Ik heb nu sinds een week vdsl van edpnet , werkt prima , geen klachten , echter had ik ook voip besteld welke vandaag ( 21.06.2011 ) zou worden geactiveerd om 12.00 AM ( deze middag dus ), echter tot op heden nog niks ! Via de live wel wat info bekomen ( Ksenia: ik zie al een e-mail met bevestiging van onze Provisioning afdeling, maar VoIP staat nog niet administratief actief in ons systeem ).
Heeft iemand enig idee hoe lang zon activatie kan duren? Tot nu toe kan ik nog steeds niet bellen via voip
voip activatie
Kan jij al bellen? Bij mij staat de status online nu ook op groen. Ik krijg een kiestoon maar na 5 sec biep biep biep.
Ook opnieuw error op de Bbox en in de Sip Call History dit:
Ook opnieuw error op de Bbox en in de Sip Call History dit:
Code: Selecteer alles
Call log
Tue Jun 21 20:58:06 2011, 092966152 (phone1) --> <sip:[email protected]> (dial 0486xxxxxx) : dropped cause=1601
Tue Jun 21 20:58:24 2011, 092966152 (phone1) --> <sip:[email protected]> (dial 0486xxxxxx) : dropped cause=1601
Tue Jun 21 20:58:43 2011, 092966152 (phone1) --> <sip:[email protected]> (dial 0486xxxxxx) : dropped cause=1601
Tue Jun 21 20:59:35 2011, 092966152 (phone1) --> <sip:[email protected]> (dial 0486xxxxxx) : dropped cause=1601
Tue Jun 21 21:10:51 2011, 092966152 (phone1) --> <sip:[email protected]> (dial 0486xxxxxx) : dropped cause=1601
Heb je het modem bij in gebruikname wel eerst gereset naar de fabrieksinstellingen ? Wat ook kan helpen is poort 5080 ipv 5060 te gebruiken.
Probeer anders eerst even te testen met x-lite !
Als je internet connectie zelf stabiel is zou het gewoon moeten werken , anders even naar de sync kijken !
Succes !
Probeer anders eerst even te testen met x-lite !
Als je internet connectie zelf stabiel is zou het gewoon moeten werken , anders even naar de sync kijken !
Succes !
'Oproepen naar mobiele nummers' staat aan, ja.
Moet de modem teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen? Ik heb gewoon voip.belgacom.be veranderd naar voip.edpnet.be, mijn login ingevuld bij Line 0 en een harde reset gedaan. Als ik thuis ben eens screenshots pakken.
Moet de modem teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen? Ik heb gewoon voip.belgacom.be veranderd naar voip.edpnet.be, mijn login ingevuld bij Line 0 en een harde reset gedaan. Als ik thuis ben eens screenshots pakken.