Mobile Vikings: geldigheid belkrediet

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

xenne schreef:mijn provider is mobile vikings, ik herlaad wel niet maandelijks omdat dit iets te duur zou uitkomen naar mijn mening. tijdens periodes zonder krediet sms ik dan wel minder (want dan kosten ze 10 cent per sms), data verbruik blijft gelukkig wél gratis

Eh... In principe "misbruik" je Mobile Vikings dan wel... Ze hebben een poos geleden op hun blog geschreven dat ze voorlopig (?) geen data afsluiten, ook al "vergeet" je te herladen, maar dat het eigenlijk niet de bedoeling is. Laten we dus met z'n allen deze tolerantie niet te hard uitbuiten. :)

Voor alle duidelijkheid: die 2GB aan "gratis" data gelden in principe enkel gedurende de 30 dagen na je laatste top-up.
ooh. shiny.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ze gaan er wel iets aan doen in de nabije toekomst, want ze realiseren dat het zo niet verder kan. Dat zeiden ze opnieuw vandaag op de #twunch. Spijtig genoeg moeten enkelen het verbrodden voor anderen, want die enkelen zorgen dat MV veel kosten moet maken waardoor zo'n Grace Period ondertussen bijna onmogelijk is geworden. Anyway, off-topic.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Misbruiken is dan weer zwaar overdreven, ze moeten er zelf maar iets aan doen.
Zit nu met hetzelfde geval, sinds 01/12 is mijn bundel verlopen en heb nog +- 20 euro krediet staan.
Herladen doe ik pas als er nog 5 euro beschikbaar is en voor ik daar aan kom zijn we een misschien meer dan een maand verder.

Wil dat dan zeggen dat ik niet meer mag surfen? Of ik misbruik het systeem, gewoon omdat ik eerst men krediet op wil hebben?
20 euro valt nu nog mee, een maand of twee terug stond ik aan 45 euro maar omdat we een paar dagen in Barcelona zaten werd de data wel aangerekend. Als we niet naar Barcelona waren geweest zat ik nu nog met +- 40 euro, dus door dan nu bv bij te laden zou ik rond de 55 euro belkrediet hebben. Wetende dat krediet van meer dan 6 maanden verloren gaat.... :roll:



Mijn verbruik:

Bellen: niet veel, 10 minuten per maand ?
SMS: +- 50 /maand
Data: 400 a 500mb
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik sta ondertussen al op ~€80 belkrediet, en aangezien ik nooit prive bel geraakt dat maar niet op. En overstappen op de internet-only sim wil ik niet doen, want als ik dan toch eens wil bellen of sms'en kan ik het niet. En 2 gsm's rondzeulen zie ik ook niet zitten, zo één bult in mijn broekzak is meer dan genoeg.

Ze zouden met een systeem moeten komen waarmee dat allemaal in één gezamelijke pool komt en dat alles verrekend wordt in bits en bytes ipv euro en sms'en.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Ik ben "blij" om te zien dat nog mensen met het probleem zitten van teveel geld op hun gsm. Ik zelf zit ook bij Mobile Vikings (zeer tevreden over). Maar als ik elke maand moet herladen stapel ik na X maand een groot bedrag op... Er zou inderdaad eens moeten gedacht worden aan een alternatieve formule.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dat is dus ook de reden dat ik niet maandelijks ga bijladen. sta namelijk nog met €40 belwaarde op gsm, en dat blijft maar oplopen :roll:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Dus jullie hebben liever dat ze na die 1 maand 1 € per MB beginnen aanrekenen, zodat het geld op geraakt en je dus opnieuw kan bijladen. Liever dan dat je een hoge reserve staan hebt die misschien zal vervallen na 6 maanden maar die je misschien in een noodomstandigheid zou kunnen gebruiken om te bellen ook.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Trojan schreef:Ik sta ondertussen al op ~€80 belkrediet, en aangezien ik nooit prive bel geraakt dat maar niet op. En overstappen op de internet-only sim wil ik niet doen, want als ik dan toch eens wil bellen of sms'en kan ik het niet. En 2 gsm's rondzeulen zie ik ook niet zitten, zo één bult in mijn broekzak is meer dan genoeg.

Ze zouden met een systeem moeten komen waarmee dat allemaal in één gezamelijke pool komt en dat alles verrekend wordt in bits en bytes ipv euro en sms'en.

Schakel je dan niet beter over op aldi talk of jim-mobile (enkel data) ? (800MB@8€ of 1000MB@10€ bij 2 bundels) ?
Denk eraan om in de toekomst alleen nog maar over sip via wifi/edge (instellingen nog eens testen) te bellen met mijn smartphone.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Goztow schreef:Dus jullie hebben liever dat ze na die 1 maand 1 € per MB beginnen aanrekenen, zodat het geld op geraakt en je dus opnieuw kan bijladen.


Vermoedelijk zullen ze dat ook wel moeten gaan doen... hun prijzen voor data zijn waarschijnlijk enkel verantwoord als ze ook 15 euro aan inkomsten hebben per maand. Door pas laat te herladen zakken hun inkomsten naar bv. 10 euro per maand, echter het dataverbruik blijft even hoog liggen zodat het niet meer rendabel is.

Of dergelijke formules lineair zijn, en de helft van de prijs voor de helft van de data ook mogelijk is, is dan een andere vraag... maar zelfs als het lineair is dalen daarmee de globale inkomsten en het rendement van MV.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

In nl bestaat er zo een site met een 0900 waardoor je xaantal % recupereert van je ongebruikte belkrediet.
Als er iemand dit maakt voor belgie zal die wel een zaakje doen....
nuja als je toch al dat geld hebt staan bel dan gewoon een beetje meer ipv sms.


ik hoop wel dat ze nog een periode van een paar dagen geen data aanrekenen.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Goztow schreef:Dus jullie hebben liever dat ze na die 1 maand 1 € per MB beginnen aanrekenen, zodat het geld op geraakt en je dus opnieuw kan bijladen.


Neen hoor, maar dat er in het mate van het mogelijk eens kan gekeken worden om dit probleem op te lossen door een andere formule ter beschikking te stellen ofzo. Zoals we hier lezen zijn er veel mensen met dit probleem, dus loont dit misschien wel de moeite om eens op onderzoek te gaan
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Het is op zich geen probleem, het is een neveneffect van hun "laxisme". Moest je 15 € komen te vervallen na die 1 maand, dat had je het probleem niet maar zou je misschien ook klagen :P.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

silencer schreef:Denk eraan om in de toekomst alleen nog maar over sip via wifi/edge (instellingen nog eens testen) te bellen met mijn smartphone.

op het base netwerk is daar geen beginnen aan, is nog veel te slecht

q-tec schreef:In nl bestaat er zo een site met een 0900 waardoor je xaantal % recupereert van je ongebruikte belkrediet.
Als er iemand dit maakt voor belgie zal die wel een zaakje doen....

dit is reeds mogelijk in vlaanderen, maar ik vind de site niet meteen terug
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Zelf geen ervaring mee, maar dit zijn voorlopig je opties om belkrediet om te zetten in iets tastbaars...

http://www.pingping.be/
https://www.m-banxafe.be/pay2me/NL/Beta ... d-betalen/

http://www.thoorn.nl/

Mis ik er nog?

EDIT: aangepast na terechte commentaar hieronder :)
Laatst gewijzigd door cloink op 14 dec 2010, 07:17, 1 keer totaal gewijzigd.
ooh. shiny.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

je voip-belkrediet bij een Betamax-kloon kan je ook opladen via sms, dus dat is ook een manier om je belkrediet van MV te hergebruiken.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Net even de vraag gesteld aan MV en ze houden momenteel nog geen rekening met de "6 maanden geldigheid" van het belkrediet. Dat krediet is dus (voorlopig?) onbeperkt in tijd geldig. :)
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

en na elke herlading is het terug 6 maanden geldig zeker?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

http://nl.smscity.com/credits-uitbetalen/ is er ook eentje
De ROI ligt - afhankelijk van de gebruikte methode - rond de 45%.

Op welke manier is PingPing een manier om belwaarde om te zetten in cash?
Je moet toch nog steeds je PingPing opladen met real money of virtual money? Enkel de transactie kost je iets (sms). Het zelfde verhaal bij mBanxafe...
Afbeelding
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Argon schreef:
Goztow schreef:Dus jullie hebben liever dat ze na die 1 maand 1 € per MB beginnen aanrekenen, zodat het geld op geraakt en je dus opnieuw kan bijladen.

