BGC tv "zender is tijdelijk niet beschikbaar"

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kaas2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Sinds dit weekend valt de tv zeer regelmatig weg en krijg ik het bericht:

"Deze zender tijdelijk niet beschikbaar"

Maar al mijn zenders zijn niet beschikbaar....PVR en EPG ed werkt wel...dit duurt dan ongeveer een 5min. Nadien is alles terug in orde, een reset is niet nodig. Toeval of niet tijdens deze periodes werkt het internet ook niet...

Ben ik de enige of zijn er nog andere met dit probleem?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13622
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Verlies van sync. Zit je op adsl2? Indien wel, zullen ze je op een lager profiel moeten stoppen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
kaas2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

we hebben VDSl... en BGC tv. De centrale staat op 100m op de hoek van de straat...
genksta
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 mei 2006, 20:38
Bedankt: 6 keer

Waarschijnlijk stubs (aftakkingen) op de lijn zonder de TF2007 geplaatst te hebben? VDSL2 is daar enorm gevoelig voor. Heb je de installatie zelf gedaan en heb je meerdere aftakkingen voor telefonie in het huis?
Gebruikersavatar
kaas2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Ja installatie zelf gedaan.

De decoder (1) hangt direct aan dsl steker ( wel nieuwe wanddoos, welke geinstalleerd is door BGC)

1 telefoon, geen vertakkingen...

Niks bijzonder dus, volgens mij is er iets met he signaal dat ik van BGC krijg, want waarom valt anders mijn internet ook steeds uit??

TV en internet heeft sinds februari min of meer altijd gewerkt.
Wel veel problemen met telefoon gehad, steeds geen kiestoon. Maar dat probleem is sinds een maand verholpen.
genksta
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 mei 2006, 20:38
Bedankt: 6 keer

stuur anders je telefoonnummer door via pm. kan ik je lijn eens nachecken.
Gebruikersavatar
kaas2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Telefoon naar BGC gedaan, blijkbaar probleem in de straat.... Was niet de enige met dit probleem. Sinds deze avond is het weer gefixed.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”