eerlijk gezegd vind ik een blog of iets dergelijks dan veel toepasselijker, .. twitter daarin tegen is niets nieuws, .. je kan het vergelijjken met een agenda, waar dit vooral nuttig is, is bv in bedrijven waar verschillende mensen onderhoud verrichten aan machines waar men dan kan zien wat er die dag voorgevallen is geweest maar echt voor de doorsnee mens zie ik het nut er niet van in, .. maar op zich is dat niet nieuw dit gebeurd al jaren binnen verschillende bedrijven, .. en omdat precies op het net te zetten, .. nu wat bepaalde politici doen en daarover twitteren, ik zie mijn belastingsgelden liever anders besteed, .. ze hebben het namelijk toch altijd zo druk, als ze dan perse willen het laten en doen willen loggen, .. dat vind ik een beetje frappant, .. als ze het dan toch zo druk hebben.
Stel u voor uw vrouw is aan het bevallen, ow ff wachten schat ff twitteren. in mijn ogen is het de bedoeling dat zoiets in real time gebeurd anders zie ik niet in waarom dit niet in een blog kan, gebeuren.