ADSL2(+) of VDSL? Beschikbaarheid.
Hallo,
Ik ben al jaren Skynet klant en heb sindsdien ook een USR wireless ADSL modem. Ik heb hier verder eigenlijk nooit bij stilgestaan. Maar nu is deze modem stuk en heb ik van een collega een andere ADSL2+ modem ter vervanging gekregen.
Wanneer ik deze nu automatisch het signaal laat detecteren geeft deze niet aan dat de lijn ADSL2 is. Ook niet trouwens bij manuele configuratie. Ik heb dus blijkbaar nog een gewone ADSL connectie.
Is er ergens een site waar ik via nijn adres kan nagaan welk type ADSL/VDSL er beschikbaar is op mijn lijn?
En indien ADSL/VDSL beschikbaar is, moet ik dan een bepaalde procedure volgen bij Belgacom om deze te activeren?
Alvast bedankt.
Koen
Ik ben al jaren Skynet klant en heb sindsdien ook een USR wireless ADSL modem. Ik heb hier verder eigenlijk nooit bij stilgestaan. Maar nu is deze modem stuk en heb ik van een collega een andere ADSL2+ modem ter vervanging gekregen.
Wanneer ik deze nu automatisch het signaal laat detecteren geeft deze niet aan dat de lijn ADSL2 is. Ook niet trouwens bij manuele configuratie. Ik heb dus blijkbaar nog een gewone ADSL connectie.
Is er ergens een site waar ik via nijn adres kan nagaan welk type ADSL/VDSL er beschikbaar is op mijn lijn?
En indien ADSL/VDSL beschikbaar is, moet ik dan een bepaalde procedure volgen bij Belgacom om deze te activeren?
Alvast bedankt.
Koen
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
http://www.belgacomtv.be/#request=home
u klik op beschikbaarheid en u vult in
ik geloof
2 tvs adsl2+
2tv en hd kwaliteit vdsl
u klik op beschikbaarheid en u vult in
ik geloof
2 tvs adsl2+
2tv en hd kwaliteit vdsl
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
ja
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Dat betekent ADSL2+ want Belgacom TV kan met ADSL2+, VDSL en VDSL2 werken maar niet met ADSL (of SDSL om compleet te zijn).kojtl1000 schreef:1 TV en geen HD. Betekent dit gewoon ADSL of ADSL2?proximusboy schreef:http://www.belgacomtv.be/#request=home
ik geloof
2 tvs adsl2+
2tv en hd kwaliteit vdsl
ik ben ook al jaren klant bij belgacom
nu met verhoging van snelheid blijft mijn snelheid steken bij 4.6 megabits heb ADSL GO en router van linsys WAG354G model
heb ook nagezien voor beschikbaarheid van belgacom tv en er stond
belgacom tv ja
aantal tvs 2
HD ja
wat moet ik doen voor optimale gebruik moet ik nieuwe router kopen of telefoneren voor het activatie of moet ik soms mijn router configureren denk niet
dat het zal helpen mijn huidige router is te oud voor deze technologie
bbox wil ik niet slechte toestel heb ervaring bij vrienden
nu met verhoging van snelheid blijft mijn snelheid steken bij 4.6 megabits heb ADSL GO en router van linsys WAG354G model
heb ook nagezien voor beschikbaarheid van belgacom tv en er stond
belgacom tv ja
aantal tvs 2
HD ja
wat moet ik doen voor optimale gebruik moet ik nieuwe router kopen of telefoneren voor het activatie of moet ik soms mijn router configureren denk niet
dat het zal helpen mijn huidige router is te oud voor deze technologie
bbox wil ik niet slechte toestel heb ervaring bij vrienden
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
1 TV geen HDquistnix schreef:Dat betekent ADSL2+ want Belgacom TV kan met ADSL2+, VDSL en VDSL2 werken maar niet met ADSL (of SDSL om compleet te zijn).kojtl1000 schreef:1 TV en geen HD. Betekent dit gewoon ADSL of ADSL2?proximusboy schreef:http://www.belgacomtv.be/#request=home
ik geloof
2 tvs adsl2+
2tv en hd kwaliteit vdsl
Nope dat is gewone adsl1 _ (zoals hier, heb de test ook nog eens gedaan en weet dat hier geen Adsl2+ en geen Vdsl2 beschikbaar!)
daarom ben ik iets meer dan een jaar geleden overgestapt naar telenet omdat hier enkel gewone adsl aanwezig is
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
U kunt contact opnemen met een van onze verkooppunten. Die kunnen samen met u bekijken via welke modem u vandaag surft en u eventueel een upgrade voorstellen.reis schreef:ik ben ook al jaren klant bij belgacom
nu met verhoging van snelheid blijft mijn snelheid steken bij 4.6 megabits heb ADSL GO en router van linsys WAG354G model
heb ook nagezien voor beschikbaarheid van belgacom tv en er stond
belgacom tv ja
aantal tvs 2
HD ja
wat moet ik doen voor optimale gebruik moet ik nieuwe router kopen of telefoneren voor het activatie of moet ik soms mijn router configureren denk niet
dat het zal helpen mijn huidige router is te oud voor deze technologie
bbox wil ik niet slechte toestel heb ervaring bij vrienden
Neem contact op met een verkooppunt van Belgacom om na te gaan of uw lijn kan worden opgewaardeerd naar de VDSL2-technologie. Voor een vaste kostprijs van € 50 (gratis op aanvraag van de klant in het kader van de verbetering van onze internetproducten) ontvangt u een nieuwe B-Box 2-modem met installatiekit.
VDSL2 is blijkbaar bij jou beschikbaar, dus je kan opwaarderen naar VDSL2.... maar je wil die B-Box 2-modem blijkbaar niet. wel een probleem want als je zelf een VDSL2 modem moet aankopen zijn die duur
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ach ja, dat kan natuurlijk, op voorwaarde dat je geen Belgacom TV hebt. Ik ging er van uit dat dit wel het geval was, sorry.Patje schreef:Nope dat is gewone adsl1 _ (zoals hier, heb de test ook nog eens gedaan en weet dat hier geen Adsl2+ en geen Vdsl2 beschikbaar!)
daarom ben ik iets meer dan een jaar geleden overgestapt naar telenet omdat hier enkel gewone adsl aanwezig is
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
- Locatie: Lokeren
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Belgacom laat officeel alleen de bbox2 toe (dat is een Sagem f@st 3464), en zolang je de wifi niet gebruikt is ie stabiel genoegxenne schreef: VDSL2 is blijkbaar bij jou beschikbaar, dus je kan opwaarderen naar VDSL2.... maar je wil die B-Box 2-modem blijkbaar niet. wel een probleem want als je zelf een VDSL2 modem moet aankopen zijn die duur
Allereerst: de beschikbaarheidstool vertelt me hier dat ik 1 tv kan aansluiten (geen HD).
- 4 maanden geleden had ik adsl (een stabiele 4.6mbit)
- door een of andere promo krijgen we gratis belgacomtv. Door redelijk wat f*** aan belgacom kant zitten we een week zonder internet (en dus ook geen tv). We waren de boel grondig beu waardoor het al na die eerste week reeds niet meer hoefde en we de decoder en modem hebben teruggestuurd. Nog een week later, na het fixen van de aansluitingen in de straat, zit ik blijkbaar op adsl2+. Hoera, rond de 10mbit!
- begin maart een upgrade naar belgacom intense (tijdig aangevraagd, helaas weer de mist in gegaan omdat een bc medewerker het niet of verkeerd heeft ingevoerd). Wat merk ik vandaag? Teruggezet op adsl en terug naar 4.6mbit ...
Ik kan ondertussen boeken vullen met mijn "avonturen" met belgacom van de afgelopen 10-15j. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt (zelfs niet in de begindagen van adsl) dat iets van de eerste keer correct opgeleverd werd!
Het wordt weer een fijne belevenis maandag in de belgacom winkel ...
- 4 maanden geleden had ik adsl (een stabiele 4.6mbit)
- door een of andere promo krijgen we gratis belgacomtv. Door redelijk wat f*** aan belgacom kant zitten we een week zonder internet (en dus ook geen tv). We waren de boel grondig beu waardoor het al na die eerste week reeds niet meer hoefde en we de decoder en modem hebben teruggestuurd. Nog een week later, na het fixen van de aansluitingen in de straat, zit ik blijkbaar op adsl2+. Hoera, rond de 10mbit!
- begin maart een upgrade naar belgacom intense (tijdig aangevraagd, helaas weer de mist in gegaan omdat een bc medewerker het niet of verkeerd heeft ingevoerd). Wat merk ik vandaag? Teruggezet op adsl en terug naar 4.6mbit ...
Ik kan ondertussen boeken vullen met mijn "avonturen" met belgacom van de afgelopen 10-15j. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt (zelfs niet in de begindagen van adsl) dat iets van de eerste keer correct opgeleverd werd!
Het wordt weer een fijne belevenis maandag in de belgacom winkel ...
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
En toch is dit een verhaal dat maar 1 op de 100 meemaakt. Ikzelf ben op een bepaald moment naar de teleboetiek gegaan om Belgacom TV en iTalk aan te vragen. Ik kreeg de BBOX2 modem in de teleboetiek en toen ik die aansloot met het DIY principe was ik verbaasd dat ALLES, maar dan ook echt ALLES, correct geconfigureerd was. Belgacom TV werkte onmiddellijk, VOIP/I-Talk werkte onmiddellijk, Internet werkte onmiddellijk. En ik moest niets, maar dan ook niets manueel configureren. Het toppunt van klantvriendelijkheid !!
Vandaag eens langsgeweest in een belgacomwinkel. Vriendelijke dame, deed zeker haar best om me te helpen.
Uitleg gedaan dat ik teruggezet ben van adsl2+ naar adsl sinds ik een intense abo heb. Ze controleert wat er mogelijk is op mijn lijn. Blijkbaar enkel adsl 4mbit. Ik leg uit dat ik sinds kort altijd syncte aan een veel hogere snelheid op adsl2+. Ze probeert adsl2+ te forceren, blijkbaar kan dit enkel bij een pro compact abo. Ze checkt met een technische contact, blijkbaar is echt enkel adsl mogelijk. Ik vermeld dat ik even belgacomtv gehad heb, maar door een hele hoop problemen is dat na enkele dagen terug opgezegd geweest. Ik informeer of ik adsl2+ kan nemen indien ik terug belgacomtv neem. Blijkt ook niet te kunnen.
Het gesprek eindigt met: "U betaalt nu iets voor wat u niet kan krijgen, we raden u aan om een lager abo te nemen. Er is vast iets in de straat veranderd waardoor adsl2+ niet meer mogelijk is." Het is correct van haar om te zeggen dat het abo nu wel wat van zijn voordelen verliest, maar dat er iets in de straat zou veranderd zijn lijkt me toch wel sterk ...
*zucht*
Uitleg gedaan dat ik teruggezet ben van adsl2+ naar adsl sinds ik een intense abo heb. Ze controleert wat er mogelijk is op mijn lijn. Blijkbaar enkel adsl 4mbit. Ik leg uit dat ik sinds kort altijd syncte aan een veel hogere snelheid op adsl2+. Ze probeert adsl2+ te forceren, blijkbaar kan dit enkel bij een pro compact abo. Ze checkt met een technische contact, blijkbaar is echt enkel adsl mogelijk. Ik vermeld dat ik even belgacomtv gehad heb, maar door een hele hoop problemen is dat na enkele dagen terug opgezegd geweest. Ik informeer of ik adsl2+ kan nemen indien ik terug belgacomtv neem. Blijkt ook niet te kunnen.
Het gesprek eindigt met: "U betaalt nu iets voor wat u niet kan krijgen, we raden u aan om een lager abo te nemen. Er is vast iets in de straat veranderd waardoor adsl2+ niet meer mogelijk is." Het is correct van haar om te zeggen dat het abo nu wel wat van zijn voordelen verliest, maar dat er iets in de straat zou veranderd zijn lijkt me toch wel sterk ...
*zucht*
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En er is absoluut geen mogelijkheid van VDSL2? Spijtig dan wel.
Dat ze je omzetten naar een lager abonnement is allemaal goed en wel, maar je verliest ook wel aan datavolume. Als je van Intense komt en je gaat naar Comfort, dat is meer dan de riem strak aanspannen.
