Online info contract?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Raak weer niet binnen op de helpdesk en tickets lijken te verdwijnen in cyberspace... :roll:
Kan ik ergens online mijn contract, en dan vooral de datum ervan, bekijken? Ik ben vorig jaar rond deze periode van Netconnect naar Netline overgestapt, maar ik weet t niet precies meer. Gezien je pas kan opzeggen na een jaar, met inachtneming van een maand opzeg, zou ik de vervaldatum van t abonnement moeten weten, zodat ik tijdig mijn opzeg kan doen.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

kan je dat niet terug vinden in het crm?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

xenne schreef:kan je dat niet terug vinden in het crm?
Er staan geen vervaldatums op de facturen, maar als ik afga op de bedragen heb ik precies maar begin van t jaar overgestapt. Factuur van de migratie is van begin maart... :?
Jammer, dan moet ik t nog een halfjaar uitzingen bij Dommel, of zou mijn oorspronkelijke contract tellen (19/12/2006 netconnect)?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”