Neem deel aan het Twitterdebat over downloadlimieten

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Morgen bij Peetes & Pichal.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Challenge van een twitterdebat: proberen in 140 tekens jouw standpunt duidelijk te maken.
In plaats van een #hashtag af te spreken en daar op te filteren...

Ach ja, ik ben benieuwd wat er gezegd gaat worden, zal het wel via twitter volgen :)
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Downloadlimieten, mòet er daar zelfs nog over gedebatteerd worden?
Rode Melvin
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 nov 2009, 13:58

Dat vraag ik mij ook af eigenlijk... maar zolang 80% (gokje..) van de internetters tevreden zijn met die limieten (lees: ze komen er nooit over), zal er weinig veranderen.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Het valt me vooral op dat - hoe harder men protesteert -, hoe slechter de situatie er op wordt. Het aantal kruistochten dat Test Aankoop voert tegen download limieten, te dure telecom prijzen (internet - telefonie - gsm - sms - mobiel internet - ...) zijn niet meer op één hand te tellen. En dit ten spijt van allerhande petities, facebook groepen, debatten,...

Wat hebben we de laatste jaren bereikt? Ohja, Scarlet is eigendom van Belgacom geworden. Kleine providers die vroeger het Scarlet netwerk konden gebruiken, werden overgeleverd aan Belgacom (samen met het ganse VDSL2 verhaal). En bij Telenet? Wel, ze zijn nog steeds de snelste (en dat willen ze ongetwijfeld blijven). Case closed dus...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

We hebben wel meer dan een verdubbeling van de limieten gekend, hé (van 12 naar 25)! ;)
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Euhm TomG, denk niet dat de resellers van het vroegere scarlet netwerk nu opeens hun downloadlimieten gaan verlagen (op turboline), die limieten zijn redelijk toch..gemiddeld 100 gig tot +100 (dxadsl,edpnet..).En vergeet onze pionier niet hé....dommel standaard 100-200 gig, vdsl2 500 gig en hun unlimited abbo's.Er is dus redelijk wat vooruitgang geboekt op het vlak van downloadlimieten enkel niet bij die grote 2 :cop: ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

TomG schreef:Downloadlimieten, mòet er daar zelfs nog over gedebatteerd worden?


Ja, en niet meteen om de limieten op zich, maar vooral om hun verbondenheid met de prijs (die eveneens veel te duur is).
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik vrees nu meer voor die creatieve belastingen dan voor het stilstaan van limieten.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”