Dat ze je omzetten naar een lager abonnement is allemaal goed en wel, maar je verliest ook wel aan datavolume. Als je van Intense komt en je gaat naar Comfort, dat is meer dan de riem strak aanspannen.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ze kon je moeilijk Telenet aanbevelen hecalculon schreef:Het gesprek eindigt met: "U betaalt nu iets voor wat u niet kan krijgen, we raden u aan om een lager abo te nemen.
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03 maa 2010, 12:45
Vorige week ook (nog) eens binnengestapt in een Belgacom-winkel.
Herhaaldelijk werd me in het verleden gezegd, "waarschijnlijk volgend jaar/tegen het jaareinde/tegen de zomer" kan u VDSL nemen.
Nu dus opnieuw geinformeerd: "nee, meneer, nog niet beschikbaar"
Ik vraag, denkende dat Belgacom professioneel bezig is en dus wellicht duidelijk planmatig werkt, voor wanneer de VDSL-uitrol van mijn gemeente dan wel gepland is.
"Ho meneer, maar dat weten wij niet hoor..." Zeer informatief naar de klant toe, zoveel is duidelijk.
Dat van dat professionalisme zal weer net teveel van het goede zijn zeker ...
Maar eind goed, al goed : ze konden me wel verzekeren dat "tegen 2015 alles in orde zou zijn" . Je kan niet geloven hoe blij ik daar mee was !
Herhaaldelijk werd me in het verleden gezegd, "waarschijnlijk volgend jaar/tegen het jaareinde/tegen de zomer" kan u VDSL nemen.
Nu dus opnieuw geinformeerd: "nee, meneer, nog niet beschikbaar"
Ik vraag, denkende dat Belgacom professioneel bezig is en dus wellicht duidelijk planmatig werkt, voor wanneer de VDSL-uitrol van mijn gemeente dan wel gepland is.
"Ho meneer, maar dat weten wij niet hoor..." Zeer informatief naar de klant toe, zoveel is duidelijk.
Dat van dat professionalisme zal weer net teveel van het goede zijn zeker ...
Maar eind goed, al goed : ze konden me wel verzekeren dat "tegen 2015 alles in orde zou zijn" . Je kan niet geloven hoe blij ik daar mee was !
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Amai, dat gij content zijt met "binnen een jaar of vijf". In die 5 jaar kan er al zoveel veranderen, ook op het vlak van internet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
het klopt inderdaad dat de mensen in de verkoop geen zicht op de planning van de uitrol van vdsl2 hebben.TypischBelgisch schreef:Vorige week ook (nog) eens binnengestapt in een Belgacom-winkel.
Herhaaldelijk werd me in het verleden gezegd, "waarschijnlijk volgend jaar/tegen het jaareinde/tegen de zomer" kan u VDSL nemen.
Nu dus opnieuw geinformeerd: "nee, meneer, nog niet beschikbaar"
Ik vraag, denkende dat Belgacom professioneel bezig is en dus wellicht duidelijk planmatig werkt, voor wanneer de VDSL-uitrol van mijn gemeente dan wel gepland is.
"Ho meneer, maar dat weten wij niet hoor..." Zeer informatief naar de klant toe, zoveel is duidelijk.
Dat van dat professionalisme zal weer net teveel van het goede zijn zeker ...
Maar eind goed, al goed : ze konden me wel verzekeren dat "tegen 2015 alles in orde zou zijn" . Je kan niet geloven hoe blij ik daar mee was !
dit hoeft ook niet.
het is aan de klant om regelmatig te informeren of het beschikbaar is of niet.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03 maa 2010, 12:45
Voila, als dat geen service is voor de klant van Belgacom; ik hoef alleen maar, tussen nu en 2015, om de paar maanden te informeren of het beschikbaar is of niet .het klopt inderdaad dat de mensen in de verkoop geen zicht op de planning van de uitrol van vdsl2 hebben.
dit hoeft ook niet.
het is aan de klant om regelmatig te informeren of het beschikbaar is of niet.
En dat informeren bij Belgacom is zelfs helemaal gratis, dat is ook meegenomen !
Als je als consument een product of service wil bestellen, dan kan je toch niet verlangen dat men je gaat zeggen wanneer dat product of die service beschikbaar zal zijn ! Dat zou echt wel te veel gevraagd zijn hé.
Die overdreven veeleisendheid van sommige consumenten toch !
