Status dxADSL ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Quinix
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2009, 15:06

Een domme vraag misschien: maar de gegevens die op dxADSL hun website staan zijn die eigenlijk nog up-to-date ?
Ik zie dat er aan die website sinds 2008 niets meer gewijzigd is.
Ook zou de raw copper daar maar 7 euro kosten? Ik dacht dat Belgacom hier ondertussen 10 euro voor vroeg ?
Is hun ADSL betrouwbaar ? Veel / weinig /geen uitval ?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Quinix schreef:Een domme vraag misschien: maar de gegevens die op dxADSL hun website staan zijn die eigenlijk nog up-to-date ?
Ik zie dat er aan die website sinds 2008 niets meer gewijzigd is.
Ook zou de raw copper daar maar 7 euro kosten? Ik dacht dat Belgacom hier ondertussen 10 euro voor vroeg ?
Is hun ADSL betrouwbaar ? Veel / weinig /geen uitval ?
Ik dacht het wel, als er niets veranderd moet je niet updaten he.. :wink:
Wat betrouwbaarheid betreft, er zijn 2 onderbrekingen geweest sinds ik in november bij DxAdsl klant geworden ben. Ik heb een 20/1 ADSL2+ profiel met sync 19/1 en ben voorlopig toch nog zeer tevreden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ook hier tevredenheid over dxAdsl.

Heb een home abonnement (20 Mbps), maar wel een sync op 9 Mbps, omwille van afstand tot centrale.
Maar het is stabiel, ip address wordt niet dagelijks gerefreshed (handig bij voip) en helpdesk reageert snel en duidelijk.

Wat raw copper betreft, dit is inderdaad 7 euro. Ik denk dat je het verwart met de Discovery line van Belgacom. Die is idd 10 euro, maar dan heb je een basis telefoonlijk met vast telefoonnummer. Bij scarlet is raw copper slechts 5 euro.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

enige onderbrekingen waren globale onderbrekingen van scarlet, bij mij toch.
Voor de rest, super
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Hetzelfde al iedereen hierboven.
Heb al meer dan 1 jaar dxadsl en zeer tevreden.
Haal de maximale snelheid van 6Mbps (Small Home) en kan mij momenteel geen downtime herinneren.
Raw Copper kost inderdaad maar 7euro, al heb ik een Classic Line bij belgacom.
Gebruikersavatar
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
Contacteer:

Idem hier alhoewel ik enkele weken geleden ook deelde in de problemen van Scarlet.
Voor de rest niks dan lof over DxAdsl en hun helpdesk.
Dank zij hen zit ik nu op een stabiel 6Mb profiel terwijl ik het bij scarlet moest stellen met 1.1 en dan nog bijna dagelijks disconnects had.

Dikke pluim dus voor Dx
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
cowboy_film_fan
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
Locatie: Brecht
Bedankt: 1 keer

Ik kan inderdaad ook alleen maar beamen dat DxADSL momenteel zeer stabiel is.
Men heeft een paar maanden terug met een spamfilter op de mailboxen zitten expirimenteren en dat
gaf nogal eens ernstig vertraagde mails.
Momenteel blijven ze overal vanaf met hun vingers en gaat het goed!Ik kan me ook geen downtime
herrineren in de laatste 6 maanden.Support werkt ook prima - kortom een aanrader.

Kijk gewoon maar eens naar het aantal topics over DxADSL en hoe aktief die zijn de laatste tijd ->
bijna niks dus.Als je nu weet dat die topics bijna allemaal over problemen gaan.....
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

Spijtig dat ze niet reageren op een vraag van een potentiële nieuwe klant :(
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

StarWing schreef:Spijtig dat ze niet reageren op een vraag van een potentiële nieuwe klant :(
Heb je een email gestuurd of hun webformulier ingevuld? Ik heb in het verleden al 2 keer dat webformulier gebruikt en nooit antwoord op gekregen. Als ik daarentegen een email stuur krijg ik wel snel antwoord. Daarom heb ik zo'n vermoeden dat dat webformulier niet naar behoren werkt.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

van 2 keer dat ik het gebruikt heb, kreeg ik op 2 dagen antwoord.
webformulier stuurt gewoon naar [email protected]
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

Kheb een emailke gestuurd naar info@
Monkey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2007, 14:06

en ondertussen al reactie gehad?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Monkey schreef:en ondertussen al reactie gehad?
't Is wel zaterdag... even geduld tot maandag misschien?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

on4bam schreef: 't Is wel zaterdag... even geduld tot maandag misschien?
Sjah, ik heb het vorige week maandag verzonden ...
Monkey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2007, 14:06

Dan zou'k toch nog is opnieuw een mailtje sturen.. normaal antwoorden ze wel redelijk snel hoor... misschien iets mis gegaan met jou mail ?
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Tijdens de kantooruren kan je hun live chat gebruiken.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
StarWing
Premium Member
Premium Member
Berichten: 723
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 65 keer

Nog steeds niets ontvangen :[
Shekeer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 17 apr 2008, 19:10

volgens mij is dxadsl dood ofzo

super super traag, bijna geen verbinding + geen contact mogelijk, ze zijn verdwenen
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Hier geen problemen gehad, en ik heb vandaag van thuis uit gewerkt
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Shekeer schreef:volgens mij is dxadsl dood ofzo

super super traag, bijna geen verbinding + geen contact mogelijk, ze zijn verdwenen
hier alles in order. Hoezo geen contact?
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”