Op de 20ste van elke maand heb ik altijd mijn account reset.
Ik ben terug thuis gekomen op 27 Dec en rond 22U heb ik alles terug ingeschakeld.Ik kijk even bij proforma fakturen of er nog wat te betalen is en ik kijk ook even bij dslinfo manager en ik zie dat ik al bijna 60 gb verbruikt hed

Ik bel naar Dommel en was al na een paar min binnen en vraag of ze dit is willen nazien want ik kan nooit een verbruik hebben als wij modem en router hebben afgezet.Ze gingen het zeker nazien en als het account ook niet zijn reset had gekregen dan zouden ze dit alsnog zo snel mogelijk doen.
Zo snel mogelijk lijkt dus al enkele dagen maar het zijn feestdagen enz dus het kan wat langer duren.Ik heb ondertussen zelf 1x iets gedownload van +- 5gb.
Nu krijg ik deze avond een mail dat ik al bijna door mijn limiet heenzit.

Ofwel loopt er bij Dommel iets mis ofwel zit er iemand op mijn account te downloaden.
Ik zal Maandag nog maar is bellen en alvast vragen of ze pasw kunnen veranderen want blijkbaar kan je dit zelf niet doen.En ik zal ook vragen dat ze MOETEN nazien vanwaar mijn account gebruikt wordt ,en indien dit ook zo zal zijn zal ik een klacht gaan indiennen.
Is er mischien nog iemand met dezelfde problemen ?
greetz ket

