De dsl traffic counter slaat op hol!!! (Of toch niet ??)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gesloten
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik ben op 19 Dec op vakantie vertrokken naar Oosterijk en modem en router volledig afgezet.
Op de 20ste van elke maand heb ik altijd mijn account reset.
Ik ben terug thuis gekomen op 27 Dec en rond 22U heb ik alles terug ingeschakeld.Ik kijk even bij proforma fakturen of er nog wat te betalen is en ik kijk ook even bij dslinfo manager en ik zie dat ik al bijna 60 gb verbruikt hed :think: terwijl ik helemaal niet thuis was.
Ik bel naar Dommel en was al na een paar min binnen en vraag of ze dit is willen nazien want ik kan nooit een verbruik hebben als wij modem en router hebben afgezet.Ze gingen het zeker nazien en als het account ook niet zijn reset had gekregen dan zouden ze dit alsnog zo snel mogelijk doen.
Zo snel mogelijk lijkt dus al enkele dagen maar het zijn feestdagen enz dus het kan wat langer duren.Ik heb ondertussen zelf 1x iets gedownload van +- 5gb.
Nu krijg ik deze avond een mail dat ik al bijna door mijn limiet heenzit. :roll:
Ofwel loopt er bij Dommel iets mis ofwel zit er iemand op mijn account te downloaden.
Ik zal Maandag nog maar is bellen en alvast vragen of ze pasw kunnen veranderen want blijkbaar kan je dit zelf niet doen.En ik zal ook vragen dat ze MOETEN nazien vanwaar mijn account gebruikt wordt ,en indien dit ook zo zal zijn zal ik een klacht gaan indiennen.
Is er mischien nog iemand met dezelfde problemen ?

greetz ket

Afbeelding
Afbeelding
Fr3aK
Member
Member

Ik zit met hetzelfde probleem maar dan bij Skynet, sinds wij een nieuwe router hebben is het verbruik minstens 6.9Gb per connectie ongeacht hoe lang die connectie duurde. Zo hebben wij op een connectie van 1h43m een totaal van 7Gb gedownload terwijl we op die moment al op smallband zaten...

Mag ik vragen welke router je gebruikt? Wij hebben sinds kort een Edimax AR-7084gA, mss dat het daaraan ligt, alhoewel, ik vermoed eerder een fout in de registratie van het volume, 7Gb op 1h43m aan 128kbit is namelijk technisch onmogelijk :)

EDIT: Ik had Belgacom ook al gebeld, zij gaan het langs hun kant onderzoeken aangezien ons account nooit ergens anders is ingelogd en ons wireless niet gekraakt is...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik gebruik een linksys WRT150N.
Wifi is ook beveiligd dus daar kan het ook niet aan liggen.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

:help: mijne grootste supporter,aanhanger en fanboy is vermist sinds hij hier zijn laatste beklag kwam doen ,

over zijne dsl traffic counter die wel/niet op hol zou geslagen zijn

Ik maak me ongerust en vrees het ergste :curt:

Modedit : een uitgedoofd topic omhoog halen met geen echte reden is nu niet bepaald nodig
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gesloten

Terug naar “Dommel”