Ik heb een aantal VOIP providers bekeken die hier aangeraad werden, maar die lijken me eerder nuttig voor een normale consument (vooruit betalen, webinterface voor facturen) en niet echt voor een onderneming.
Ik zou graag een 2de en goedkopere (dan Belgacom) lijn hebben hier in de zaak, maar ik wil periodiek & achteraf betalen, zoals de normale gang van zaken is in de commerce. Het is ook belangrijk om automatisch bij elke afrekening een gedetailleerd een overzicht van gebelde nummers en tarifering te krijgen (onkosten kunnen bewijzen). Zover ik kon zien is dat niet zo vanzelfsprekend: moet je inloggen op een site binnen de 30 dagen ezm).
Zijn er providers die meer mikken op de commerciële klanten?
Goede oplossing voor KMO?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik gemaak als bedrijf al een tijdje gebruik van 3starsnet. Je betaalt ook hier vooruit maar dat mag geen probleem zijn en als je dat wil kan je netjes details opvragen van je gesprekken al zie ik daar het nut niet van in.
Consultancy.Astralon schreef:Ik gemaak als bedrijf al een tijdje gebruik van 3starsnet. Je betaalt ook hier vooruit maar dat mag geen probleem zijn en als je dat wil kan je netjes details opvragen van je gesprekken al zie ik daar het nut niet van in.
Sommige dure gesprekken naar het buitenland zijn niet voor eigen rekening, maar ik moet wel exact kunnen aantonen dat ik ze gemaakt heb om ze vergoed te krijgen.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Commerciële klanten kunnen bij Weepee ook een maandelijkse factuur krijgen, en deze dan betalen na ontvangst.arnoldus schreef: Ik zou graag een 2de en goedkopere (dan Belgacom) lijn hebben hier in de zaak, maar ik wil periodiek & achteraf betalen, zoals de normale gang van zaken is in de commerce.
Het blijft echter pre-paid: je krijgt een factuur van je "te verwachten" kosten, gebaseerd op je gemiddeld verbruik. Van zodra de betaling ontvangen wordt komt het bedrag bij je beltegoed.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Kijk eens bij de intertel telecom.
zeer goede ervaring mee.
vooral de support, altijd bereikbaar op een gewoon nummer. goede reactie op e-mail.
http://www.interteltelecom.com/index.ph ... e&hl=nl_NL
b.
zeer goede ervaring mee.
vooral de support, altijd bereikbaar op een gewoon nummer. goede reactie op e-mail.
http://www.interteltelecom.com/index.ph ... e&hl=nl_NL
b.