ADSL2FIT trage download snelle upload

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Jo2004

:cry:

Hallo kan mij iemand vertellen wat ik met dit probleem moet doen?
Your current download speed:
173kbit/s or 22kbyte/s
Your current upload speed:
416kbit/s or 52kbyte/s

vriendelijk dank Jo
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Het is bij iedereen zo slecht of nog slechter zelfs. We weten zelf nog van niks. Dus ik vrees dat ik je niet veel info kan geven. Maar je bent in alle geval niet alleen.

Cheers
Afbeelding
Gast

NO NO NO Not again !!!!!!
aaaaaaaaarch topen dat het zo snel mogelijk opgelost is want ik wil dit niet nog es meemaken. Het ging nu juist zo goed.
Gast

kzit ineens ook terug traag, ging goed, en ineens valt mijn verbinding uit, en ik haal nu 2kbyte per sec download... hopelijk duurt dit niet te lang ! :)
Cavelion

Het is hier van hetzelfde.
En het ligt niet aan het internet, heb hier namelijk ook telenet en die verbinding werkt normaal.

Ik zal maar effekes overschakelen op mijn Telenet lijn he.

Hopelijk gaat dit hier niet te lang duren.

Cavelion
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Hier net hetzelfde, sinds een goed uur haal ik niet meer dan een kilobyte ja 1K per seconde, ik begin er echt zot van te worden :p
Ik kan men mails nieteens opvragen.
Ik kan veel verdragen maar dit is er echt wel een beetje teveel aan :(.
Inbel Internet is nog sneller dan dit, meer dan 10Min duurt het om op userbase te geraken. Dit kan echt niet.
Ik hoop dat ze snel iets regelen met Scarlet ,ik begrijp hun situatie maar voor ons als klant is dit echt niet meer aangenaam :(
Gast

voor 12 uur geen probs ...kga eten & kom terug
pagina's loaden aan bytes/s :|

het gaat nu op en af ..soms surf ik zonder probs ..tijdje later timed alles weer out

35kbit/s or 4kbyte/s
290kbit/s or 36kbyte/s

ps die 4kB/s is op een moment dat ik "beter" noem :?
Seal

Wat denken jullie hier van:

- Download speed : 2 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 319 kbit/s or 40 kbyte/s
Sat Feb 28 2004 at 12:54:36 UTC+0100

En heb deze echt niet aangepast zene.
Denk dat er nog wel onder jullie zijn die zulke scores halen (hoop ik toch want anders is er hier bij mij thuis echt wel iets deftig fout).

Maandag eens even bellen denk ik en mijn metingen vanaf vorige week tot zondag avond eens doormailen.
Als ze dan nog zeggen dat het probleem niet bestaat/niet veel impact heeft dan weet ik het niet meer.
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ja, bij mij is het ook weer van da.
Als het maar nie te lang duurt.
Accounts blokkeren kunnen ze wel maar hun netwerk draaiende houden blijkbaar niet!
gast

ze zijn zich van het probleem bewust, heb dit als reply terug gekregen

geachte klant, het probleem is ons bekend, we hopen zo spoedig mogelijk een oplossing te vinden en te implementeren,

met vriendelijke groeten,

het A2F infoteam
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Yep, bij mij is het ook van dat !! :evil:
Sinds 12u ongeveer raak ik niet hoger dan 8kb/s en ervaar ik met regelmaat time-outs :x
sideshow
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2004, 09:05
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hier is het ook niet te doen, upload valt nog mee, maar stabiliteit van verbinding en download zijn slecht slecht slecht
Seal

De reply van A2F is steeds vriendelijk maar als puntje bij paaltje komt, heb ik als eindgebruiker daar weinig aan.

Er is een probleem op het achterliggend netwerk, de besprekingen lopen om deze zo snel mogelijk op te lossen. Verdere info kunnen we op het ogenblik niet geven,

met vriendelijke groeten,

het A2F infoteam

Je ziet, vriendelijkheid ten over.
Maar daardoor lossen ze het probleem niet op dat zelfs de startpagina van UB meer dan 30 sec nodig heeft om in te laden.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ja! Just :-D
Van die onduidelijke vriendelijkheid wordt ik pas aggressief! 8)
Da wilt ge natuurlijk nie horen hé
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Net hetzelfde hier:

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 88 kbit/s or 11 kbyte/s
- Upload speed : 138 kbit/s or 17 kbyte/s
Sat Feb 28 2004 at 13:28:32 UTC+0100

Dat men jaar maar snel om is.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Pff eigenlijk ... Ik heb ook nog telenet :-)
Dan kan ik gewoon switchen met een .bat bestandje dat mijn gateways wijzigd :-D
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Tja ik krijg ook geen snelle dloads alleen upload is soms nog goed :?

Ik hoop dat dit snel word opgelost en niet zoals ong 3 mnd geleden tweek weken ronduit slecht snelheden haal met adsl :evil:

Gisteren had ik ook al problemen met mijn snelheid maar in de nacht ging het direct een stuk beter :lol: Ik hoop dat het snel word opgelost :wink: :!:
fiks
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 okt 2003, 14:58
Locatie: Kruibeke

Antwoord gekregen op m'n troubleticket:
Er is sinds vanmiddag een algemeen probleem op de interconnectie-links Antwerpen en Vilvoorde. Dit is reeds in onderzoek. We verwachte zsm een oplossing.
Gast

REPLY VAN A2F:

Er is sinds 12u vanmiddag een algemeen probleem op de interconnectie-links Antwerpen en Vilvoorde. Dit is reeds in onderzoek. We verwachte zsm een oplossing.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Allee, hét bewijs dat ze dus standaard antwoorden geven op uw vragen.
COPY PASTE COPY PASTE COPY PASTE ....
Waarom staat het dan niet op de statuspagina? Zou al veel troubletickets besparen!
En let er ook op dat ze NOOIT garanties geven hé!
Beter zou zijn :
- Het zal binnen het uur opgelost worden meneer
- Het zijn tijdelijke problemen, maar tegen volgende week kan u downloaden tegen de volle 4 Mbit/s
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Wanneer word dit probleem opgelost is het nog voor dit weekend anders is mijn weekend weer naar de kloten :?

