Domme(l) telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
turboke
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
Locatie: st-gillis-waas
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

In het kort, ik kan niemand bellen, en zelfs via een gsm is dommel onbereikbaar, zeer goed bezig dus. Zone 03.
kawe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 jun 2008, 13:05
Locatie: Lochristi

hier hetzelfde, zone 09
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Ze waren iets beter bezig, maar de laatste tijd weer meer klachten over verschillende onderwerpen..
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

yep silver_rain... al werkt de telefonie hier wel, al moet ik in acht nemen dat ik de eerste 2 minuten gekraak op de lijn heb waardoor ik de ander moeilijk versta, maar na 2 minuten is dat dus weg.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Tot zo juist, geen enkele telefoonprobleem! Maar... op vrijdagavond omstreeks 20u40 probeer mijn dochter (via telefoon Telenet) naar mij, (Homeconnect) te bellen, helaas kreeg ze geen gehoor. Ze belde me via gsm en ik zei haar dat ik terug zal bellen. Het terug bellen is geen probleem. Nadat ik mijn telefoon terug neerlegde, werd ik terug opgebeld, ik nam op enkel getuut. Ik heb twee telefoons aangesloten, dus nam ik de ene op ging de andere rinkelen, en zo bleef het een tijdje duren. Dan heb ik zelf gebeld met mijn gsm naar de huistelefoon, en uiteindelijk stopte het gebel. Is dit normaal? Nog iemand dit tegen gekomen?
Wel heb ik de laatste tijd dat er zo'n een keer per dag de telefoon gaat, neem ik op enkel getuut!

Overigens als Homeconnect VOIP(SIP) is, zouden de andere VOIP(SIP) aanbieders ook het probleem hebben: gekraak in 't begin? Echo, zoals sommige homeconnecters ervaren? Of zou VOIP beter gaan met hogere snelheid, ADSL2+? Of Vdsl2?
Iemand een idee?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Jippe schreef:Overigens als Homeconnect VOIP(SIP) is, zouden de andere VOIP(SIP) aanbieders ook het probleem hebben: gekraak in 't begin? Echo, zoals sommige homeconnecters ervaren? Of zou VOIP beter gaan met hogere snelheid, ADSL2+? Of Vdsl2?
Iemand een idee?
al anderhalf jaar aan het bellen met VOIP bij middel van eigen gekochte Fritzbox en een betamax cloon - eigenlijk geen probleem mee... en dan zit ik nog met een trage adsl op 3,3 profiel. ik moet wel toegeven dat de inkomende gesprekken nu nog via de discoverylijn lopen...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
gregmans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:25
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb Homeconnect en geen enkel probleem eigenlijk. Enkel als ik heel intensief download of upload is er wat gekraak op de lijn.

Ik gebruik hierbuiten ook veel VoIP over EDGE en 3G en dit is ook geen probleem hoor.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”