Tot voor kort werkte mijn draadloos keyboard MEDION SK-7225(K) perfect, ineens krijg ik niets deftig meer getypt, zonder corrigeren, ziet het er zo uit ...
Tot voor kort wekmi dradlo kborddn K-725(K° pefect, iens krij ik nets mr defigetyy, zneecoigennnnnnziether zo u ..
fffff
HELP!!
Al nieuwe baterrrrrrrrrrrrrrrrrrrijen ingestoken + scans met de laatste AVG + Avira Anti-Vir + Ad-aware, allemaal niets geholpen!!!
Het gaat ook steeds slechter
Alle tips zijn Welkom!
Keyboard
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Uw buurman heeft iets geïnstalleerd dat op dezelfde golflengte zit en uw toetsenbord verstoort?
edit: typo
edit: typo
Laatst gewijzigd door Dfrog 18 feb 2009, 19:36, in totaal 1 gewijzigd.
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
- drivers hebben altijd goed gewerkt
- geen ander keyboard aangesloten
- buurman is zeer ver weg, kan het volgens mij ook niet zijn
Iemand nog andere suggesties?
- geen ander keyboard aangesloten
- buurman is zeer ver weg, kan het volgens mij ook niet zijn
Iemand nog andere suggesties?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Tja, 't is niet omdat ze altijd goed gewerkt hebben, dat ze dat nu ook nog doen he... Kwaad zal het alleszins niet kunnen.Dave schreef:- drivers hebben altijd goed gewerkt
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
Ben uiteindelijk het internet aan het afschuimen geweest op zoek naar commentaren van anderen ... blijkbaar zijn er nog wel wat en wat is eigenlijk algemeen de tip (behalve dan koop een deftig product van Logitech bv.) gewoon de ontvanger een beetje verschuiven en x keren het keyboard laten synchroniseren met de ontvanger totdat deze het weer doet ... en inderdaad na een 10-tal keren lijkt hij het nu weer te doen als vanouds (anders zou ik zo geen uitgebreide uitleg zitten typen) ... ik begon al gek te worden, want ik had dit probleem totnutoe nog niet gehad ... maar zo simpel is het blijkbaar ...
Hier nog de belangrijkste "bron", voor het geval er nog mensen problemen zouden ondervinden ...
http://www.supermarktpc.net/index.php?o ... 1&id=15820
Hier nog de belangrijkste "bron", voor het geval er nog mensen problemen zouden ondervinden ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
ff ter info: vroeger ook zo'n ontvanger gehad van Medion, bereik is zeer slecht/beperkt, met mn logitechs bereik ik met gemak 5-6m op diverse hoogtes.(de laatste zonder oplaaadstation kostte 25€)Dave schreef:Ben uiteindelijk het internet aan het afschuimen geweest op zoek naar commentaren van anderen ... blijkbaar zijn er nog wel wat en wat is eigenlijk algemeen de tip (behalve dan koop een deftig product van Logitech bv.) gewoon de ontvanger een beetje verschuiven en x keren het keyboard laten synchroniseren met de ontvanger totdat deze het weer doet ... en inderdaad na een 10-tal keren lijkt hij het nu weer te doen als vanouds (anders zou ik zo geen uitgebreide uitleg zitten typen) ... ik begon al gek te worden, want ik had dit probleem totnutoe nog niet gehad ... maar zo simpel is het blijkbaar ...