Domme(l) telefonie
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Ze waren iets beter bezig, maar de laatste tijd weer meer klachten over verschillende onderwerpen..
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
yep silver_rain... al werkt de telefonie hier wel, al moet ik in acht nemen dat ik de eerste 2 minuten gekraak op de lijn heb waardoor ik de ander moeilijk versta, maar na 2 minuten is dat dus weg.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Tot zo juist, geen enkele telefoonprobleem! Maar... op vrijdagavond omstreeks 20u40 probeer mijn dochter (via telefoon Telenet) naar mij, (Homeconnect) te bellen, helaas kreeg ze geen gehoor. Ze belde me via gsm en ik zei haar dat ik terug zal bellen. Het terug bellen is geen probleem. Nadat ik mijn telefoon terug neerlegde, werd ik terug opgebeld, ik nam op enkel getuut. Ik heb twee telefoons aangesloten, dus nam ik de ene op ging de andere rinkelen, en zo bleef het een tijdje duren. Dan heb ik zelf gebeld met mijn gsm naar de huistelefoon, en uiteindelijk stopte het gebel. Is dit normaal? Nog iemand dit tegen gekomen?
Wel heb ik de laatste tijd dat er zo'n een keer per dag de telefoon gaat, neem ik op enkel getuut!
Overigens als Homeconnect VOIP(SIP) is, zouden de andere VOIP(SIP) aanbieders ook het probleem hebben: gekraak in 't begin? Echo, zoals sommige homeconnecters ervaren? Of zou VOIP beter gaan met hogere snelheid, ADSL2+? Of Vdsl2?
Iemand een idee?
Wel heb ik de laatste tijd dat er zo'n een keer per dag de telefoon gaat, neem ik op enkel getuut!
Overigens als Homeconnect VOIP(SIP) is, zouden de andere VOIP(SIP) aanbieders ook het probleem hebben: gekraak in 't begin? Echo, zoals sommige homeconnecters ervaren? Of zou VOIP beter gaan met hogere snelheid, ADSL2+? Of Vdsl2?
Iemand een idee?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
al anderhalf jaar aan het bellen met VOIP bij middel van eigen gekochte Fritzbox en een betamax cloon - eigenlijk geen probleem mee... en dan zit ik nog met een trage adsl op 3,3 profiel. ik moet wel toegeven dat de inkomende gesprekken nu nog via de discoverylijn lopen...Jippe schreef:Overigens als Homeconnect VOIP(SIP) is, zouden de andere VOIP(SIP) aanbieders ook het probleem hebben: gekraak in 't begin? Echo, zoals sommige homeconnecters ervaren? Of zou VOIP beter gaan met hogere snelheid, ADSL2+? Of Vdsl2?
Iemand een idee?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:25
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb Homeconnect en geen enkel probleem eigenlijk. Enkel als ik heel intensief download of upload is er wat gekraak op de lijn.
Ik gebruik hierbuiten ook veel VoIP over EDGE en 3G en dit is ook geen probleem hoor.
Ik gebruik hierbuiten ook veel VoIP over EDGE en 3G en dit is ook geen probleem hoor.