Hoe dit komt weet ik niet, maar sinds een tijdje zijn er mensen die serieus kampen met adsl problemen bij base/tele2. Zo is er een koppel die een tijdje terug ineens geen internet meer hadden en volgens base/tele2 waren er problemen met de lijn. Uiteindelijk kregen ze een technieker over de vloer, een andere modem en het werkte weer.... voor heel even.
Nu is opnieuw hun internet foetsie en zeggen ze op de klantendienst doodleuk dat het niet mogelijk is voor hun om adsl te krijgen terwijl ze nu toch 9 maanden lang via tele2 hebben gesurft.
Wat rondzoeken en lijntesten leert me dat op hun lijn maximaal 6 mbit gehaald kan worden, dus om dan te gaan zeggen dat internet leveren op een adres onmogelijk is...
geen adsl meer tele2
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Hallo,
ik ken het gevoel
Ook hier van de ene dag op de andere nog maar een snelheid van 256 kbps. Eerst zou een technieker komen, maar die is nooit komen opdagen.
Nadien bleek de afstand tot de centrale te groot zijn. Nochtans ben ik niet verhuisd en heb ik van een aardverschuiving ook geen weet...
Zelfs op een aangetekend schrijven reageren ze niet. Ik heb in mijn brief gemeld dat ze zonder tegenbericht akkoord zijn dat ik mijn facturen niet meer hoef te betalen zolang het probleem niet opgelost is. Wordt dus ongetwijfeld vervolgd. Ik hou jullie op de hoogte.
ik ken het gevoel

Ook hier van de ene dag op de andere nog maar een snelheid van 256 kbps. Eerst zou een technieker komen, maar die is nooit komen opdagen.
Nadien bleek de afstand tot de centrale te groot zijn. Nochtans ben ik niet verhuisd en heb ik van een aardverschuiving ook geen weet...
Zelfs op een aangetekend schrijven reageren ze niet. Ik heb in mijn brief gemeld dat ze zonder tegenbericht akkoord zijn dat ik mijn facturen niet meer hoef te betalen zolang het probleem niet opgelost is. Wordt dus ongetwijfeld vervolgd. Ik hou jullie op de hoogte.
Allé goed om te horen dat hun ADSL probleem nog altijd niet opgelost is bij die mannen van Tele2/Base. Bevestigd nogmaals de goede beslissing om hen buiten te smijten na het niet kunnen leveren van hun product op een deftige manier.PumbaaH schreef:
Nu is opnieuw hun internet foetsie en zeggen ze op de klantendienst doodleuk dat het niet mogelijk is voor hun om adsl te krijgen terwijl ze nu toch 9 maanden lang via tele2 hebben gesurft.
.




Ik zou aanraden om regelmatige sneldheids testen uit te voeren, deze gegevens allemaal bijhouden en dan bij een aangetekend briefje voegen richting Tele2/Base. Het zou natuurlijk nog beter geweest zijn om ook zo een testen te hebben van voor de periode dat de problemen opdoken. Maar ja, begrijpelijk een mens denkt daar niet aan.
KPN (Tele2 en Base dus) hebben een rechtzaak lopen tegen Belgacom omtrent de wurgprijzen. Misschien is dat wel de straf van Belgacom tegenover de KPN (Tele2 en Base) klanten?


Kan je mij die mensen hun gegevens eens bezorgen? Dan kan ik kijkje nemen.PumbaaH schreef:Hoe dit komt weet ik niet, maar sinds een tijdje zijn er mensen die serieus kampen met adsl problemen bij base/tele2. Zo is er een koppel die een tijdje terug ineens geen internet meer hadden en volgens base/tele2 waren er problemen met de lijn. Uiteindelijk kregen ze een technieker over de vloer, een andere modem en het werkte weer.... voor heel even.
Nu is opnieuw hun internet foetsie en zeggen ze op de klantendienst doodleuk dat het niet mogelijk is voor hun om adsl te krijgen terwijl ze nu toch 9 maanden lang via tele2 hebben gesurft.
Wat rondzoeken en lijntesten leert me dat op hun lijn maximaal 6 mbit gehaald kan worden, dus om dan te gaan zeggen dat internet leveren op een adres onmogelijk is...
Is toch erg hé... de koe heeft haar uitwerpselen nog niet laten vallen, maar de numéro uno strontvlieg zit al wel weer der boven op.Zambo schreef: sneldheids testen uit te voeren, deze gegevens allemaal bijhouden en dan bij een aangetekend briefje voegen richting Tele2/Base. Het zou natuurlijk nog beter geweest zijn om ook zo een testen te hebben van voor de periode dat de problemen opdoken. Maar ja, begrijpelijk een mens denkt daar niet aan.
KPN (Tele2 en Base dus) hebben een rechtzaak lopen tegen Belgacom omtrent de wurgprijzen. Misschien is dat wel de straf van Belgacom tegenover de KPN (Tele2 en Base) klanten? Maar dit zullen we natuurlijk nooit te weten komen. men zal zulke informatie nooit wereldkundig maken.
Schrik dat je iets gaat missen misschien?