Home pack4+nationaal unlimited
-
- Member
Heb vandaag zoals de meeste Base klanten mijn Base factuur gekregen en wat ik vreemd vind dat ik alle gesprekken naar vaste toestellen van Telenet moet betalen. Ik heb Home pack 4 + nationaal unlimited en in het verleden moest ik de gespreken naar Telenet niet betalen. Zijn hier misschien nog userbase gebruikers die hetzelfde voor hebben.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
http://www.base.be/nl/internet/producte ... uicktabs-8(3) free time: tarief uitsluitend van toepassing op nationale oproepen, tussen 17 en 8 uur van maandag tot vrijdag, 24 uur per dag tijdens het weekend en op feestdagen, van je vaste lijn naar een vaste lijn, behalve naar speciale nummers, internet- en Telenet-nummers. Een oproep naar een Telenet-nummer kost 0,10€ per minuut tussen 8 en 17 uur van maandag tot vrijdag, en 0,05€ tussen 17 en 8 uur van maandag tot vrijdag, plus de verbindingskost van 0,075€ per oproep.
Had je vroeger TELE2?
-
- Member
Inderdaad, oude Tele2allin klant, maar ik betaal ieder maand 10 euro voor nationaal unlimited en dus zijn de gesprekken naar Telenet ook gratis tijdens piek en daluren.
- filipi
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Inderdaad, er is blijkbaar iets veranderd...
Alhoewel ze dit zelf al jaar en dag beweren (staat ook in de voorwaarden) was het bij mij nooit zo, dat Telenetnummers betalend waren in daluren.
Nu is het zover, ze volgen de letter van hun contract, en zo staat het er al in sinds het begin van de All In.
Ook ik krijg nu met m'n free time Telenetnummers aangerekend in de daluren. Dit is nog nooit gebeurd bij mij sinds de invoering van dat abo.
@Computerleek: Jij hebt national unlimited en jij zou ze inderdaad niet aangerekend mogen krijgen.
Alhoewel ze dit zelf al jaar en dag beweren (staat ook in de voorwaarden) was het bij mij nooit zo, dat Telenetnummers betalend waren in daluren.
Nu is het zover, ze volgen de letter van hun contract, en zo staat het er al in sinds het begin van de All In.
Ook ik krijg nu met m'n free time Telenetnummers aangerekend in de daluren. Dit is nog nooit gebeurd bij mij sinds de invoering van dat abo.
@Computerleek: Jij hebt national unlimited en jij zou ze inderdaad niet aangerekend mogen krijgen.
Ook hier Telenet gesprekken tijdens de daluren aangerekend terwijl ik FreeTime heb.
Volgens de klantendienst is er een fout gemaakt en wordt het rechtgezet. Indien het teveel aangerekende bedrag < 10 euro zal dit gebeuren op de volgende factuur.
Frank.
Volgens de klantendienst is er een fout gemaakt en wordt het rechtgezet. Indien het teveel aangerekende bedrag < 10 euro zal dit gebeuren op de volgende factuur.
Frank.
Klopt!fuutje schreef:Ook hier Telenet gesprekken tijdens de daluren aangerekend terwijl ik FreeTime heb.
Frank.
-
- Member
Mijn vrouw heeft vandaag contact gehad met Base, hier is inderdaad een fout gemaakt bij de facturatie en ik zou de 40 euro van Telenet gesprekken terug gestort krijgen. Maandag moeten we terug contact opnemen.
- TanknaT
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 42 keer
Nieuwe klanten betalen hiervoor - blijvend - niets meer. Is vanaf nu inbegrepen in het abonnement, behalve voor bestaande klanten. Die mogen 10 euro blijven betalen.Computerleek schreef:Inderdaad, oude Tele2allin klant, maar ik betaal ieder maand 10 euro voor nationaal unlimited en dus zijn de gesprekken naar Telenet ook gratis tijdens piek en daluren.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing