Zitten jullie ook met uitvallende internet?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
mohamed
Starter
Starter

Hallo,

Hebben de leden hier ook last van een continu uitvallende internetaansluiting (om de minuut :bang: )? Het is me eerder overkomen, en toen lag het aan een probleem bij Belgacom. Het is om gek van te worden. :eek:

gr.
Komt een dom blondje een café binnen en zegt:"Achttien glazen bier graag!". Zegt de barman:"Zoveel!?" Waarop het domme blondje antwoordt:"Er staat toch 18+!!".
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Hier geen problemen. Helpdesk bellen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
mohamed
Starter
Starter

Ik heb een e-mail gestuurd, omdat dit blijkbaar de enige mogelijkheid is geworden om een internetprobleem door te geven.

Vandaag gaat het een stuk beter en valt het om de 5 minuten uit :banana: Hopelijk kan ik dit snel oplossen, want heb voor mijn werk het internet nodig tijdens het weekend.

gr.
Komt een dom blondje een café binnen en zegt:"Achttien glazen bier graag!". Zegt de barman:"Zoveel!?" Waarop het domme blondje antwoordt:"Er staat toch 18+!!".
Goztow
userbase crew
userbase crew

Die e-mails worden nie gelezen: altijd bellen.
mohamed
Starter
Starter

Ik heb telefonisch contact gehad met een vriendelijke helpdeskmedewerker. Ik geloof ook niet dat e-mails snel behandelt zullen worden, ook al geven ze dit als enige mogelijkheid aan op hun website. Daarvoor hebben ze teveel klanten :-)

Het kan aan de ADSL splitter liggen, volgens het antwoord. Men ziet dat de kwaliteit van de lijn zeer slecht is. De kans dat het aan een kapotte splitter ligt zou 90% zijn.

Nu heb ik al mijn splitters weggeven, en zou ik dus een nieuwe moeten halen...geen probleem. Maar omdat ik toevallig nog telefoononderdelen heb, heb ik de splitter vervangen. Ik kan op het internet, maar weer valt deze na een minuut of langer uit. Eerst geen kiestoon, en dan dat er geen contact gemaakt kan worden met de externe computer.

Moet ik nu alsnog een splitter halen, of heb ik dit nu uitgetest met een gewone telefoononderdeel?
Goztow
userbase crew
userbase crew

Stop je router direct (zonder enige splitter) op de plaats waar je telefoonlijn binnenkomt en test zo. Probeer ook met een andere router (even lenen van iemand als het kan).
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Sluit is aan zonder splitter.
Sluit is aan waar de lijn binnenkomt.
Probeer een andere modem indien mogelijk.

Indien geen verbetering, vraag technieker.
mohamed
Starter
Starter

Bedankt voor de adviezen! Ik heb het ook met een nieuwe splitter uitgetest, maar zonder resultaat. Vandaag nogmaals gebeld met Belgacom en ze hebben de snelheid verlaagd (merk het niet echt), en tot nu toe loopt het goed. :-) Volgens de medewerker kan het aan de modem liggen. Het gaat om een Speed Touch USB (groene "pad").

Maar ik heb ondertussen wel een draadloze modem-router besteld, want na 9 jaar stabiele dienst mag het wel op rust :P Als de nieuwe modem geïnstalleerd is gaan ze de snelheid terug verhogen. De Belgacom service is top :thumbs:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”