geen adsl meer tele2

Plaats reactie
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Hoe dit komt weet ik niet, maar sinds een tijdje zijn er mensen die serieus kampen met adsl problemen bij base/tele2. Zo is er een koppel die een tijdje terug ineens geen internet meer hadden en volgens base/tele2 waren er problemen met de lijn. Uiteindelijk kregen ze een technieker over de vloer, een andere modem en het werkte weer.... voor heel even.

Nu is opnieuw hun internet foetsie en zeggen ze op de klantendienst doodleuk dat het niet mogelijk is voor hun om adsl te krijgen terwijl ze nu toch 9 maanden lang via tele2 hebben gesurft.

Wat rondzoeken en lijntesten leert me dat op hun lijn maximaal 6 mbit gehaald kan worden, dus om dan te gaan zeggen dat internet leveren op een adres onmogelijk is...
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Hallo,

ik ken het gevoel :-(

Ook hier van de ene dag op de andere nog maar een snelheid van 256 kbps. Eerst zou een technieker komen, maar die is nooit komen opdagen.
Nadien bleek de afstand tot de centrale te groot zijn. Nochtans ben ik niet verhuisd en heb ik van een aardverschuiving ook geen weet...

Zelfs op een aangetekend schrijven reageren ze niet. Ik heb in mijn brief gemeld dat ze zonder tegenbericht akkoord zijn dat ik mijn facturen niet meer hoef te betalen zolang het probleem niet opgelost is. Wordt dus ongetwijfeld vervolgd. Ik hou jullie op de hoogte.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

PumbaaH schreef:
Nu is opnieuw hun internet foetsie en zeggen ze op de klantendienst doodleuk dat het niet mogelijk is voor hun om adsl te krijgen terwijl ze nu toch 9 maanden lang via tele2 hebben gesurft.
.


Allé goed om te horen dat hun ADSL probleem nog altijd niet opgelost is bij die mannen van Tele2/Base. Bevestigd nogmaals de goede beslissing om hen buiten te smijten na het niet kunnen leveren van hun product op een deftige manier. :bang: :banana: :cop: maar dit volledig :offtopic:

Ik zou aanraden om regelmatige sneldheids testen uit te voeren, deze gegevens allemaal bijhouden en dan bij een aangetekend briefje voegen richting Tele2/Base. Het zou natuurlijk nog beter geweest zijn om ook zo een testen te hebben van voor de periode dat de problemen opdoken. Maar ja, begrijpelijk een mens denkt daar niet aan.

KPN (Tele2 en Base dus) hebben een rechtzaak lopen tegen Belgacom omtrent de wurgprijzen. Misschien is dat wel de straf van Belgacom tegenover de KPN (Tele2 en Base) klanten? :lol: Maar dit zullen we natuurlijk nooit te weten komen. :cop: men zal zulke informatie nooit wereldkundig maken.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

PumbaaH schreef:Hoe dit komt weet ik niet, maar sinds een tijdje zijn er mensen die serieus kampen met adsl problemen bij base/tele2. Zo is er een koppel die een tijdje terug ineens geen internet meer hadden en volgens base/tele2 waren er problemen met de lijn. Uiteindelijk kregen ze een technieker over de vloer, een andere modem en het werkte weer.... voor heel even.

Nu is opnieuw hun internet foetsie en zeggen ze op de klantendienst doodleuk dat het niet mogelijk is voor hun om adsl te krijgen terwijl ze nu toch 9 maanden lang via tele2 hebben gesurft.

Wat rondzoeken en lijntesten leert me dat op hun lijn maximaal 6 mbit gehaald kan worden, dus om dan te gaan zeggen dat internet leveren op een adres onmogelijk is...

Kan je mij die mensen hun gegevens eens bezorgen? Dan kan ik kijkje nemen.

Zambo schreef: sneldheids testen uit te voeren, deze gegevens allemaal bijhouden en dan bij een aangetekend briefje voegen richting Tele2/Base. Het zou natuurlijk nog beter geweest zijn om ook zo een testen te hebben van voor de periode dat de problemen opdoken. Maar ja, begrijpelijk een mens denkt daar niet aan.

KPN (Tele2 en Base dus) hebben een rechtzaak lopen tegen Belgacom omtrent de wurgprijzen. Misschien is dat wel de straf van Belgacom tegenover de KPN (Tele2 en Base) klanten? Maar dit zullen we natuurlijk nooit te weten komen. men zal zulke informatie nooit wereldkundig maken.


Is toch erg hé... de koe heeft haar uitwerpselen nog niet laten vallen, maar de numéro uno strontvlieg zit al wel weer der boven op.
Schrik dat je iets gaat missen misschien?
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”