Sinds dit weekend valt de tv zeer regelmatig weg en krijg ik het bericht:
"Deze zender tijdelijk niet beschikbaar"
Maar al mijn zenders zijn niet beschikbaar....PVR en EPG ed werkt wel...dit duurt dan ongeveer een 5min. Nadien is alles terug in orde, een reset is niet nodig. Toeval of niet tijdens deze periodes werkt het internet ook niet...
Ben ik de enige of zijn er nog andere met dit probleem?
BGC tv "zender is tijdelijk niet beschikbaar"
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Verlies van sync. Zit je op adsl2? Indien wel, zullen ze je op een lager profiel moeten stoppen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
- kaas2
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Ja installatie zelf gedaan.
De decoder (1) hangt direct aan dsl steker ( wel nieuwe wanddoos, welke geinstalleerd is door BGC)
1 telefoon, geen vertakkingen...
Niks bijzonder dus, volgens mij is er iets met he signaal dat ik van BGC krijg, want waarom valt anders mijn internet ook steeds uit??
TV en internet heeft sinds februari min of meer altijd gewerkt.
Wel veel problemen met telefoon gehad, steeds geen kiestoon. Maar dat probleem is sinds een maand verholpen.
De decoder (1) hangt direct aan dsl steker ( wel nieuwe wanddoos, welke geinstalleerd is door BGC)
1 telefoon, geen vertakkingen...
Niks bijzonder dus, volgens mij is er iets met he signaal dat ik van BGC krijg, want waarom valt anders mijn internet ook steeds uit??
TV en internet heeft sinds februari min of meer altijd gewerkt.
Wel veel problemen met telefoon gehad, steeds geen kiestoon. Maar dat probleem is sinds een maand verholpen.