Raak weer niet binnen op de helpdesk en tickets lijken te verdwijnen in cyberspace...
Kan ik ergens online mijn contract, en dan vooral de datum ervan, bekijken? Ik ben vorig jaar rond deze periode van Netconnect naar Netline overgestapt, maar ik weet t niet precies meer. Gezien je pas kan opzeggen na een jaar, met inachtneming van een maand opzeg, zou ik de vervaldatum van t abonnement moeten weten, zodat ik tijdig mijn opzeg kan doen.
Online info contract?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
kan je dat niet terug vinden in het crm?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Azgard
- Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Er staan geen vervaldatums op de facturen, maar als ik afga op de bedragen heb ik precies maar begin van t jaar overgestapt. Factuur van de migratie is van begin maart...xenne schreef:kan je dat niet terug vinden in het crm?
Jammer, dan moet ik t nog een halfjaar uitzingen bij Dommel, of zou mijn oorspronkelijke contract tellen (19/12/2006 netconnect)?