Neem deel aan het Twitterdebat over downloadlimieten
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Morgen bij Peetes & Pichal.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Challenge van een twitterdebat: proberen in 140 tekens jouw standpunt duidelijk te maken.
In plaats van een #hashtag af te spreken en daar op te filteren...
Ach ja, ik ben benieuwd wat er gezegd gaat worden, zal het wel via twitter volgen
In plaats van een #hashtag af te spreken en daar op te filteren...
Ach ja, ik ben benieuwd wat er gezegd gaat worden, zal het wel via twitter volgen
-
- Starter
Dat vraag ik mij ook af eigenlijk... maar zolang 80% (gokje..) van de internetters tevreden zijn met die limieten (lees: ze komen er nooit over), zal er weinig veranderen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Het valt me vooral op dat - hoe harder men protesteert -, hoe slechter de situatie er op wordt. Het aantal kruistochten dat Test Aankoop voert tegen download limieten, te dure telecom prijzen (internet - telefonie - gsm - sms - mobiel internet - ...) zijn niet meer op één hand te tellen. En dit ten spijt van allerhande petities, facebook groepen, debatten,...
Wat hebben we de laatste jaren bereikt? Ohja, Scarlet is eigendom van Belgacom geworden. Kleine providers die vroeger het Scarlet netwerk konden gebruiken, werden overgeleverd aan Belgacom (samen met het ganse VDSL2 verhaal). En bij Telenet? Wel, ze zijn nog steeds de snelste (en dat willen ze ongetwijfeld blijven). Case closed dus...
Wat hebben we de laatste jaren bereikt? Ohja, Scarlet is eigendom van Belgacom geworden. Kleine providers die vroeger het Scarlet netwerk konden gebruiken, werden overgeleverd aan Belgacom (samen met het ganse VDSL2 verhaal). En bij Telenet? Wel, ze zijn nog steeds de snelste (en dat willen ze ongetwijfeld blijven). Case closed dus...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Euhm TomG, denk niet dat de resellers van het vroegere scarlet netwerk nu opeens hun downloadlimieten gaan verlagen (op turboline), die limieten zijn redelijk toch..gemiddeld 100 gig tot +100 (dxadsl,edpnet..).En vergeet onze pionier niet hé....dommel standaard 100-200 gig, vdsl2 500 gig en hun unlimited abbo's.Er is dus redelijk wat vooruitgang geboekt op het vlak van downloadlimieten enkel niet bij die grote 2 ...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ja, en niet meteen om de limieten op zich, maar vooral om hun verbondenheid met de prijs (die eveneens veel te duur is).TomG schreef:Downloadlimieten, mòet er daar zelfs nog over gedebatteerd worden?