Keyboard

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Dave
Pro Member
Pro Member
Twitter: davefrombelgium
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Tot voor kort werkte mijn draadloos keyboard MEDION SK-7225(K) perfect, ineens krijg ik niets deftig meer getypt, zonder corrigeren, ziet het er zo uit ...

Tot voor kort wekmi dradlo kborddn K-725(K° pefect, iens krij ik nets mr defigetyy, zneecoigennnnnnziether zo u ..

fffff

HELP!!

Al nieuwe baterrrrrrrrrrrrrrrrrrrijen ingestoken + scans met de laatste AVG + Avira Anti-Vir + Ad-aware, allemaal niets geholpen!!!
Het gaat ook steeds slechter

Alle tips zijn Welkom!

Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Uw buurman heeft iets geïnstalleerd dat op dezelfde golflengte zit en uw toetsenbord verstoort?

edit: typo
Laatst gewijzigd door Dfrog 18 feb 2009, 19:36, in totaal 1 gewijzigd.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Drivers al eens opnieuw geïnstalleerd/geüpdated (in zoverre dat nodig is?)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
JanY
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 6 keer

Toevallig nergens een bedraad toetsenbord onder een stapel papieren liggen dat ook op de pc is aangesloten?
Dave
Pro Member
Pro Member

- drivers hebben altijd goed gewerkt
- geen ander keyboard aangesloten
- buurman is zeer ver weg, kan het volgens mij ook niet zijn

Iemand nog andere suggesties?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Dave schreef:- drivers hebben altijd goed gewerkt
Tja, 't is niet omdat ze altijd goed gewerkt hebben, dat ze dat nu ook nog doen he... Kwaad zal het alleszins niet kunnen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Dave
Pro Member
Pro Member

Ben uiteindelijk het internet aan het afschuimen geweest op zoek naar commentaren van anderen ... blijkbaar zijn er nog wel wat en wat is eigenlijk algemeen de tip (behalve dan koop een deftig product van Logitech bv.) gewoon de ontvanger een beetje verschuiven en x keren het keyboard laten synchroniseren met de ontvanger totdat deze het weer doet ... en inderdaad na een 10-tal keren lijkt hij het nu weer te doen als vanouds (anders zou ik zo geen uitgebreide uitleg zitten typen) ... ik begon al gek te worden, want ik had dit probleem totnutoe nog niet gehad ... maar zo simpel is het blijkbaar ...

Hier nog de belangrijkste "bron", voor het geval er nog mensen problemen zouden ondervinden ...
http://www.supermarktpc.net/index.php?o ... 1&id=15820
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Dave schreef:Ben uiteindelijk het internet aan het afschuimen geweest op zoek naar commentaren van anderen ... blijkbaar zijn er nog wel wat en wat is eigenlijk algemeen de tip (behalve dan koop een deftig product van Logitech bv.) gewoon de ontvanger een beetje verschuiven en x keren het keyboard laten synchroniseren met de ontvanger totdat deze het weer doet ... en inderdaad na een 10-tal keren lijkt hij het nu weer te doen als vanouds (anders zou ik zo geen uitgebreide uitleg zitten typen) ... ik begon al gek te worden, want ik had dit probleem totnutoe nog niet gehad ... maar zo simpel is het blijkbaar ...

Hier nog de belangrijkste "bron", voor het geval er nog mensen problemen zouden ondervinden ...
http://www.supermarktpc.net/index.php?o ... 1&id=15820
ff ter info: vroeger ook zo'n ontvanger gehad van Medion, bereik is zeer slecht/beperkt, met mn logitechs bereik ik met gemak 5-6m op diverse hoogtes.(de laatste zonder oplaaadstation kostte 25€)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”