Goztow schreef:
Zware beschuldigingen zonder enige backup / bron.
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)
Nochtans al meegemaakt met Belgacom. Gewoon even eenzijdig voor rechter spelen. Maar mensen die het niet geloven, hoeven dat niet te doen. Ik heb er in elk geval al jaren geen last meer van, want Belgacom ligt hier al even lang buiten. Na hun walgelijke praktijken van machtsmisbruik (intussen is er op de internetmarkt gelukkig al veel veranderd en behoort dat machtsmisbruik wat ze toen hadden tot het verleden, toen vonden ze dat funny om hun klanten af te zeiken).
Overigens is het niet onlogisch. Alles wat ook maar met de staat gelieerd is moet je niet betrouwen. NMBS, VRT, Belgacom, ... niet voor niets allemaal een "reputatie" om U tegen te zeggen. Overigens geldt dat ook voor mensen die voor de staat werken, dat zijn overwegend luizakken, idioten en profiteurs die niet sporen in de private sector waar harder gewerkt moet worden, en men ook sociaal minder beschermd is. Zeker wat kleinere kmo's betreft.
UPDATE:
Ok, het behoort niet tot de topic, maar toch even uitwijken. Onlangs was er 6 euro korting op de vaste lijn bij Belgacom, waarbij je dan voor een jaar vast zat. Ik had dat helemaal niet gevraagd, en weigerde die promotie. De daarbij ingesloten brief was je reinste oplichting van Belgacom. Ik heb dit toen doorgestuurd naar diverse instanties, en die bevestigden dat dit er zwaar over was (en het niet de eerste klacht was hieromtrent), en hier gevolg aan zou gegeven worden. Ik heb tot op vandaag nog niets gehoord over deze oplichting. En waarom? Belgacom is een staatsbedrijf en mag maffiatechnieken toepassen. Net zoals SABAM en de staat nauwe banden hebben. Kerk mag ook kinderen misbruiken, dat hangt ook vast aan de politiek. Zie je, als je maar vasthangt aan de politiek, dan mag je ALLES!
PS:
Is hier een manier om personen te bannen? Want de trollen KK en on4bam (mensen die publiekelijk en herhaaldelijk oproepen om iemands persoonlijk leven te beschadigen zijn inderdaad trollen) duiken steeds op bij berichten van mijnentwege om de boel hier te verzieken. Ken ze niet en moet ze ook niet kennen. Met dat soort van lowlifers wil ik niets te maken hebben.