Hallo kan mij iemand vertellen wat ik met dit probleem moet doen?
Your current download speed:
173kbit/s or 22kbyte/s
Your current upload speed:
416kbit/s or 52kbyte/s
vriendelijk dank Jo

.
. 

Ik hoop dat het snel word opgelost
   Ik hoop dat het snel word opgelost   

Wie weet ?
   Wie weet ?Vanmorgen zat ik nog met een internet verbinding waarmee ik niet eens de status pagina van A2F naar behoren kon downloaden ...Davy_117 schreef:Ziet er naar uit dat mijn connectie dan eindelijk in orde is geraakt:
Your current download speed:
2114kbit/s
or
264kbyte/s Your current upload speed:
322kbit/s
or
40kbyte/s

geweest die geen problemen hadden. Daarna waren er nog gelukzakken
  geweest die geen problemen hadden. Daarna waren er nog gelukzakken   waarvoor de problemen opgelost waren ... jammer genoeg behoorde ik niet tot 1 van die 2 groepen ...
 waarvoor de problemen opgelost waren ... jammer genoeg behoorde ik niet tot 1 van die 2 groepen ...  

Beter modem snelheid dan geen snelheid ...
  Beter modem snelheid dan geen snelheid ...   
  ) spikes dat het niet mooi was. Ik vermoed dat die spikes er nu nog steeds zijn, maar dat ze niet opvallen bij die hogere snelheid, maar wellicht wijzen ze op 1 of ander probleem. Verder neem ik aan dat je weet dat de up invloed heeft op de down ( mijn modem is bv. half-duplex ) en omgekeerd, wat uiteraard niet wil zeggen dat de up naar nul mag wegzakken ... ik wou dat ik jou problemen had
 ) spikes dat het niet mooi was. Ik vermoed dat die spikes er nu nog steeds zijn, maar dat ze niet opvallen bij die hogere snelheid, maar wellicht wijzen ze op 1 of ander probleem. Verder neem ik aan dat je weet dat de up invloed heeft op de down ( mijn modem is bv. half-duplex ) en omgekeerd, wat uiteraard niet wil zeggen dat de up naar nul mag wegzakken ... ik wou dat ik jou problemen had   ( jij wilt in ieder geval NIET mijn problemen hebben
 ( jij wilt in ieder geval NIET mijn problemen hebben   )
 )