Dan blijf je eens een weekendje binnen dan gebeurt zoiets weer :evil:

In ieder geval vorige keer na die twee weken toen ze het hebben opgelost kreeg je wel goed speeds tegen 3mbit snelheden maar heeft wel niet heel lang geduurd :-( Wie weet ?
Seal

Het is eigenlijk best wel grappig.
Er is geopperd door Spacekiek om het op de statuspagina te zetten en kijk;
21 min later staat het er.

Mochten ze de problemen zo snel oplossen als ze dit kunnen lezen hebben we allemaal binnen een half uur terug deftig internet.

Waarschijnlijk niet maar we kunnen altijd hopen.
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Ik hoop echt dat het vanavond nog opgelost zal worden :(.
Het is zo niet menselijk dit noem ik geen ADSL :p

Laten we hopen dat ze nu nog bezig zijn met het probleem.
Gast

Hier is alles terug zoals voor de problemen, niet supersnel maar snel genoeg ;)
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Ziet er naar uit dat mijn connectie dan eindelijk in orde is geraakt:

Your current download speed:
2114kbit/s
or
264kbyte/s Your current upload speed:
322kbit/s
or
40kbyte/s 8)
Rippi

Davy_117 schreef:Ziet er naar uit dat mijn connectie dan eindelijk in orde is geraakt:

Your current download speed:
2114kbit/s
or
264kbyte/s Your current upload speed:
322kbit/s
or
40kbyte/s 8)


Vanmorgen zat ik nog met een internet verbinding waarmee ik niet eens de status pagina van A2F naar behoren kon downloaden ...

Vorige keer heb ik minstens ISDN snelheden behouden, maar nu zit ik zoals anderen aan snelheden die lager liggen dan een "oude" modem verbinding :(

Nergens hoor ik dat het probleem gevonden is, of hoe lang het voor de sukkelaars zoals ik nog gaat duren ...

Ik hoop dat ik straks als ik thuis kom, ik aangenaam verrast zal worden!
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Ik moet zegge,het geluk was van korte duur,s'avonds was men connectie terug slecht,ik moet zegge ze is iet of wat gebeterd,maar nog altijd niet stabiel.Op deze moment is ze terug beter,maar zal maar niet te veel lachen,want strak is ze waarschijnlijk toch terug slecht.Dan zie ik men download grafiek weer met pieken...
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Ziet er beter uit!

Adsl2Fit 2110 425 12:43 02/03/2004
Adsl2Fit 2153 317 13:22 02/03/2004
Adsl2Fit 2111 427 13:43 02/03/2004
Adsl2Fit 2109 425 14:28 02/03/2004
Adsl2Fit 2137 425 15:13 02/03/2004
Adsl2Fit 2071 427 15:40 02/03/2004
Adsl2Fit 2140 427 16:17 02/03/2004

??
Rippi

Tja, ziet er beter uit ...

Van bij het begin van de problemen zijn er gelukzakken 8) geweest die geen problemen hadden. Daarna waren er nog gelukzakken 8) waarvoor de problemen opgelost waren ... jammer genoeg behoorde ik niet tot 1 van die 2 groepen ... :?

Wat ik wil zeggen, 1 zwaluw maakt geen zomer, dus duimen dat ik ( en al de andere A2F gebruikers uiteraard ) straks hetzelfde mag ervaren :!:
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Men upload blijkt altijd rond de 300 te zijn.En men download is rond de 2mbit.Dus men connectie zou normaal moete zijn.
Nu zou ik denken dat ik zou kunnen een game hosten,want dit lukte bijna nooit,dus probeer ik dit,wat blijkt,nog steeds hetzelfde probleem.Als ik dan naar een du-meter kijk,zie ik men upload gewoon zakken naar 0,en niet meer omhoog gaan,echt vervelend.
Ik snap er echt niks van.
Een game joine gaat nu wel stukke beter,omdat men dl terug beter is,maar de game die ik join loopt toch niet zo smooth als het zou moete zijn.
Zou het mischien mogelijk zijn omdat men dl of ul niet stabiel is dat er voor zou kunne zorge dat ik lag heb of dat de game crasht?
*zucht*
Rippi

Ik herbeleef mijn modem tijdperk, en weet je wat? Ik ben er nog blij om ook :lol: Beter modem snelheid dan geen snelheid ... :!:

Ik hoop dat het nog goed komt, morgen misschien?

En Davy ... toen er problemen waren zag ik op mijn trafiek grafiek ( zeg het eens 10x snel achter mekaar :P ) spikes dat het niet mooi was. Ik vermoed dat die spikes er nu nog steeds zijn, maar dat ze niet opvallen bij die hogere snelheid, maar wellicht wijzen ze op 1 of ander probleem. Verder neem ik aan dat je weet dat de up invloed heeft op de down ( mijn modem is bv. half-duplex ) en omgekeerd, wat uiteraard niet wil zeggen dat de up naar nul mag wegzakken ... ik wou dat ik jou problemen had :twisted: ( jij wilt in ieder geval NIET mijn problemen hebben 8) )
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

tja,ik heb adsl2fit genomen speciaal om te kunne hoste,maar ik kan zelfs al geen games meer joinen wat bij skynet geen enkel probleem was en wel met deze connectie,trek uw conclusie.
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”