- Devilzown
- Elite Poster
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Die roll-outs worden gepland aan de hand van de vraag die ernaar is.
Degene waar er veel interesse is worden eerst in orde gebracht, dus informeren ernaar helpt.
Vaste planning is er dus ook niet, daarom kunnen ze je niet informeren.
Degene waar er veel interesse is worden eerst in orde gebracht, dus informeren ernaar helpt.
Vaste planning is er dus ook niet, daarom kunnen ze je niet informeren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
en als zo goed als alles uitgerold is? zoals hier....in welke periode kan ik dan de activatie van vdsl verwachten? enkele maanden een jaar?Devilzown schreef:Die roll-outs worden gepland aan de hand van de vraag die ernaar is.
Degene waar er veel interesse is worden eerst in orde gebracht, dus informeren ernaar helpt.
Vaste planning is er dus ook niet, daarom kunnen ze je niet informeren.
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Vandaag eens gaan horen in het o zo onvriendelijke belgacom center hier :s
Wat ik te horen kreeg is dat ze normaal dit jaar verwachten overal VDSL te hebben, maar dat het er vooral van afhangt of ze van de gemeente mogen breken in de straat.
Komaan zeg, 'k woon op 500m wegenafstand van het centrum van een dorp, maar beter dan 4,6 mbit is niet mogelijk hoor
Wat ik te horen kreeg is dat ze normaal dit jaar verwachten overal VDSL te hebben, maar dat het er vooral van afhangt of ze van de gemeente mogen breken in de straat.
Komaan zeg, 'k woon op 500m wegenafstand van het centrum van een dorp, maar beter dan 4,6 mbit is niet mogelijk hoor
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Is natuurlijk wel zo. Als ze geen toestemming van de stad krijgen om de straat open te leggen, kunnen ze niet beginnen aan hun uitbreidingen.
Bij mij is VDSL ook niet mogelijk in mijn straat.
In de 2 aanpalmende en 2 parallelle straten daarentegen wel..
En ivm 'informeren helpt': De dame in kwestie in de winkel heeft gewoon op dezelfde website gekeken als waar wij kijken (voor de tv verbindingen). Nergens iets anders genoteerd.. Dus in hoeverre informeren helpt?
Misschien moet ik dan maar continu op die website adressen uit m'n straat ingeven
Ze zeiden wel dat ze iedereen in de straat (die wss bij belgacom zit) informeren wanneer het beschikbaar zou zijn.
Nuja, hopelijk is er tegen dat 't hier beschikbaar is, 'n deftige router bij ingesloten
In de 2 aanpalmende en 2 parallelle straten daarentegen wel..
En ivm 'informeren helpt': De dame in kwestie in de winkel heeft gewoon op dezelfde website gekeken als waar wij kijken (voor de tv verbindingen). Nergens iets anders genoteerd.. Dus in hoeverre informeren helpt?
Misschien moet ik dan maar continu op die website adressen uit m'n straat ingeven
Ze zeiden wel dat ze iedereen in de straat (die wss bij belgacom zit) informeren wanneer het beschikbaar zou zijn.
Nuja, hopelijk is er tegen dat 't hier beschikbaar is, 'n deftige router bij ingesloten
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Het is altijd de bedoeling geweest dat iedereen na het verlof vdsl zou hebben.
Dus kan ik wel ergens die verkoper volgen als hij zegt tegen het einde van het jaar heeft iedereen vdsl.
Dit zou ik als verkoper ook zeggen.
Dus kan ik wel ergens die verkoper volgen als hij zegt tegen het einde van het jaar heeft iedereen vdsl.
Dit zou ik als verkoper ook zeggen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Wat een lachertje, zal nog enkele jaren duren vooraleer er bij iedereen Vdsl beschikbaar is.....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Iedereen? Dat zie ik niet gebeuren hoor. Na het verlof is voor mij trouwens tot aan het verlof van volgend jaar. En dan nog... 100% is wel heel erg veel.proximusboyke schreef:Het is altijd de bedoeling geweest dat iedereen na het verlof vdsl zou hebben.
Dus kan ik wel ergens die verkoper volgen als hij zegt tegen het einde van het jaar heeft iedereen vdsl.
Dit zou ik als verkoper ook zeggen.