Neen hoor, maar dat er in het mate van het mogelijk eens kan gekeken worden om dit probleem op te lossen door een andere formule ter beschikking te stellen ofzo. Zoals we hier lezen zijn er veel mensen met dit probleem, dus loont dit misschien wel de moeite om eens op onderzoek te gaan

Ik zou het inderdaad niet erg vinden moesten ze na 14d grace periode (wat al heel ruim is) beginnen aanrekenen, het is nu wel de periode van de feesten maar sinterklaas of de kerstman zijn ze toch niet.

Of een formule van 500 mb, 200 sms'en voor 5 euro ofzo.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

decat schreef:Misbruiken is dan weer zwaar overdreven, ze moeten er zelf maar iets aan doen.
Zit nu met hetzelfde geval, sinds 01/12 is mijn bundel verlopen en heb nog +- 20 euro krediet staan.
Herladen doe ik pas als er nog 5 euro beschikbaar is en voor ik daar aan kom zijn we een misschien meer dan een maand verder.

Wil dat dan zeggen dat ik niet meer mag surfen? Of ik misbruik het systeem, gewoon omdat ik eerst men krediet op wil hebben?
20 euro valt nu nog mee, een maand of twee terug stond ik aan 45 euro maar omdat we een paar dagen in Barcelona zaten werd de data wel aangerekend. Als we niet naar Barcelona waren geweest zat ik nu nog met +- 40 euro, dus door dan nu bv bij te laden zou ik rond de 55 euro belkrediet hebben. Wetende dat krediet van meer dan 6 maanden verloren gaat.... :roll:

Als je herlaadt komen er opnieuw 6 maanden bij... Dus wie in september herlaadt, ziet een geldigheidsduur tot maart; wie herlaadt in oktober, ziet zijn geldigheidsduur verlengen tot april.
Zoals hiervoor al gezegd: Zou je liever hebben dat ze na de 30 dagen opeens 2,5 euro per megabyte aanrekenen zodat je 16 MB kan verbruiken? Ik denk het niet.
Van mij mogen ze de misbruikers ook blokkeren. Ze verpesten het alleen maar voor de anderen. In snelheid zal er alleszins niet gelimiteerd worden, dus zal eerder een waarschuwingssms zijn en daarna betalen ofwel limiteren in megabytes. Maar dat laatste zie ik ook niet gebeuren, anders kunt ge gebruikers hebben die met 500 MB maanden voort kunnen, zonder dat ze iets of wat geld genereren.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

decat schreef:Ik zou het inderdaad niet erg vinden moesten ze na 14d grace periode (wat al heel ruim is) beginnen aanrekenen, het is nu wel de periode van de feesten maar sinterklaas of de kerstman zijn ze toch niet.

Of een formule van 500 mb, 200 sms'en voor 5 euro ofzo.


+1

Een MV Light zou ik inderdaad zeker zien zitten. Zeker nu Aldi Talk met mobiele data (400MB/4€) komt. Langs de andere kant heb je ook nog JimMobile. Er is zeker een publiek dat meer dan genoeg heeft met een paar 100MB data.
Laatst gewijzigd door Maglor op 13 dec 2010, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Als ik het goed versta moet MV hun volume ook per GB inkopen. Tenzij zij contractueel verplicht zijn om elke GB binnen de 30d te verbruiken denk ik niet dat het zo'n financiele aderlating gaat zijn voor MV. Het enige is dat door hun grace periode gebruikers minder snel geneigd zullen zijn om op hun vervaldag direct te herladen, en dat zal wel aardig oplopen.

Uit eigen ervaring zie ik ook dat mobiel internet weinig data verbruikt, en ik gebruik het dagelijks voor fora, maps en email te checken. En ik krijg meestal met moeite mijn eerste GB op. Het is dus niet dat gebruikers in hun grace periode ettelijke MB's gaan verbruiken.

Mijn idee zou zijn om de grace periode te beperken afhankelijk van het resterende volume. Per 500 MB krijgen ze bv één 'grace' dag.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Ik kan Lord Utopia blijkbaar niet quoten...


