Berichten rapporteren

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Is er een mogelijkheid om PM's te rapporteren, zoals je kunt doen zoals op het forum (dat driehoekje)? 'k Zit hier met een ambetante user (rara) die mij zit uit te schelden (trouwens niet de eerste keer).
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Lord Utopia schreef:Is er een mogelijkheid om PM's te rapporteren, zoals je kunt doen zoals op het forum (dat driehoekje)? 'k Zit hier met een ambetante user (rara) die mij zit uit te schelden (trouwens niet de eerste keer).
Die vijandenblocker werkt anders zeer goed :idea:

Je moet deze tread met de filter maar eens lezen :wink:

Als je die filter instelt, zal je ook geen reactie geven op die user. En zal die user hopelijk ook geen pm's sturen. Zoniet.. probleemgevallentread
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dfrog schreef:
Lord Utopia schreef:Is er een mogelijkheid om PM's te rapporteren, zoals je kunt doen zoals op het forum (dat driehoekje)? 'k Zit hier met een ambetante user (rara) die mij zit uit te schelden (trouwens niet de eerste keer).
Die vijandenblocker werkt anders zeer goed :idea:

Je moet deze tread met de filter maar eens lezen :wink:

Als je die filter instelt, zal je ook geen reactie geven op die user. En zal die user hopelijk ook geen pm's sturen. Zoniet.. probleemgevallentread
Ik heb het de vorige keer gevraagd om mij met rust te laten. Desbetreffende gebruiker wil niet luisteren.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Stuur je PM's (inclusief jouw reacties) door in quote naar een mod of crew member.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”