[

lacer schreef:goede avond userbasers, bij mij is mijn verbinding rond 20h deze avond uitgevallen. De groene led Ethernet blijft uit, ook na een herstart van de modem. Een telefoontje (Gsm) naar de helpdesk ging niet, ik krijg steeds een bezetoon. Nog iemand met soortgelijke problemen ?
[Post made via mobile device ]
hier werkt het nog altijd niet !Bierspier schreef:fixed 3uurtjes down dus
gebeld naar de helpdesk: vriendelijk persoon aan de lijn. Wist mij te vertellen dat er algemene problemen waren, technici zijn het regio per regio aan het bekijken. 30 minuten na mijn telefoontje is alles vanzelf terug goed gekomen, telefoon + internet terug up. De helpdesk persoon wist mij ook te vertellen dat de settings na een reset, eens de servers terug goed staan, automatisch zullen worden gedownload in de modem (als gepushed als het ware)yoho schreef:hier werkt het nog altijd niet !Bierspier schreef:fixed 3uurtjes down dus
zal morgen eens naar de helpdesk moeten bellen vrees ik, vandaag op een feestdag zal er waarschijnlijk wel niemand werken.
als ik een connectivity check doe van de ppp835 verbinding (via webinterface speedtouch716) krijg ik een fout bij internet verbinding: connectivity to gateway (94.110.0.1) er staat een rood kruisje bij.
diverse reset pogingen op het reset knopje met een paperclip maken niets uit.
ook het lampje van voip-ready licht niet op. Het lijkt wel of mijn telefonie sip account gegevens niet ingesteld staan in de modem. Er staat bij telephony niets geconfigureerd
Ik dacht dat er na een hardware reset gedurende 30sec, het configuratie script van de modem opnieuw wordt gedownload.
Blijkbaar heb jij een beter nummer dan ik gebeld. Ik kreeg vanmorgend een bandje met de uren waarop zij bereikbaar zijnyoho schreef: gebeld naar de helpdesk: vriendelijk persoon aan de lijn. Wist mij te vertellen dat er algemene problemen waren, technici zijn het regio per regio aan het bekijken. 30 minuten na mijn telefoontje is alles vanzelf terug goed gekomen, telefoon + internet terug up. De helpdesk persoon wist mij ook te vertellen dat de settings na een reset, eens de servers terug goed staan, automatisch zullen worden gedownload in de modem (als gepushed als het ware)
nu enkel terug mijn firewall, game and application settings en wifi beveiliging + dyndns account terug goedzetten. Deze was ik kwijt door de router 30 seconden te resetten met de paperclip.
ik heb rond 12 uur gebeld, naar hetzelfde nummer. Wel zo'n 5 a 10 min moeten wachten vooraleer iemand aan de lijn.lacer schreef:Ik belde gisteren naar 02 6080600,maar de lijn was waarschijnlijk overbezet.