Ik heb geen intenties om een spaarboek bij MV te beginnen, dus ja, van mij mogen ze na een bepaalde periode beginnen aanrekenen.
De enige reden om misbruik (heb ooit eens iets van 8GB gelezen?) tegen te gaan.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Trojan schreef:Als ik het goed versta moet MV hun volume ook per GB inkopen. Tenzij zij contractueel verplicht zijn om elke GB binnen de 30d te verbruiken denk ik niet dat het zo'n financiele aderlating gaat zijn voor MV. Het enige is dat door hun grace periode gebruikers minder snel geneigd zullen zijn om op hun vervaldag direct te herladen, en dat zal wel aardig oplopen.

Ze kopen inderdaad in per Gigabyte. Zoals ik eerder al schreef: of een gebruiker nu 100 Megabyte, of 999 MB verbruikt, ze betalen de gigabyte toch en dat is niet goedkoop voor hen.

Trojan schreef:Uit eigen ervaring zie ik ook dat mobiel internet weinig data verbruikt, en ik gebruik het dagelijks voor fora, maps en email te checken. En ik krijg meestal met moeite mijn eerste GB op. Het is dus niet dat gebruikers in hun grace periode ettelijke MB's gaan verbruiken.

Sinds januari van 2010 is er één gebruiker die elke maand, en echt elke maand opnieuw, 5 GB weet te verbruiken zonder 1 keer te herladen sindsdien. (@decat) Er werden cijfers genoemd van hoeveel gebruikers hoeveel data gebruiken, maar mijn geheugen is een zeef, dus ik weet het niet meer. 'k Ken er ook een paar die redelijk veel data gebruiken en soms de hele 2 GB verkwisten door internet radio. :p
'k Weet wel nog dat er zo'n 100 MMS'jes zijn per maand op een user base van 25.000 gebruikers.

We hebben gevraagd naar zulke pakketten à la 5 euro voor 500 MB / 500 SMS enzo. Ze gaven enkele redenen op waarom het moeilijk was zoiets aan te bieden maar ze gingen erover nadenken. Komt er op neer dat het allemaal moet mogen van BASE. Voor prijzen zijn ze sterk afhankelijk van BASE dus. Het is al een wonder dat die 1000 smjes naar MV er zijn gekomen. Er is een hele uitleg geweest hoe alles ongeveer in elkaar zat, maar 't moest geheim gehouden worden door ons. :angel:

Ik ben in blijde verwachting van de eerste gebruiker die grootverbruikers verwijt illegaal te downloaden met hun mobiel.

'k Weet ook hoe je dat geld kunt verbruiken:
koop online iets op sexwoordenboek.nl (condooms ofzo), betaal je parkeerticket of betaal je busticket (binnenkort tenminste). Of abonneer je op sms-diensten (rode diensten bv) of betaal online games (bv. Tribal Wars, 'k zeg maar wat) of zelfs Rapidshare.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Lord Utopia schreef:Sinds januari van 2010 is er één gebruiker die elke maand, en echt elke maand opnieuw, 5 GB weet te verbruiken zonder 1 keer te herladen sindsdien.

:eek: :eek: :eek:

'k Ken er ook een paar die redelijk veel data gebruiken en soms de hele 2 GB verkwisten door internet radio. :p

Mja, daar zou ik dat dus niet aan kunnen verspillen, en ik heb er de tijd niet voor . :(

Ik ben in blijde verwachting van de eerste gebruiker die grootverbruikers verwijt illegaal te downloaden met hun mobiel.

lol ge moet al een engelen geduld hebben om via mobiel internet (illegale) dinges te downloaden. :)
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

5GB??? dat moet dan toch ook wel in 3g gebied zijn? Als je je gsm dan als modem gebruikt ok kom ik daar ook wel aan.
Ik kan er ook aankomen door 5 dagen naar online radio te luisteren maar daarvoor heb je toch vast internet? (40a50mb per uur) ik kom toch ook wel aan een 500a900 als ik onderweg ben (auto/wandelen)

en aan degenen die hun belkrediet niet opkrijgen

je weet wat op nieuwjaar te sturen MMS (0.24€)
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

'k moet precies dringend dat kaarte terug onder het stof vandaan halen :)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Lord Utopia schreef:Er werden cijfers genoemd van hoeveel gebruikers hoeveel data gebruiken, maar mijn geheugen is een zeef, dus ik weet het niet meer.
Tijdens een chatsessie zeiden ze dat het iets meer dan een TB/maand was voor alle gebruikers samen, november.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik dacht iets van een 600 gb, maar zal het nog eens vragen voor de zekerheid.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Ik dacht dat het posten van dergelijke referrals niet toegelaten was?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat is het ook niet. Ik heb het bericht daarjuist gemeld.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Nu we toch bezig zijn over Mobile Vikings:
I'm a Mobile Viking and earned 15 euro free credit. Become a Viking too and do the same! #referral

(Wie een referral code wil, moet me maar een DM sturen.)

