Een domme vraag misschien: maar de gegevens die op dxADSL hun website staan zijn die eigenlijk nog up-to-date ?
Ik zie dat er aan die website sinds 2008 niets meer gewijzigd is.
Ook zou de raw copper daar maar 7 euro kosten? Ik dacht dat Belgacom hier ondertussen 10 euro voor vroeg ?
Is hun ADSL betrouwbaar ? Veel / weinig /geen uitval ?
Status dxADSL ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik dacht het wel, als er niets veranderd moet je niet updaten he..Quinix schreef:Een domme vraag misschien: maar de gegevens die op dxADSL hun website staan zijn die eigenlijk nog up-to-date ?
Ik zie dat er aan die website sinds 2008 niets meer gewijzigd is.
Ook zou de raw copper daar maar 7 euro kosten? Ik dacht dat Belgacom hier ondertussen 10 euro voor vroeg ?
Is hun ADSL betrouwbaar ? Veel / weinig /geen uitval ?
Wat betrouwbaarheid betreft, er zijn 2 onderbrekingen geweest sinds ik in november bij DxAdsl klant geworden ben. Ik heb een 20/1 ADSL2+ profiel met sync 19/1 en ben voorlopig toch nog zeer tevreden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ook hier tevredenheid over dxAdsl.
Heb een home abonnement (20 Mbps), maar wel een sync op 9 Mbps, omwille van afstand tot centrale.
Maar het is stabiel, ip address wordt niet dagelijks gerefreshed (handig bij voip) en helpdesk reageert snel en duidelijk.
Wat raw copper betreft, dit is inderdaad 7 euro. Ik denk dat je het verwart met de Discovery line van Belgacom. Die is idd 10 euro, maar dan heb je een basis telefoonlijk met vast telefoonnummer. Bij scarlet is raw copper slechts 5 euro.
Heb een home abonnement (20 Mbps), maar wel een sync op 9 Mbps, omwille van afstand tot centrale.
Maar het is stabiel, ip address wordt niet dagelijks gerefreshed (handig bij voip) en helpdesk reageert snel en duidelijk.
Wat raw copper betreft, dit is inderdaad 7 euro. Ik denk dat je het verwart met de Discovery line van Belgacom. Die is idd 10 euro, maar dan heb je een basis telefoonlijk met vast telefoonnummer. Bij scarlet is raw copper slechts 5 euro.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Hetzelfde al iedereen hierboven.
Heb al meer dan 1 jaar dxadsl en zeer tevreden.
Haal de maximale snelheid van 6Mbps (Small Home) en kan mij momenteel geen downtime herinneren.
Raw Copper kost inderdaad maar 7euro, al heb ik een Classic Line bij belgacom.
Heb al meer dan 1 jaar dxadsl en zeer tevreden.
Haal de maximale snelheid van 6Mbps (Small Home) en kan mij momenteel geen downtime herinneren.
Raw Copper kost inderdaad maar 7euro, al heb ik een Classic Line bij belgacom.
- kweezie wabbit
- Plus Member
- Contacteer:
Idem hier alhoewel ik enkele weken geleden ook deelde in de problemen van Scarlet.
Voor de rest niks dan lof over DxAdsl en hun helpdesk.
Dank zij hen zit ik nu op een stabiel 6Mb profiel terwijl ik het bij scarlet moest stellen met 1.1 en dan nog bijna dagelijks disconnects had.
Dikke pluim dus voor Dx
Voor de rest niks dan lof over DxAdsl en hun helpdesk.
Dank zij hen zit ik nu op een stabiel 6Mb profiel terwijl ik het bij scarlet moest stellen met 1.1 en dan nog bijna dagelijks disconnects had.
Dikke pluim dus voor Dx
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
-
- Member
- Bedankt: 1 keer
Ik kan inderdaad ook alleen maar beamen dat DxADSL momenteel zeer stabiel is.
Men heeft een paar maanden terug met een spamfilter op de mailboxen zitten expirimenteren en dat
gaf nogal eens ernstig vertraagde mails.
Momenteel blijven ze overal vanaf met hun vingers en gaat het goed!Ik kan me ook geen downtime
herrineren in de laatste 6 maanden.Support werkt ook prima - kortom een aanrader.
Kijk gewoon maar eens naar het aantal topics over DxADSL en hoe aktief die zijn de laatste tijd ->
bijna niks dus.Als je nu weet dat die topics bijna allemaal over problemen gaan.....
Men heeft een paar maanden terug met een spamfilter op de mailboxen zitten expirimenteren en dat
gaf nogal eens ernstig vertraagde mails.
Momenteel blijven ze overal vanaf met hun vingers en gaat het goed!Ik kan me ook geen downtime
herrineren in de laatste 6 maanden.Support werkt ook prima - kortom een aanrader.
Kijk gewoon maar eens naar het aantal topics over DxADSL en hoe aktief die zijn de laatste tijd ->
bijna niks dus.Als je nu weet dat die topics bijna allemaal over problemen gaan.....
Heb je een email gestuurd of hun webformulier ingevuld? Ik heb in het verleden al 2 keer dat webformulier gebruikt en nooit antwoord op gekregen. Als ik daarentegen een email stuur krijg ik wel snel antwoord. Daarom heb ik zo'n vermoeden dat dat webformulier niet naar behoren werkt.StarWing schreef:Spijtig dat ze niet reageren op een vraag van een potentiële nieuwe klant
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
van 2 keer dat ik het gebruikt heb, kreeg ik op 2 dagen antwoord.
webformulier stuurt gewoon naar [email protected]
webformulier stuurt gewoon naar [email protected]
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Tijdens de kantooruren kan je hun live chat gebruiken.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV