Goede oplossing voor KMO?

Plaats reactie
arnoldus
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jan 2011, 15:26

Ik heb een aantal VOIP providers bekeken die hier aangeraad werden, maar die lijken me eerder nuttig voor een normale consument (vooruit betalen, webinterface voor facturen) en niet echt voor een onderneming.

Ik zou graag een 2de en goedkopere (dan Belgacom) lijn hebben hier in de zaak, maar ik wil periodiek & achteraf betalen, zoals de normale gang van zaken is in de commerce. Het is ook belangrijk om automatisch bij elke afrekening een gedetailleerd een overzicht van gebelde nummers en tarifering te krijgen (onkosten kunnen bewijzen). Zover ik kon zien is dat niet zo vanzelfsprekend: moet je inloggen op een site binnen de 30 dagen ezm).

Zijn er providers die meer mikken op de commerciële klanten?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik gemaak als bedrijf al een tijdje gebruik van 3starsnet. Je betaalt ook hier vooruit maar dat mag geen probleem zijn en als je dat wil kan je netjes details opvragen van je gesprekken al zie ik daar het nut niet van in.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

VOIP Weepee, Yawadoo werken ook met postpaid (je betaalt dus nadien) als je dat wilt ipv via "prepaid"
arnoldus
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jan 2011, 15:26

Astralon schreef:Ik gemaak als bedrijf al een tijdje gebruik van 3starsnet. Je betaalt ook hier vooruit maar dat mag geen probleem zijn en als je dat wil kan je netjes details opvragen van je gesprekken al zie ik daar het nut niet van in.
Consultancy.
Sommige dure gesprekken naar het buitenland zijn niet voor eigen rekening, maar ik moet wel exact kunnen aantonen dat ik ze gemaakt heb om ze vergoed te krijgen.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

weepee geeft elke maand een mooie excel en daarin een sheet per persoon... elke persoon kan dedicated nummer hebben.... met de kosten gemaakt
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

arnoldus schreef: Ik zou graag een 2de en goedkopere (dan Belgacom) lijn hebben hier in de zaak, maar ik wil periodiek & achteraf betalen, zoals de normale gang van zaken is in de commerce.
Commerciële klanten kunnen bij Weepee ook een maandelijkse factuur krijgen, en deze dan betalen na ontvangst.
Het blijft echter pre-paid: je krijgt een factuur van je "te verwachten" kosten, gebaseerd op je gemiddeld verbruik. Van zodra de betaling ontvangen wordt komt het bedrag bij je beltegoed.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Benbits
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 05 feb 2009, 19:25
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Kijk eens bij de intertel telecom.
zeer goede ervaring mee.
vooral de support, altijd bereikbaar op een gewoon nummer. goede reactie op e-mail.
http://www.interteltelecom.com/index.ph ... e&hl=nl_NL

b.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”