.6
gi9-47.242.ccr01.bru01.atlas.cogentco.com
3. 212.3.238.70 91.7% 13 1.0 1.0 1.0 1.0 0.0
4. ???
5. ???
6. ae-24-1000.iarstr1.isp.belgacom. 91.7% 13 46.1 46.1 46.1 46.1 0.0
7. ???
erg he strafste is dat belgacom via geen enkel van de kanalen reageert ... en er zijn al een 10 tal klanten die bot hebben gevangen via hun helpdesk ...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
weepee heeft me een tijdelijke oplossing aangeboden door te registreren via .bruges, dat schijnt wel te werken
dus : sswX.bruges.weepee.org, (X vervangen met uw switch nummer)
dus : sswX.bruges.weepee.org, (X vervangen met uw switch nummer)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Bedankt voor de info
Dit werkt inderdaad .... terug telefoon
Toch niet normaal dat dit zo lang duurt ??
Dit werkt inderdaad .... terug telefoon
Toch niet normaal dat dit zo lang duurt ??
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Weepee begint het een beetje te krijgen van Belgacom: http://twitter.com/#!/weepeejoeri/statu ... 4144064512
Kan ik wel verstaan, niet leuk, hopelijk is het snel opgelost. Allen bellen naar de belgacom support !
Kan ik wel verstaan, niet leuk, hopelijk is het snel opgelost. Allen bellen naar de belgacom support !
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Eens gebeld met 0800 22700: ze zijn op de hoogte van een "algemene storing".
Volgens "het" systeem zijn de eerste meldingen binnengekomen om 12.31
In mijn router stats zie ik dat de problemen begonnen om 4.31
Toch raar dat mensen zo lang wachten om problemen te melden ??
Hoewel ik het ook pas gemerkt heb na het lezen van de Forum berichten.
Dacht gewoon dat het een rustige voormiddag was met zo weinig telefoon oproepen .
Volgens "het" systeem zijn de eerste meldingen binnengekomen om 12.31
In mijn router stats zie ik dat de problemen begonnen om 4.31
Toch raar dat mensen zo lang wachten om problemen te melden ??
Hoewel ik het ook pas gemerkt heb na het lezen van de Forum berichten.
Dacht gewoon dat het een rustige voormiddag was met zo weinig telefoon oproepen .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Phillippe_d: En nog gekker dat het zo lang duurt voordat het opgelost is ! http://twitter.com/#!/weepeejoeri/statu ... 6131989506
EDIT:
EDIT:
http://twitter.com/#!/weepeetelecom/sta ... 7306525696Goed nieuws! Belgacom heeft het probleem gevonden en werkt aan een oplossing. Even geduld nog .
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Probleem opgelost
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Starter Plus
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 28 mei 2009, 13:25
- Bedankt: 11 keer
Wij vragen al 4 jaar om te peeren over BNiX ... maar hiervoor moet je met 2 zijn he ;((
We peeren kwasi met iedereen behalve Telenet en Belgacom ... die willen niet ... ook al kost het hun geen jota
We peeren kwasi met iedereen behalve Telenet en Belgacom ... die willen niet ... ook al kost het hun geen jota
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Van telenet is het gekend dat ze immens moeilijk doen om te peeren. Maar wist niet dat dit bij Belgacom ook zo was?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Geven ze hiervoor een reden op ? Of doen ze er eerder alles aan om de voip zoveel mogelijk delay/jitter te bezorgen[email protected] schreef:We peeren kwasi met iedereen behalve Telenet en Belgacom ... die willen niet ... ook al kost het hun geen jota
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik spreek al over jaren, nog voor voip voor de grote massa gekend werd.
Hun reden : "je bent te klein voor ons".
AKA : je doet véél te weinig dataverkeer
Hun reden : "je bent te klein voor ons".
AKA : je doet véél te weinig dataverkeer
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik ben blijkbaar niet te bereiken op mijn weepee nummer... is er algemeen probleem of zit de fout hier bij mij?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Mijn WeePee nummers zijn ook niet bereikbaar.
Blijkbaar lukt het aanmelden op sip.weepee.org (=ssw8.weepee.org) niet ...
Blijkbaar lukt het aanmelden op sip.weepee.org (=ssw8.weepee.org) niet ...
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
weepeetelecom WeePee Telecom
Op dit ogenblik zijn er door het noodweer wat storingen mogelijk. Geen zorgen, we zijn al ter plaatse en lossen het op. #wsn #dontpanic
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
Op dit ogenblik zijn er door het noodweer wat storingen mogelijk. Geen zorgen, we zijn al ter plaatse en lossen het op. #wsn #dontpanic
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dank voor de melding... ik ben wél geconnecteerd, maar telefonisch niet bereikbaar, er is enkel gekraak te horen (telefoontjes gaan wel van mijn belwaarde overigens)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
weepeetelecom WeePee Telecom
Probleem opgelost! Alles zou nu opnieuw moeten werken. Laat ons zeker iets weten mocht je nog problemen hebben. #wsn
12 minutes ago Favorite Retweet Reply
Probleem opgelost! Alles zou nu opnieuw moeten werken. Laat ons zeker iets weten mocht je nog problemen hebben. #wsn
12 minutes ago Favorite Retweet Reply
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
yep, het marcheert hier terug......
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 882
- Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
- Locatie: Rotselaar
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Toch teleurgesteld in de downtime, er kan altijd een vorm van overmacht zijn, maar dat hier geen vorm van failover is?
Mvg
Mvg
Everything that has a beginning has an end.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
@Jelly: Klopt een failover is er. Maar toch kan het eens fout gaan. En vaak is dit nog eens door de complexiteit van je hele setup