Ik heb telefonisch contact gehad met een vriendelijke helpdeskmedewerker. Ik geloof ook niet dat e-mails snel behandelt zullen worden, ook al geven ze dit als enige mogelijkheid aan op hun website. Daarvoor hebben ze teveel klanten
Het kan aan de ADSL splitter liggen, volgens het antwoord. Men ziet dat de kwaliteit van de lijn zeer slecht is. De kans dat het aan een kapotte splitter ligt zou 90% zijn.
Nu heb ik al mijn splitters weggeven, en zou ik dus een nieuwe moeten halen...geen probleem. Maar omdat ik toevallig nog telefoononderdelen heb, heb ik de splitter vervangen. Ik kan op het internet, maar weer valt deze na een minuut of langer uit. Eerst geen kiestoon, en dan dat er geen contact gemaakt kan worden met de externe computer.
Moet ik nu alsnog een splitter halen, of heb ik dit nu uitgetest met een gewone telefoononderdeel?
Komt een dom blondje een café binnen en zegt:"Achttien glazen bier graag!". Zegt de barman:"Zoveel!?" Waarop het domme blondje antwoordt:"Er staat toch 18+!!".