Home pack4+nationaal unlimited

Plaats reactie
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Heb vandaag zoals de meeste Base klanten mijn Base factuur gekregen en wat ik vreemd vind dat ik alle gesprekken naar vaste toestellen van Telenet moet betalen. Ik heb Home pack 4 + nationaal unlimited en in het verleden moest ik de gespreken naar Telenet niet betalen. Zijn hier misschien nog userbase gebruikers die hetzelfde voor hebben.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

(3) free time: tarief uitsluitend van toepassing op nationale oproepen, tussen 17 en 8 uur van maandag tot vrijdag, 24 uur per dag tijdens het weekend en op feestdagen, van je vaste lijn naar een vaste lijn, behalve naar speciale nummers, internet- en Telenet-nummers. Een oproep naar een Telenet-nummer kost 0,10€ per minuut tussen 8 en 17 uur van maandag tot vrijdag, en 0,05€ tussen 17 en 8 uur van maandag tot vrijdag, plus de verbindingskost van 0,075€ per oproep.

http://www.base.be/nl/internet/producte ... uicktabs-8
Had je vroeger TELE2?
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Inderdaad, oude Tele2allin klant, maar ik betaal ieder maand 10 euro voor nationaal unlimited en dus zijn de gesprekken naar Telenet ook gratis tijdens piek en daluren.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Inderdaad, er is blijkbaar iets veranderd...
Alhoewel ze dit zelf al jaar en dag beweren (staat ook in de voorwaarden) was het bij mij nooit zo, dat Telenetnummers betalend waren in daluren.
Nu is het zover, ze volgen de letter van hun contract, en zo staat het er al in sinds het begin van de All In.
Ook ik krijg nu met m'n free time Telenetnummers aangerekend in de daluren. Dit is nog nooit gebeurd bij mij sinds de invoering van dat abo.

@Computerleek: Jij hebt national unlimited en jij zou ze inderdaad niet aangerekend mogen krijgen.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb nooit begrepen waarom Telenet geen "vaste lijn" zou zijn. :roll:
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Telent valt onder speciale voorwaarden, is bij vele operatoren zo.

In elk geval, dat die oproepen werden aangerekend is een fout in de billing.
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

Ook hier Telenet gesprekken tijdens de daluren aangerekend terwijl ik FreeTime heb.
Volgens de klantendienst is er een fout gemaakt en wordt het rechtgezet. Indien het teveel aangerekende bedrag < 10 euro zal dit gebeuren op de volgende factuur.

Frank.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

fuutje schreef:Ook hier Telenet gesprekken tijdens de daluren aangerekend terwijl ik FreeTime heb.
Volgens de klantendienst is er een fout gemaakt en wordt het rechtgezet. Indien het teveel aangerekende bedrag < 10 euro zal dit gebeuren op de volgende factuur.

Frank.

Klopt!
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Mijn vrouw heeft vandaag contact gehad met Base, hier is inderdaad een fout gemaakt bij de facturatie en ik zou de 40 euro van Telenet gesprekken terug gestort krijgen. Maandag moeten we terug contact opnemen.
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

De factuur is binnen.
De gesprekken naar Telenet zijn idd. afgehouden :-D .... maar voor de voorbije periode ook weer aangerekend tem. 27-02 :-( !
Dus weer eens bellen met de klantendienst.

Frank.
Gebruikersavatar
TanknaT
Pro Member
Pro Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:07
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 42 keer

Computerleek schreef:Inderdaad, oude Tele2allin klant, maar ik betaal ieder maand 10 euro voor nationaal unlimited en dus zijn de gesprekken naar Telenet ook gratis tijdens piek en daluren.

Nieuwe klanten betalen hiervoor - blijvend - niets meer. Is vanaf nu inbegrepen in het abonnement, behalve voor bestaande klanten. Die mogen 10 euro blijven betalen.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”