hier bij ons thuis hebben wij op het moment ADSL Go van Belgacom maar weten dat dat eigenlijk niet genoeg is voor ons. Wij zijn met ons vijf thuis en gaan altijd over ons downloadlimiet van 25 GB. Doordat we veel surfen, TV-shows downloaden, online gamen geraakt ons limiet redelijk vlug op. Nu wij willen veranderen en Dommel lijkt ons een goed alternatief.
Wij wonen in Gent en ADSL2+ is mogelijk bij ons volgens de site van Dommel. Het pakket dat we naar kijken is Cityconnect oftewel CityConnect Plus. Wij moeten eigenlijk geen ongelimiteerde download hebben. Wij zouden zeker niet boven 100 GB moeten geraken dus CityConnect zou wel perfect voor ons zijn. Nu mijn vragen, mijn vader werkt vanuit thuis uit en moet bijna heel de dag op de PC zitten en op internet. Ik heb veel gelezen dat Dommel wel soms kan platliggen, is dit waar? Ik woon nu in Gent dus ik denk dat ik dicht bij een centrale woon dus dat helpt ook zekers? Op het moment hebben we bij een downloadsnelheid van ongeveer 4Mbps en 0.45Mbps Uploadsnelheid. Nu dat is meer dan voldoende voor ons. Wij moeten geen razendsnel internet hebben dus als Dommel ongeveer zoveel kan aanbieden dan is dat perfect.
De grootste reden blijft wel de prijs, wij betalen nu ongeveer 40 euro per maand voor 25 GB downloadlimiet terwijl je bij Dommel voor 23.99 per maand 100 GB krijgt. Plus mijn vader moet meestal één of twee volumepacks kopen wegens dat we over ons limiet zijn. Dus mijn vraag is voor jullie, is Dommel aan te raden als jullie mijn situatie zo zien? Of raden jullie een ander provider aan? Alvast op voorhand bedankt voor jullie antwoorden.
Groeten,
Daniel
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)