Als het van Telenet CEO Duco Sickinghe afhangt, volgen er in de kabelsector geen prijsverlagingen. Dat adviseerde hij ook aan ruim 250 kabeloperatoren van over de hele wereld op de jaarlijkse editie van het kabelcongres EuroSummit in Lissabon.
Sickinghe adviseert de kabelaars zo snel mogelijk uit de prijscompetitie te stappen. De kabeloperatoren kunnen zich wel onderscheiden in de service. ‘Het is service, service, service.’ vindt hij. Volgens de topman wordt de kabelsector gekenmerkt door hoge investeringen, prijsconcurrentieel werken is volgens hem zelfmoord.
meer op mijn blog.
Telenet CEO adviseert kabelaars geen prijsverlagingen...
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Als dat letterlijk zijn woorden zijn, dan waagt hij zich op zeer glad eis. De Europese authoriteiten hebben al miljoenen hoge boetes uitgeschreven tegen bedrijven die zich "anti-competitief" opstellen. Daar kunnen ze niet mee lachen !!Lord Utopia schreef:Sickinghe adviseert de kabelaars zo snel mogelijk uit de prijscompetitie te stappen. ‘Het is service, service, service.’ vindt hij. Volgens de topman wordt de kabelsector gekenmerkt door hoge investeringen, prijsconcurrentieel werken is volgens hem zelfmoord.
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik lees niet dat hij zich anti-competitief wil opstellen, wel dat hij de competitie niet wil aangaan op kost maar wel op service. Qua regelgeving niets mee verkeerd.philippe.deleye schreef:Als dat letterlijk zijn woorden zijn, dan waagt hij zich op zeer glad eis. De Europese authoriteiten hebben al miljoenen hoge boetes uitgeschreven tegen bedrijven die zich "anti-competitief" opstellen. Daar kunnen ze niet mee lachen !!Lord Utopia schreef:Sickinghe adviseert de kabelaars zo snel mogelijk uit de prijscompetitie te stappen. ‘Het is service, service, service.’ vindt hij. Volgens de topman wordt de kabelsector gekenmerkt door hoge investeringen, prijsconcurrentieel werken is volgens hem zelfmoord.
Philippe.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ja I know... dat gebeurt nu eenmaal soms eens, zo van die oerdomme fouten.KK schreef:Even ter informatie: het is onderscheiden en niet onderschijden.Lord Utopia schreef:De kabeloperatoren kunnen zich wel onderschijden in de service.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Goede Waar leveren voor de Klant z'n geld was vroeger een erezaak - nu is dat blijkbaar een knipoog die verboden prijsafspraken moet omzeilen.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
persoonlijk denk ik dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben !
upc nl
30 Mbps geen data limiet onbeperkt bellen ganse dag + europa + digicorder 48 euro
telenet
25 Mbps 100gb data onbeperpk bellen gansen + europa + dicorder =98 euro
dusja moeten de andere al nie veel dalen in prijs
upc nl
30 Mbps geen data limiet onbeperkt bellen ganse dag + europa + digicorder 48 euro
telenet
25 Mbps 100gb data onbeperpk bellen gansen + europa + dicorder =98 euro
dusja moeten de andere al nie veel dalen in prijs
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
Die denk alleen aan zijn bonussen en z'n aandelen en geeft u gelijkproximusboy schreef:persoonlijk denk ik dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben !
Laatst gewijzigd door destertjes 12 nov 2009, 13:08, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 937
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
- Locatie: Hoboken
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
het moest mss " de kabeloperatoren kunnen zich wel onderschijTen in de service" zijn ofzoKK schreef:Even ter informatie: het is onderscheiden en niet onderschijden.Lord Utopia schreef:De kabeloperatoren kunnen zich wel onderschijden in de service.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
hij heeft ergens wel een punt dat klanten service belangrijk is...
maar bij Telenet hebben ze geen deftige service (belachelijke limieten, belachelijke digibox verplichtingen, etc) en dan nog eens veel te hoge tarieven...dus hij is wel de laatste die dan zo iets moet komen verkondigen!
maar bij Telenet hebben ze geen deftige service (belachelijke limieten, belachelijke digibox verplichtingen, etc) en dan nog eens veel te hoge tarieven...dus hij is wel de laatste die dan zo iets moet komen verkondigen!
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Service is één ding, daar kán je iets voor terug vragen, maar hoge prijzen kun je daarmee niet verantwoorden.
De kunst is: uw klanten zo goed en goedkoop mogelijk behandelen, want goedkoop is niet persé slecht. Dat is de kunst. Maar Telenet lijkt die kunst niet te willen kunnen.
De kunst is: uw klanten zo goed en goedkoop mogelijk behandelen, want goedkoop is niet persé slecht. Dat is de kunst. Maar Telenet lijkt die kunst niet te willen kunnen.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het begrip "service" is trouwens zeer variabel bij Telenet... van redelijk goed, tot absolute dieptepunten (en in m'n persoonlijke ervaringen ligt het aantal dieptepunt nog altijd ver voor op de andere).Lord Utopia schreef:Service is één ding
De vraag is trouwens als je een correct werkend product krijgt... is dit service, of gewoon een basisvereiste ? Wat verstaat Telenet dus onder service... bijvoorbeeld de mogelijkheid poorten te laten openzetten (wat bij BGC wel kan) is al niet mogelijk bij Telenet.
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
Awel ,over zo'n prutsen heb ik nu nog nooit gezeurrrixtr2504 schreef:
bijvoorbeeld de mogelijkheid poorten te laten openzetten (wat bij BGC wel kan) is al niet mogelijk bij Telenet.
'k weet ook niet wat ik met poorten kan(zou willen) aanvangen,hecht er geen belang aan.
Ps,; is maar een marginale opinie(opmerking),maar wie weet dat niet ? ?
Of kwam die opmerking van een ander kieken