Door al die gratis herladingen staat er nu 66.85€ op mijn spaarboek bij MV. Ik heb nog 2 gratis herladingen staan.

Dus ja, bekend fenomeen. Anderzijds krijg ik mijn data wel op. Gewoon effe wat tetheren.


[Mod Edit: done]
[User Edit: bedankt!]
Laatst gewijzigd door localhost op 14 dec 2010, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Callum_
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 15 aug 2010, 14:36

Lord Utopia schreef:Ik dacht iets van een 600 gb, maar zal het nog eens vragen voor de zekerheid.

[Afbeelding Post made via mobile device ]


Van hun formspring : Gingen jullie het verbruik van alle vikings per week niet announcen?:)
ja! dat is ongeveer 1.1 TB :)

430 TB per week? Onmogelijk, is het niet 430GB?
1,1 TB per week

Dus 4.4 TB per maand
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Pfew, das heel wat meer!
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

een goeie 200mb per klant(20 000) en meer dan waarschijnlijk gebruikt 20% van de klanten 80% van het volume.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Maglor schreef:
decat schreef:Of een formule van 500 mb, 200 sms'en voor 5 euro ofzo.

+1
Een MV Light zou ik inderdaad zeker zien zitten. Zeker nu Aldi Talk met mobiele data (400MB/4€) komt. Langs de andere kant heb je ook nog JimMobile. Er is zeker een publiek dat meer dan genoeg heeft met een paar 100MB data.

+1
vb. 10 € voor 20' + 400 SMS (+400 naar MVO) + 500 MB à 1 GB hebben ze toch relatief meer winst, daar tarieven iets duurder zijn? :beerchug:

tja, voor 5 € kunnen ze het niet leefbaar houden denk ik zo...

als je interessant pré-paid voor 10 € in aanbod zet....ga je veel groter doelpubliek hebben

Ik heb nog efkes geduld, maar lang kan ik niet meer wachten. Wil hier niet als een profiteur bestempeld worden. :oops:

desnoods enkele maanden Aldi Talk tot MVO reageert (nochtans vind ik ze de beste/klantvriendelijkste/beste prijs/kwaliteit op de markt)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

MVO = Mobile Vokings?

15 euro voor 2 GB internet, 2000 smsjes en 15 euro belkrediet is al straf. Ze zijn de beste op de markt met een all-in aanbod, er is niets straffer dan dat.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

dat weet ik, maar als je nu geen behoefte hebt aan 2000 SMS'en, maar ook al met +/- 100 toekomt?
20' bellen
en +/- 500 MB.
daar is ook een doelgroep voor!

Nog 1 duwtje en ik ga zo'n welkomstpakket van Aldi Talk halen, welcome back :-D
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Hij bedoeld waarschijnlijk MV(N)O :)
Ik vind Mobile Vikings ook een goede deal, hoewel ik moet zeggen, ik zou liever ook wat kleinere packages zien.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mobile Vikings heeft gezegd dat 15 euro voor zo'n pakket net de kosten dekt.
Van mij mogen jullie naar Aldi Talk hoor. Ik heb er niets bij te winnen. Maar ik heb toch liever verschijnen op mijn scherm: Mobile Vikings ipv ALDI. Komt daar nog bij dat de mogelijkheden van herladen bij MoVik. veel rijker is én dat de helpdesk overal bereikbaar is (email, bellen, twitter, facebook).
Zoals Mobile Vikings zelf zei: hoe meer mensen naar Aldi gaan, hoe beter. Want het verlaagt de drempel enorm en wanneer Aldi niet meer volstaat, is de drempel naar MoVik. veel gemakkelijker. :D
Ik surf al vier maanden gratis, gratischer dan dat komt het niet.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”